A részletek.
Fejidom 15-40e
Tartó 15-30e.
Lámpa 20e
Villahíd 10-20e
Csutkák 5e/db.
Mindez buntótól függően általában versenyezned kell a törött motor tulajokkal a cuccokért.
Van egy jópár apró cucc Pl fejidom két vázból kinyúló tartócskái amik bontottan elég nehézkes beszerezni mert egy kis eséstől is görbül/hajlik és nem lesz pontos ami miatt feszül az idom,nem rendesen megy fel/csálén állnak a belső óratakaró részei.
Kellenek spéci csvarok amik ha nincsenak a bontóban legalább 1000/db kereskedésben.Gumibizbaszok a csavarokhoz,plexi is egy 10-es legalább.
Szóval simán rálocsolhatsz 100-12e-ret ha jól meg akarod csinálni.
Persze vehetsz üvegszálas pályaidomot de abba neked kell belefaragni a lámpát és nem méretpontos.
Villahíd.
Na az fog kelleni.Megy csutkák egy halom műanyag,fejidomtartó lámpa.
Rálocsolsz egy vagon pénzt és lesz egy kényelmetlen motorod.
Nameg akkor már add el és vegyé egy gixxerhaccázat.
több forrásból hallottam,hogy az N/S átjárható 650 esetében. N--S irányban érdekelne... A jelenlévők közül csinált már valaki ilyet? Jól tudom, hogy a teleszkóp/első villaszög egyforma? Illetve mi az ami cserélendő/eltérő? Fejidom, lámpa, plexi, kormányrúd (bár e téren hallottam már hibridről), fékcső (lehetőleg fémre), és mi érintett még?
egy osztó és egy monostabil multivibrátor kell hozzá szerintem, de programozva egyszerűbb szerintem megcsinálni. szivattyúnak meg egy perisztaltikus pumpa lenne a legjobb szerintem, ha saját gyártású lenne a cucc.
értem hogy ez megvan csak fel akarod rakni, csak úgy érzem hogy ez alapvetően rossz szabályzási mód és hogy ettől jobbat tudnék csinálni amivel pontosabban be lehetne lőni az olaj mennyiségét.
De mivel motor híján már outsider vagyok, így csak az ötletemet adtam elő
Fejidom 15-40e
Tartó 15-30e.
Lámpa 20e
Villahíd 10-20e
Csutkák 5e/db.
Mindez buntótól függően általában versenyezned kell a törött motor tulajokkal a cuccokért.
Van egy jópár apró cucc Pl fejidom két vázból kinyúló tartócskái amik bontottan elég nehézkes beszerezni mert egy kis eséstől is görbül/hajlik és nem lesz pontos ami miatt feszül az idom,nem rendesen megy fel/csálén állnak a belső óratakaró részei.
Kellenek spéci csvarok amik ha nincsenak a bontóban legalább 1000/db kereskedésben.Gumibizbaszok a csavarokhoz,plexi is egy 10-es legalább.
Szóval simán rálocsolhatsz 100-12e-ret ha jól meg akarod csinálni.
Persze vehetsz üvegszálas pályaidomot de abba neked kell belefaragni a lámpát és nem méretpontos.
Na az fog kelleni.Megy csutkák egy halom műanyag,fejidomtartó lámpa.
Rálocsolsz egy vagon pénzt és lesz egy kényelmetlen motorod.
Nameg akkor már add el és vegyé egy gixxerhaccázat.
több forrásból hallottam,hogy az N/S átjárható 650 esetében. N--S irányban érdekelne... A jelenlévők közül csinált már valaki ilyet? Jól tudom, hogy a teleszkóp/első villaszög egyforma? Illetve mi az ami cserélendő/eltérő? Fejidom, lámpa, plexi, kormányrúd (bár e téren hallottam már hibridről), fékcső (lehetőleg fémre), és mi érintett még?
Ha valakit érdekel lenne egy eladó Kappa 42l-es túradoboz,illetve a hozzá tartozó platni tartóval együtt. sv-650-en van!
Hogy mész nyaralni?
De mivel motor híján már outsider vagyok, így csak az ötletemet adtam elő
Nem akarom ujra feltalálni a cuccot csak használni.