Én annyit tudok segíteni, hogy tavaj érdeklődtem nála, akkor még 450 körül volt az ára. A srác jó arc, segítőkész és nem sutyerák érzést vált ki az emberből. Minden emailemre válaszolt készségesen. Annyit tudok róla, hogy a motorral volt esve (ami mondjuk engem hidegen hagy, hisz használt gépről van szó és nincs olyan motor ennyi idősen, ami nem lett volna lapjával VALAHOGY), de semmi komoly sérülést nem szedett össze, csak a tipikusokat. Ezen ár környékén jó vétel és szerintem érdemes felkeresni, megnézni. Eddig nem jutottam el.
Amúgy amiatt nem mentem, mert kicsivel később jóval közelebb találtam színben is az elképzelésnek megfelelőt.
Sziasztok!
Egy nagyon jó barátom motorvásárlás elött áll,és szeretnék neki segíteni.Nem ismeri véletlen valaki ennek a motornak az előéletét?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-
7886807
Vásárlás elött van valami tipp amit ezeknél a típusoknál érdemes megnézni,?
Persze ne csörögjön csattogjon,az tiszta esetleg valami típushiba?
Bár csak jót hallani az SV-kről,tipikus japán gép.
Előre is köszönöm,és
Széles utat gumifákat!:D
Amikor berendelik ilyen felülvizsgálatra, tesznek valami számozott plombát a motorra? vagy hazamegyek szépen átcserélem a gyárira, és kinevetem őket? :D
Egyre szigorúbbak az utakon, megteheti a rendőr is, hogy vizsgára rendeli kijelölt helyre (tavaly én is voltam a kamionnal repedt szélvédő miatt) és már a legkisebb eltérés miatt is megteszik...kollégát 2 hete a kamionjának elején lévő 4 db kis ledfényért küldték el......és ha ez a vizsga után történik pár nappal akkor a vizsgahelyet is ellenőrizhetik ezért nem vállaljűk egyre több helyen az ilyesmit.....ahogy pár éve jósoljuk itt is bealkonyul szép lassan a sportdobnak.
Olyan jellegű kérdésem lenne hogy a motor egy karburátor szinkron után még mindig rángat dadog kihagy egy henger. Van benne új gyertya.A fordulatszámjelző is meghülyült tegnap ugrált össze vissza közben meg alapjáraton ment a gép.Gyujtás kábel vagy trafóra gyanakodok. Valami ötlet honnan lehet ilyet venni? mert a google-ban fél óra keresés után semmit nem találtam.
Nekem is vinnem kell a paripát műszakira és a kipufogo miatt az enyémet sem engednék át... 8400 körül lenne a műszaki azt mondták 15000-et adok becsukják a szemüket.. Hogy értetted hogy berendelik kpm-re (ami már KF). Ennyi erővel az én motoromon kívül kb minden másodikat berendelhetnék aminek sportdobja van...Valakinek volt már ilyen?
Halihó! Van valakinek eladó gyári dobja kis sv re?
Vittem volna ma műszakira, de mondták hogy inkább be se toljam, mert a kipu (martin), az indexek(kicsi ledes) és a rendszámtartó nameg a hozzá tartozó világítás se lesz jó...
Mondta hogy ő szívesen átengedi, de aztán esélyes hogy berendelnek kpmre...
Indexeket veszek ma,a rendszámon állítok, talán még valami izzós világítást is kap a ledes helyett, kipu meg lesz kölcsön, de azért kéne egy örökbe is
Ugyanezt az olajat tettem bele én is, castrol aztán motul majd ez és semmi különbséget nem ereztem egyikkel sem. Most ebben 4000km fölött van de le fogomccserélni mert úgy látom mintha kezdene sotetedni és a ruhamon kezdem érezni a szagát.
Nemrég költöztem a 15ker be. Tud errefele valaki szervízt ajánlani? Eddig a 11ben a full gas-ékhoz vittem, velük nem volt gond, de ha van közelebb, és szintén korrekt, akkor lehet inkább oda vinném.
Amúgy amiatt nem mentem, mert kicsivel később jóval közelebb találtam színben is az elképzelésnek megfelelőt.