Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elküldöd, és küldök helyette egy másikat, ami már meg van csinálva.
Az baráti! Kicsit megmozgathatta volna a kábelt amikor indítózta.
A szakember mi?
Jah, én is ismerem.
Ez egy külön szakág...
SV 650-hez DID láncok extra akcióban a készlet erejéig csupán:
DID 525VX X gyűrűs 100LE lánc SV650S 108 szem 18500Ft
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_108_szemu_lanc/
D
ID 525VX X gyűrűs 100LE lánc SV650N 110 szem 18950Ft
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_110_szemu_lanc/
ott nyilván más az áramfelvétel.
Ezt az izét az SR topikban hőgomba hiba esetén ajánlották.
Ha ők hibáztak akkor én is.
Nem vagyok elektromos szakember.
És miattam nem fog megélni a ledes index biznisz mert feleslegesnek tartom.
Sokban van az astra.
De igyekszem.
Talán nyárra kiheverem.
Az elsőt kb 5 éve tettem be és elvileg még ma is mükszik, persze lehet hogy nem indexel a kolléga. .....egy elektronyos ember hatására cselekedtem ....igaz nem láttam a gépet vagy két éve tehát akár le is éghetett. .......mondjuk nem kérdőjelezem meg a hozzáértőket, nyilván az a biztonságos és jó amit ők mondanak, amúgy nem nagyon alakítgatok ilyesmit mert értelmét sem látom és ha tudom lebeszélem róla a kollégát, szerintem sokkal kevésbé látszik mint a gyári.
3 hét...
minek a ledes index, ha ugyanazt a teljesítményt elfüstöljük egy ellenálláson? komolyan kérdezem. mert azon kívül, hogy még kevésbé is látszik (szerintem), nem sok "előnyt" tudok mellette felvonultatni :-)
Rendben annyit adok érte hogyan csináljuk?
Van raktáron belőle?
Olyat vegyél, amiben halogén izzó van, a 10 wattos mini izzóst nem nagyon lehet napsütésben látni. Én motor vásárlás után egyből lecseréltem (gyárira), mikor megláttam, hogy milyen gagyi
Nekem a legdurvább eset az volt, mikor jött az ember, hoyg nem megy a fokozatkijelző, pedig szakember kötötte be.

A fokozatkijelző leírásában az szerepelt, hogy a vezetéket egy fordulatszám jel-re kell kötni (műszerfal, főtengely jeladó, trafó vezérlő jel, stb..)
Ember a gyertyakábel vastag fekete nagyfesz vezetékét "megblankolta és rákötötte.
Gyújtáson még működött a kijelző, de amikor indítózott.. felrobbant..:)))
Egyébkén gyártottam én is elektronikus index"relét". Addig nem is volt baj amíg a motor gyújtás nagy fesz.-e nem zavart be a dolgokba. De addig szépen villogott
Mondjuk Zoli sok mindent megold és jól,vagy ha nem tudja akkor kérdez. Régi ismerősöm. Hát ez az elektronikai malőr most becsúszott. Ez van.
Ne is mondd Ágó.
Akkor meg pislogna, ha a kezében felgyulladna a potméter ellenállás...
Az biztos,hogy az a jó ami bepasszol a gyári helyre és nincs vele sok varia. Főleg annak aki nem tudja mit csinál és szakihoz sem fordul mert az lehet,hogy még egy ezrest is elkér a bekötésér.
bigoneoszi,

ezen mindig röhögök, hoyg adják az okosat sokan, oszt a fele sem igaz amit írnak.. meg nem is jó megoldás..:)))
Elég nekik az , hoyg ellenállás... az hogy mi az a 25W.. az mellékes..:)))
Nekem a gyári van, csak kapott áttetsző búrát a DL650-ről. Sárga Tungsram égő aztán hali...
Itt van a szekrényemben 68 ledes indexledizzó vagy mi a retek, de nem tetszett...
Bár egyre inkább azon agyalok,h beszerzek rendes izzós indexet csak kis méretűt. A 650-en is olyan volt.
Mind1 mit mondasz, a végén sokba fog kerülni.
Jah, amúgy én 3 darab ezresért átalakítom ledes indexhez a gyári indexreléd...
Még most is ezen röhögök...