NEkem is hasonló volt, valószínű neked is a TPS szenzor szarakodik. Volt olyan,hogy hetekig semmi egyszer csak fogta magát és leállt.
Olyankor olyan hangja van mintha csak az egyik henger menne!
Nekem Sanyi meg csinálta addig tekergette még jó lett
atix83,
akkor már lehet hogy jobb, ha leengedi a benyát és eladja
De, a helyébe amíg nem tudom mi a gond, addig nem bántanám a gépet, főleg nem 50-100km-eren át.
Szia Brigi!
Nekem is volt már ilyen párszor, bár nem SV-én, hanem Banditon és Z-én, de az oka közös volt. Nálam a koszos benzin okozta problémát. És a megoldás az volt, hogy öntöttem bele valami autós boltba kapható tisztító adalékot, azt jól összezötyköltem és hagytam állni egy fél napot. Majd beindít és a környéken 4-5000-res fordulaton közlekedtem vele, hogy az adalék által felmart koszt, ha az injektor át tudja magán préselni, akkor könnyen kiköpje a gép.
A motorod tünete az nekem erre hasonlít, de nagyon. A gyertyába hány km van? Mert, ha sok, akkor az is tud hasonlót produkálni, meg nem is megy igazán a gép se alul, se felül. Meg-meg "töréik" az egyenletes fordulat.
A másik ami lehet nálad, az a gyújtás, bár nemhiszem, hogy az elektromos gyútás elmászott volna.
Elülső henger gyertyafurat kifolyó eltömődése, vizesedés, pára miatti áthúzás.
Bármelyik hengernél rossz gyertyakábel, elöregedett szigetelés, elöregedett gyertyapipa, pára miatt áthúz.
Hiába süt ki a nap, akkor is úgy fog maradni...
Több dolog miatt is lehet, de....
Mielőtt nagyon keresgélnéd a hibát, inditsd be és adjál neki autópályán ami kifér a csövön. 50-100 km-ert. Ha eztán is csinálja akkor vidd csak szakihoz.
Így én is jártam múltkor. Le-fel mentem az utcában vagy 20 percig, mire el mertem indulni otthonról motorral
Szintén az első kerék felől hallottam a nyikorgást, ami kb 20-40km/h között volt jelen, sebességtől függően változott a nyik-nyik váltakozásának ritmusa
Előtte mosás után állt a motor pár napot.. Aztán ahogy mentem vele, el is múlt.
Akkor mond, hogy kiszárad és minden frankó lesz ezután!