Most adtam le a két rosszat, 60kg volt darabja....amikor kezdtek befosni naponta kétszer tettem ki-be a kamionba és a kisautóba, hogy hazavigyem tölteni éjszakára...
akksi.. új van benne multkor jól beszoptam akksival, nagy dög kamion akksit kellett volna arrébb rakjak nagy kemény voltam de majdnem pofára estem nekifeszültem de a földön maradt Na olyan kéne a triumphba
Azért elviselhető az anyagi része is a dolognak. Tavaly ősszel jött az ötlet,és pár hete itt a sportmotoron találtam a bandit felnit. Nem bírtam ki hogy ne csináljam meg.
A tengelyvastagság ugyanaz,az sv féktárcsa került a bandit kerékre,csak bentebb kellet rakni 4 milit. A láncfogaskerék a bandité,csak le lett köszörülve az 525-ös lánchoz a vastagsága,meg bentebb kellet rakni egy kicsit.Meg még a bandit külső távtartókból kellet levenni. Aránylag egyszerű a történet.
Rá megy az eredetire is ( tudom, puklis lesz, nem tartja az ívet meg ilyenek), ki kell próbálni oszt annyi, akinek bejön használja akinek nem az meg nem...
Két éve nem tom feltölten.
Valamit ki kéne találni vele kapcsolatban.
Túl honda.
Kicsi az akksi.
Nekem gyárilag 180-as.
Csak a távtartót kellett cserélni vagy a tengely is más?
Esetleg a csapágyat.
Féktárcsa,féknyereg?
Sokat kellett mókolni?