Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig csak a Sándort látom de neki ezrese van tehát nem ér vele sokat.
Én is elcserélném a komplett elejét egy N-re...
Ha csutkakormányra váltasz, főfékhengerből külön tartályos kell, és a kuplungbowden is más szögben áll.
azt kifelejtetted, hogy általában több ember szeretne S--N irányban váltani, akikkel általában minden cucc elcserélhető.
Tuti benavigál egy pornóboltba.
A részletek.
Fejidom 15-40e
Tartó 15-30e.
Lámpa 20e
Villahíd 10-20e
Csutkák 5e/db.
Mindez buntótól függően általában versenyezned kell a törött motor tulajokkal a cuccokért.
Van egy jópár apró cucc Pl fejidom két vázból kinyúló tartócskái amik bontottan elég nehézkes beszerezni mert egy kis eséstől is görbül/hajlik és nem lesz pontos ami miatt feszül az idom,nem rendesen megy fel/csálén állnak a belső óratakaró részei.
Kellenek spéci csvarok amik ha nincsenak a bontóban legalább 1000/db kereskedésben.Gumibizbaszok a csavarokhoz,plexi is egy 10-es legalább.
Szóval simán rálocsolhatsz 100-12e-ret ha jól meg akarod csinálni.
Persze vehetsz üvegszálas pályaidomot de abba neked kell belefaragni a lámpát és nem méretpontos.
Ezt most beírom a gugli fordítóba,hátha feldereng valami!
Tisztára olyan vagy mint egy bank....az én bankomat is minden részletem érdekli.
Minden részlet érdekel!
Mintha múltkor arról lett vna szó, h a hűtő is más
azt kifelejtettem, hogy mind az első mind a második generáció esetében érdekelne, előre is köszönök mindennemű segítséget :)
Villahíd.
Na az fog kelleni.Megy csutkák egy halom műanyag,fejidomtartó lámpa.
Rálocsolsz egy vagon pénzt és lesz egy kényelmetlen motorod.
Nameg akkor már add el és vegyé egy gixxerhaccázat.
Sziasztok,

több forrásból hallottam,hogy az N/S átjárható 650 esetében. N--S irányban érdekelne... A jelenlévők közül csinált már valaki ilyet? Jól tudom, hogy a teleszkóp/első villaszög egyforma? Illetve mi az ami cserélendő/eltérő? Fejidom, lámpa, plexi, kormányrúd (bár e téren hallottam már hibridről), fékcső (lehetőleg fémre), és mi érintett még?
Ez most nagyon szakszöveg vót.
egy osztó és egy monostabil multivibrátor kell hozzá szerintem, de programozva egyszerűbb szerintem megcsinálni. szivattyúnak meg egy perisztaltikus pumpa lenne a legjobb szerintem, ha saját gyártású lenne a cucc.
nincs, és meg is kérdőjelezem a nemi identitását aki férfi létére ilyet hord
Sziasztok!
Ha valakit érdekel lenne egy eladó Kappa 42l-es túradoboz,illetve a hozzá tartozó platni tartóval együtt. sv-650-en van!
Nincs tangapapucsod?
Hogy mész nyaralni?
Te tudsz ilyen elektronikát csinálni ? Ezt is programozni kéne ?
nincs egyik sem, de nem rossz próbálkozás
Pont erre akartam kitérni hogy a focus-on mit lehet a kínai tangapapucson kívül olajozni?
értem hogy ez megvan csak fel akarod rakni, csak úgy érzem hogy ez alapvetően rossz szabályzási mód és hogy ettől jobbat tudnék csinálni amivel pontosabban be lehetne lőni az olaj mennyiségét.
De mivel motor híján már outsider vagyok, így csak az ötletemet adtam elő
Jó lett Viktorom!
pontosabban a megtett távolsággal lenne arányban, nem a sebességgel.
A többieknek működik nagyon sok km-en és ideje.
Nem akarom ujra feltalálni a cuccot csak használni.