Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért köszi... akkor kutatok tovább, hátha van mikulás
Jogos!
Nyuszifül project és az elégedetlen vásárlo esete petyánál.

"Elég furán? Azóta megy vele a szopás... mert garanciában ki kellene javítani a srácnak az egész hóbelevancot, mert elmérte. 1 hetet volt fent a gépen, ami pont 6 nappal volt több az indokoltnál

Viszont most perpill nem nagyon tudok pattogni, hogy mi van vele, mert épp kardánt cserélünk a gépen. De a lényeg az hogy van ilyen nyuszifül gyárilag a Divihez, neki is annak a megjelenéséhez hasonló bukócsövet kellett volna készítenie.

Egy elvárásom volt a hasonló megjelenésen túl, hogy ne érjen le hamarabb mint a lábtartó. Na ez nem sikerült, és még a "mester" még bele is fejlesztett az elsőbe egy plusz merevítést, ami fékezéskor beleért az első sárhányóba, így kikapva nagy fékezésnél az ember kezéből az irányítást. Kész életveszély volt! Ezen kívül volt még pár bosszantó apróság, de a lényeg az hogy elkúrta nem kicsit..

Az indoka is jó volt, amivel el tudta bagatellizálni.. addig felesleges dönteni a motort. Mondjuk láttam a motorját meg a majrécsíkját is, hát igen, aki nem tud motorozni az ne nagyon gondolkozzon motorozásról más kontójára

Petya89 csinálta... követte el. 1 hónapig kotlott a motorom felett, az erdetei vállalási határidőt állandóan húzva. Novemberben elvitte a cuccot garanciában kijavítani (pedig a problémát szeptember elején jeleztem neki, egy héttel az átvétel után (házon kívül voltam motorostól))... március végén írt hogy mi legyen, megírtam neki hogy javítsd ki basszus.. 2013 szeptember óta ülsz a pénzemen. Mit ne mondjak azóta se keresett..

Lényeg az hogy szeretnék a Divire egy olyan, alkalmanként feltehető csőrendszert mint ami a Police verzión volt, megfejelve kiegészítő lámpákkal.

Bár ahogy halad az ügy, lehet hamarabb lesz FJR-em mint Petyától bukócsövem az XJ-re

Dióhéjban ennyi.
Petyát inkább nem minősíteném.. mert nálam már minden téren megbukott "
Doboztartó és bukócső két külön fogalom.
A bukócsőnél oda kell figyelni a biztonságra is.
Na ezt nem tette meg.
nekem is van tőle doboztartóm. Simán bírta hogy rátámaszkodtam teljes súlyommal, szerintem jól dolgozik, bár tényleg lassú...
Az enyém meg villogni nem szokott, csak világítani
2004-es. Általában 200-220 között kezdi, nem sokat szoktam menni utána, de mindig kb 12 litert szoktam tankolni, pedig csurig töltöm.
Hát, erről lemaradtam... ettől függetlenül a személyes tapasztalatom pozitív, illetve sokan elégedettek voltak a munkájával a dobozos topikban. Átolvastam, mielőtt megbíztam!
Persze még alig van pár száz km a tartóban, lehet hétvégén letörik a 'csába... de eddig masszív mint a dzsungel
Inkabb ne........amit dipshitnek muvelt en nem biznam ra a bukocsovet.
A motorozz.hu-n keresd petya89-et! Nekem doboztartót csinált, nem volt gyors (igaz épp a szezon elején-közepén kaptam el), de nagyon jó munkát végzett. Készít bukócsöveket is!
Az egy hepco&becker bukócsõ, 50K.
Köszi!
Köszi, küldtem mailt. :)
http://dl650.info/database/diy...
4-es csavaron tekerj be egy kicsit
Üdvözlet!
Engem az érdekelne 04-es 650-esen van valami hidegindítási rendszer?mert nekem kb semmit nem emelkedik a fordulat mintha nem lenne rajta szivató...
Igen, láttunk ilyet... ....tps-nek tűnik...amúgy ha megemeled az alapjárati fordulatot 1300-1400-ra az valamelyest segít, de inkább át kéne nézni...mail, adatlap...
Lehet, hogy meg a vizsga elott el kell mennem szerelohoz: azt csinálja a motorom, hogy indulásnál, kis gáznál leejti a fordulatszamot (uresben is), aztán csak egy másodperc múlva áll vissza a rendes értékre: csavarok egy picit a gazon es majdnem lefullad, aztán úgy tartom es egy pillanat múlva mar pörög rendesen. Lattatok ti mar ilyet? Kevéssel azelőtt kezdte, hogy hazaértem, eltettem aludni, hátha reggelre meggyógyul.
Nekem 73 kilóval is simán felüt(ött még akkor, mostmár 80 körül pláne. ). Ez ilyen... ráadásul most már dobozom is van, meg utasom is, szóval asszem időszerű lesz kicsit megberhelni valamikor
Rugócsere,olaj 15-ösre és kb annyi.
Ha szofisztikáltabb kell keress fel egy futóművest.
Ha idegesít a felütődés, szét kell szedni, nem vitás.

Rugócserét javaslok, nekem készen van, ég és föld a motor kezelése.

(84-90kg között jojózok egy olyan függvény szerint, melynek fő paraméterei a sportolás és a zabálás mértéke)
Akkor vegyél bele egy rugót, a jobbnak mondottak 30 rugó körül vannak és ki sem kell szedni a helyéről a telót a cseréhez.....
Azèrt nem akarnám teljesen szètszedni,a telót,mert mèg az előző gazdi cserèlt benne szimeringet meg olajat tavaj ès nagyon jó állapotban van,nem folyik nem csöpög,csak ez a felütődès idegesít.
94kg vagyok.....................
menet felszerelèssel mázsa felett van a súly,ami a kis SV-t terheli.
Ha nem vagy filigrán akkor a 650-es tényleg felkoppan, erre kis mértékben gyógyír lehet a "sűrűbb" olaj, de a rugócsere oldja meg hatékonyabban. Ha csak az olajat akarod cserélni akkor nem kell feltétlenül darabokra szedni, de nem árt mivel az új olaj hamar kilövi a régi szimeringet legalábbis többnyire....
Kilóban extrém vagy vagy átlag?
honnan lőtted a bukócsövet ami a képen van? kellene valami ilyen nekem is, de hegeszteni nem tudok, a cifra "gyári termék" meg nekem nem elég költséghatékony, a 40k kicsit sok érte.
köszi