Üdv mindenkinek!
Károsodik olyankor az első teleszkóp,amikor felkoppan?
A leg kemènyebre van nekem állítva felül a kis csavarnál,mègis nem telik el úgy motorozás,hogy legalább egyszer fel ne koppanna,amikor vèletlenül egy kátyúba vagy aknafedèlre hajtok.Engem qv@ra idegesít ez a jelensèg, előtte endúróm volt hosszú rugó úttal, ott nem fordult elő ilyesmi.
A teleszkópot teljesen szèt kell szedni ahoz,hogy legalább az olajat ki tudjam cserèlni sűrűbbre?Mennyit segít rajta?
Szia. én bátran merem ajánlani a szerelőmet. Erzsébeten lakik, nagyon segítőkész, abszolút korrekt áron dolgozik. ha érdekel, elküldöm az elérhetőségét. remélem tudtam segíteni, üdv. Tomi
Sziasztok!
Június végén lejár a műszakim, előtte pedig szeretném átnézetni a gépet, szerintem a féktárcsákat is cserélni kell majd. Tudtok jó, vizsgáztatással is foglalkozó szerelőt ajánlani Budapesten, lehetőleg nem a halál... végén? :)
Köszi!
Sziasztok,
a hétvégén jól megszivatott a tankszintjelzőm (650s, 2000-es évjárat). Korábban itt olvastam, hogy ha kigyullad a sárga lámpa, akkor már elég kevés van a tankban. Eddig rendben is volt minden, 250km körül kezdett villogni, és még 20...25 kilómétert gond nélkül ementem a kútig több alkalommal is, a vége fele általában már folyamatosan világított. Most 250km-nél villogni kezdett, majd 2-3km múlva lehörgött és kiszáradt, de továbbra is csak villogott a sárga lámpa :(
Ennyire kiszámíthatatlan lenne a szintjelző, esetleg hőmérsékletfüggő lenne, vagy mi történhetett szerintetek?
Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vásároltam egy sv 650s-t. Eddig minden rendben volt ma viszont 1x lefulladtam vele és utána nem indult. Nem tudta átforgatni az önindító a motort. Sajnos nem volt se töltés se bika lehetőség ezért betoltam. Beindult majd miután hazaértem kb 5 perc múlva 5-6 leállítottam és mindig simán beindult. Erre tud valaki valami okot?
Sziasztok egy kérdésem lenne.
Valaki hátka volt már hasonló helyzetben.
A 650-es fejidom kompatibilis az1000-es fejidommal tehát átszerelhető?
Válaszotokat előre is köszönöm!:)))))
Amúgy megnyugodtam......................2 dolog kiderült szegény gyengusz motoromról...............az egyik hogy valszeg nem 30e van benne hanem 40-45e körül.
A másik hogy minden érték szinte gyári.A kipufogószelepek határon belül de cserések lesznek a hézagoló a következő ellenőrzésnél.
A szívók gyári érték közepén.
Szioinkron is jó lett.És hogy törne le a keze annak a teaivónak aki ilyen szűkre tervezte a belét.Rémálom.
Amúgy dúl a love továbbra is...............jó ez a kisbicikli.
Ha már itt tartunk, van más gond is a motorral: kicsit sokallom a karter gáz lecsapódását a légszűrőházban. Korábban ilyet nem tapasztaltam, mindig tiszta volt a légszűrő. Ti hogy álltok ezzel a dologgal?
Károsodik olyankor az első teleszkóp,amikor felkoppan?
A leg kemènyebre van nekem állítva felül a kis csavarnál,mègis nem telik el úgy motorozás,hogy legalább egyszer fel ne koppanna,amikor vèletlenül egy kátyúba vagy aknafedèlre hajtok.Engem qv@ra idegesít ez a jelensèg, előtte endúróm volt hosszú rugó úttal, ott nem fordult elő ilyesmi.
A teleszkópot teljesen szèt kell szedni ahoz,hogy legalább az olajat ki tudjam cserèlni sűrűbbre?Mennyit segít rajta?