Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igy kell 180-as gumit rakni a 650-es SV-re,de a hátsó felnit ki kell cserélni 5.5 colosra.Jelen esetben egy 1200 bandit kerék került bele.
Befér és semmit nem vág haza, én 180-asal vettem a 650-est és nekem jobb volt mint a gyári méret, ki kell próbálni oszt jónapot, ha kell próbára adok 180-ast....
Sziasztok,

amatőr a kérdés, és a választ is tudom de a magam megnyugtatására mégis megkérdezem:
igaz h a 650-es Sv-be befér hátra a 170-es gumi, de hazavágja a kanyartulajdonságait az biztos.

ugye jól gondolom?
na mondom én. Sv 1000n gyári vázon nincs fejidom tartó váznyúlvány
Lehet a tiednek a gyárban kukáztak valami vázat
Már pedig itt nincs
Márpedig nekem vót.
Elkoptatta a menetszel :D
Pedig ami itt a szomszédban van 2004-es 1000-es azon nincs...
(akkor ez hogyan van ? )
Logikus.
A váz öntőforma nem olcsó.És nem fognak szakit rááldozni hogy levágja az N-esen.
Nameg asszem az ezresen speciel oda van felfogatva a kormánylengéscsillapító.
Naná! :)
van.
Jó kérdés, sosem néztem.
Szerintem van.
n-es vázon van az a nyúlvány ami a fejidom tartó konzolt tartja? Szerintem nincs...
Jössz a sapiér?
Srácok, nem érdekel valakit egy E28/30-as BMW hűtő? Vacsi új, dobozból.
Szia!
takacsede@gmail.com
Köszi, várom az emailt, és az árat!
Én beszéltem vele.Napi 6-8 órát alszik.
Nincs kitöltve. Ha jól emlékszem akkor valami anyaszerű csavar van oda hegesztve! De erősnek bizonyult eddíg. 8 éves lesz a motor kb 6 éve így járok vele!
Nem a megfúrás lenne a lényeg hanem a kitöltés, azt is csináltak vagy csak sima furat volt oszt annyi?
Én bevittem a Hosubába és ők csinálták meg. szerintem egy lakatos műhelyben is megfúrják simán.
Hol?
Elmész egy olyan helyre ahol jóféle szinkronteszter van és az kompresszióméréssel kiegészítve elég jó képet ad a belső állapotról, pl. hozzám... .....mennyi a bevallott km a gépben?