Sziasztok.
K3-as 650-en az az észervételem, hogy hidegindításnál beindul egy kicsit a gép aztán leáll. És csak akkor jár magától, ha a gázt tartom neki egy idelyig, majd kb 1300-as alapjáraton ketyeg amíg csak akarom. Mitől lehet, hogy így kell indítani? Nem jó a hidegindító?
Na talán meg van hogy hol van a bibi az indítórelé tipussal... Amit küldtetek linkeket,meg képeket,azok csak hasonlítanak az enyémre. Jobban megnézve motoromat,úgy gondolom hogy ezen már cseréltek,és nem a gyári van A vékony vezérlő vezetékek csatija az ami kicsit különbözik... szal sokat segítettetek úgyhogy
Hááát ennyiért a haveromnak nem is fogod... ...K6-ot vett a sógora 830-ért feldobozolva... ....ebből indul ki, nem mondom, hogy a Tiéd nem ér ennyit, de hát tudod, minden annyit ér amennyiért el lehet adni.
Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valakinél előfordult már hasonló:
Az alapjárat állító csavar valahogy meglazult.
A lényeg, ha beállítom az alapjáratot 1200 körüli értékre szépen tartja egész addíg amíg nem adok egy gázfröccsöt, azután leesik 1000-re.
Amikor az állító csavarba belehelyezek egy csavarhúzót amit fixen tartok, akkor nem változik az alapjárat a gázadás miatt.
Ha megemelem az alapjáratot 2000-re akkor is fix marad. 1800-ról viszont 4-5 gázfröccs alatt fokozatosan leesik.
Csatoltam két ábrát a szervízkönyvből a flexibilis csavar alapjárat állító csavar hogyan csatlakozik a fojtószelepházon.
Sanyi, Zoli köszi a hozzászólást a segédvázas témához. Szerintem egyeleőre hagyom a francba, nemigen látni, de a tudat zavar... Majd ha pénzem és időm lesz rá, lecserélem. Amúgy aluból van.
Helló!Tud valaki segíteni cseréltem csapágyakat a kerekekben de az összerakásban van valami sorrend mert beletettem az egyik oldali csapágyat beütöttem ameddig nem feküdt fel aztán a távtartót és végül a másik oldali csapágyat de ahogy beütöttem együtt forog a távtartóval és egy kicsit nehezebben forog.
K3-as 650-en az az észervételem, hogy hidegindításnál beindul egy kicsit a gép aztán leáll. És csak akkor jár magától, ha a gázt tartom neki egy idelyig, majd kb 1300-as alapjáraton ketyeg amíg csak akarom. Mitől lehet, hogy így kell indítani? Nem jó a hidegindító?