Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
K3-as 650-en az az észervételem, hogy hidegindításnál beindul egy kicsit a gép aztán leáll. És csak akkor jár magától, ha a gázt tartom neki egy idelyig, majd kb 1300-as alapjáraton ketyeg amíg csak akarom. Mitől lehet, hogy így kell indítani? Nem jó a hidegindító?
Persze, ha elakarnam adni azt mondanam hogy 700 uj gumikkal es lehet alkudni de nem akarom eladni
Na talán meg van hogy hol van a bibi az indítórelé tipussal... Amit küldtetek linkeket,meg képeket,azok csak hasonlítanak az enyémre. Jobban megnézve motoromat,úgy gondolom hogy ezen már cseréltek,és nem a gyári van A vékony vezérlő vezetékek csatija az ami kicsit különbözik... szal sokat segítettetek úgyhogy
Köszi a linket!
Hornet feldobozolva ...mikor a legszebb része a "fullánkja"
Hááát ennyiért a haveromnak nem is fogod... ...K6-ot vett a sógora 830-ért feldobozolva... ....ebből indul ki, nem mondom, hogy a Tiéd nem ér ennyit, de hát tudod, minden annyit ér amennyiért el lehet adni.
Itt a kínaiak az összes SV-hez ugyanazt a relét árulják.
Nem akarom eladni, 2004es 750ért viheted
Mikori a géped és mennyiért adod?...Hornet ugye?
Az alapjárati csavar meg nem lazulhat ki,elvileg van alatta egy rugó.
Lehet hogy az eltört,vagy elgyengült,és azért állítódik el
Gáz bowdenednek (markolatnál) van holtjátèka?
Úgy látszik a képek beszúrása nem sikerült.
Feltöltöttem őket ide:
http://s2.postimg.org/5rjcwe24...
http://s16.postimg.org/9yirqq9
...
Sziasztok,

Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valakinél előfordult már hasonló:
Az alapjárat állító csavar valahogy meglazult.
A lényeg, ha beállítom az alapjáratot 1200 körüli értékre szépen tartja egész addíg amíg nem adok egy gázfröccsöt, azután leesik 1000-re.
Amikor az állító csavarba belehelyezek egy csavarhúzót amit fixen tartok, akkor nem változik az alapjárat a gázadás miatt.
Ha megemelem az alapjáratot 2000-re akkor is fix marad. 1800-ról viszont 4-5 gázfröccs alatt fokozatosan leesik.
Csatoltam két ábrát a szervízkönyvből a flexibilis csavar alapjárat állító csavar hogyan csatlakozik a fojtószelepházon.

Köszönök minden tanácsot!
Zoli
Köszi az infót! Megnézem mi van nekik.
Sanyi, Zoli köszi a hozzászólást a segédvázas témához. Szerintem egyeleőre hagyom a francba, nemigen látni, de a tudat zavar... Majd ha pénzem és időm lesz rá, lecserélem. Amúgy aluból van.
Úgy fest sikerült túlnyomni, nem kéne szorulnia.
Vagyis nem gond,ha együtt forog a csapággyal,mert elvileg a távtartó a csapágy teher mentesítèsère van benn,amikor lehúzod a tengely anyát.
Szerintem nem gond,ha a kèt csapágy között forog a távtartó is.
Mindent jól csináltál.
A sugo-motornál bontanak egy ilyet,lehet,hogy nekik van.De ha csak újat akarsz,akkor passz.
Helló!Tud valaki segíteni cseréltem csapágyakat a kerekekben de az összerakásban van valami sorrend mert beletettem az egyik oldali csapágyat beütöttem ameddig nem feküdt fel aztán a távtartót és végül a másik oldali csapágyat de ahogy beütöttem együtt forog a távtartóval és egy kicsit nehezebben forog.
Akkor nem tudok segíteni sajnos!
Sajna a kép alapján nem egyforma a kettő... azt elfelejtettem írni az elején hogy ez a motor K1-es. amit én keresek annak a száma: MS5F-421
Megnézem a pontos számát. Kimegyek leszerelem és jelentkezem!
persze ha a tiedbe is ilyen való: http://img.auctiva.com/imgdata...
De van elméletilleg, egy új , meg kell nézzem ha hazaértem !