SV 650-hez DID láncok extra akcióban a készlet erejéig csupán:
DID 525VX X gyűrűs 100LE lánc SV650S 108 szem 18500Ft
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_108_szemu_lanc/
D
ID 525VX X gyűrűs 100LE lánc SV650N 110 szem 18950Ft
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_110_szemu_lanc/
Ezt az izét az SR topikban hőgomba hiba esetén ajánlották.
Ha ők hibáztak akkor én is.
Nem vagyok elektromos szakember.
És miattam nem fog megélni a ledes index biznisz mert feleslegesnek tartom.
Az elsőt kb 5 éve tettem be és elvileg még ma is mükszik, persze lehet hogy nem indexel a kolléga. .....egy elektronyos ember hatására cselekedtem ....igaz nem láttam a gépet vagy két éve tehát akár le is éghetett. .......mondjuk nem kérdőjelezem meg a hozzáértőket, nyilván az a biztonságos és jó amit ők mondanak, amúgy nem nagyon alakítgatok ilyesmit mert értelmét sem látom és ha tudom lebeszélem róla a kollégát, szerintem sokkal kevésbé látszik mint a gyári.
minek a ledes index, ha ugyanazt a teljesítményt elfüstöljük egy ellenálláson? komolyan kérdezem. mert azon kívül, hogy még kevésbé is látszik (szerintem), nem sok "előnyt" tudok mellette felvonultatni :-)
Olyat vegyél, amiben halogén izzó van, a 10 wattos mini izzóst nem nagyon lehet napsütésben látni. Én motor vásárlás után egyből lecseréltem (gyárira), mikor megláttam, hogy milyen gagyi
Nekem a legdurvább eset az volt, mikor jött az ember, hoyg nem megy a fokozatkijelző, pedig szakember kötötte be.
A fokozatkijelző leírásában az szerepelt, hogy a vezetéket egy fordulatszám jel-re kell kötni (műszerfal, főtengely jeladó, trafó vezérlő jel, stb..)
Ember a gyertyakábel vastag fekete nagyfesz vezetékét "megblankolta és rákötötte.
Gyújtáson még működött a kijelző, de amikor indítózott.. felrobbant..:)))
Egyébkén gyártottam én is elektronikus index"relét". Addig nem is volt baj amíg a motor gyújtás nagy fesz.-e nem zavart be a dolgokba. De addig szépen villogott
Az biztos,hogy az a jó ami bepasszol a gyári helyre és nincs vele sok varia. Főleg annak aki nem tudja mit csinál és szakihoz sem fordul mert az lehet,hogy még egy ezrest is elkér a bekötésér.
ezen mindig röhögök, hoyg adják az okosat sokan, oszt a fele sem igaz amit írnak.. meg nem is jó megoldás..:)))
Elég nekik az , hoyg ellenállás... az hogy mi az a 25W.. az mellékes..:)))
Nekem a gyári van, csak kapott áttetsző búrát a DL650-ről. Sárga Tungsram égő aztán hali...
Itt van a szekrényemben 68 ledes indexledizzó vagy mi a retek, de nem tetszett...
A szakember mi?
Ez egy külön szakág...
DID 525VX X gyűrűs 100LE lánc SV650S 108 szem 18500Ft
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_108_szemu_lanc/
D
ID 525VX X gyűrűs 100LE lánc SV650N 110 szem 18950Ft
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525VX_110_szemu_lanc/
Ha ők hibáztak akkor én is.
Nem vagyok elektromos szakember.
És miattam nem fog megélni a ledes index biznisz mert feleslegesnek tartom.
De igyekszem.
Talán nyárra kiheverem.
A fokozatkijelző leírásában az szerepelt, hogy a vezetéket egy fordulatszám jel-re kell kötni (műszerfal, főtengely jeladó, trafó vezérlő jel, stb..)
Ember a gyertyakábel vastag fekete nagyfesz vezetékét "megblankolta és rákötötte.
Gyújtáson még működött a kijelző, de amikor indítózott.. felrobbant..:)))
Akkor meg pislogna, ha a kezében felgyulladna a potméter ellenállás...
ezen mindig röhögök, hoyg adják az okosat sokan, oszt a fele sem igaz amit írnak.. meg nem is jó megoldás..:)))
Elég nekik az , hoyg ellenállás... az hogy mi az a 25W.. az mellékes..:)))
http://www.agomotors.hu/websho...
Itt van a szekrényemben 68 ledes indexledizzó vagy mi a retek, de nem tetszett...
Jah, amúgy én 3 darab ezresért átalakítom ledes indexhez a gyári indexreléd...