Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért nem próbálod meg sima gravitációs megoldással. Gyújtásra nyit egy mágnes szelep és kész.
Másoknak is bevált.
majd kiderül, szerintem sok 1000km/liter
A donor gep egy 2t 50es inyektoros robogo ami ezer kilometerenken egy liter olajat sem nyel be.
Szal kurva keveset nyom.
Ezért gondoltam úgy hogy egy relével kapcsol a világítasról és egy másikkal az üresjelzőről vagyis ha világítás van vagyis gyújtás akkor behúz a relé tehát az okés és az üresjelző pedig egy bontó relével vagyis ha üresbe van bontja az áramkört így leáll a szivattyú. Csak akkor megy ha sebességben és gyújtáson van. Kérdés hogy a szivattyú mennyi olajat visz, de ha dt-ből indulok ki lehet sok lenne az olaj

Üresben nem mész sehova tehát hülyeség ha csak akkor megy.
Akkor ha gyutáson van ÉS sebességben akkor kell ütemre pumpálni.
A ditech olajpumpa szakaszos működésű.
Hallod ahogy kattog mikor nyomja az olajt.
Katt,csepp,katt,csepp.Ezt kell késleltetni változtatva.
Nem vagyok elektronyos ász így inkább megvettem.
végülis, ha simán egy szivattyút egy váltókapcsolóval rákötöm az üresjelzőre meg a gyújtásra mondjuk a tompitottra meg is oldottam. áramot csak akkor kap ha üresben és gyújtáson van
Kedd este rendeltem ma itt volt.
Az akkor teljesen korrekt Olajzó fejre sokat kellett várj ?
Amúgy Kb mint a cigisdoboz meg egy öngyujtó együtt.És a kábelek.
Persze benne van az is.
Képet majd az egészről hétvégén.
Most nincs nálam.
15ezerben benne van az olajszivattyú is ? Egy képet tudnál küldeni hogy is néz ki úgy az egész cucc, méreteire lennék kiváncsi
Tényleg a vészkapcsoló.
Más nemigen szokott lenni.
és most komolyan?
Ezt mindenki beszopja.
Ehun ilyen legyen.

http://youtu.be/-7ZVjmAaqck
Nyomd le a jobb kormánycsutkán a piros kapcsolót (vészleállító)...
Üdv

egy olyan kérdésem lenne hogy ez mit jelent ezen a képen mert ezt nekem is kiírja

http://i130.photobucket.com/al...
csak ilyen "színűt" engedek a közelébe ami fehér is marad az kukás és nem tudtok meggyőzni
Mindenki másra esküszik. Nálam van Repsol, mol és Motulból 3 féle is. Kb. mind egyformán koszol és egyformán marad fenn. Lényegi különbséget nem vettem észre.
A Mol-lal csak annyi a baj, hogy pl szeptember óta nem rendelhető, mert elfogyott, télen meg nem gyártanak, mert minek...
Próbálva..meglepődtem...ezért használom a MOL-t...
Cáfolnám. Motul Road Plust próbáld ki meglepődsz
A mol a legjobb.
Többezeres Km és több 10 felhasználó szerint is.
Nekem speciel 1100 km-t is szürke a lánc semmi fényesedés.
A 2. helyezett a valvoline.fehér.
Próbáld ki a MOL-t...ha rendes felrázod akkor a legtovább fentmaradó holmi (sokan itt tolják el, ráfújják oszt jónapot) ......el sem merem mondani mennyi ideig tartott amikor a legtovább volt rajta....nem hihető.
szoktam nézni, molost nem is engednék a motorom közelébe ha most arra a fehérre gondolsz sőt ami fehér lehet bármilyen gyártmány de ha fehér lesz a láncon nem engedném a közelébe, csak a teflonos színtelent és nincs is baj vele. Würth, ipone, repsol volt már a motoron iponebol is csak 1 fajta jött be a repsolbol elsőre jót találtam. Most ipone fehér szutyok van 2-300km és fényes... a másikkal ahogy én haszálom 6-700km-t simán lehetett motorozni, túrásan még többet. És egy évben 1x mostam le a láncot mert nem kellett, most ezzel a fehérrel trutyisodik