Full-Gas Balatonboglár.
Minden lehet, csak kérdés megéri-e. Az ABS belerakását nem fogod kifizetni utólag, ebben szinte biztos vagyok. Még bontottban is horror lenne.
Sziasztok! Első motor vásárlásra készülök, és az SV 650 S az egyik nagy esélyes. Azért szívesen kipróbálnám kicsit hosszabb távon, mielőtt a zsebembe nyúlok. Tudtok esetleg olyan helyről, lehetőségről, ahol ilyen gépet lehet bérelni?
Lenne még egy elég láma kérdésem: ABS-t utólag be lehet tetetni egy olyan példányba, amiben eredetileg nincs?
Én úgy képzelném el, hogy a lánc leszakad a nittelő belseje körül :) De persze az is lehet, hogy nincs igazam, csak a gondolatmenetem alapján erre lenne esély.
Amúgy meg már mehetnénk motorozni...
Hmm, de akkor ezek szerint nem új... Használt lánchoz új nittelőt feltenni alapból necces, miután meg vannak kopva a csapok, elkezd mozogni benne és hamar elszakad.
Az 530VX szemét amúgy meg lehetne próbálni, de én gart biztosan nem adok rá ilyen formában!
Pont olvastam véletlen, amúgy ritkán szoktam sajnos (vagy szerencsére mert ez azt jelenti, hogy nem érek rá, tehát van munkám).
A teli elütős az pont olyan, hogy kalapácsos szerszámmal kell eldolgozni, ugyanis a közepén nincs lyuk. Még sosem adtam el ilyet, és a gyári is üreges.
Azt kellene megtudnom, hogy a DID 530-as nittelőszeme ugyanilyen lehet-e valamelyik. Elvileg a szélessége és a csaptávolság ugyanaz,csak a csapnak az átmérője változhat igaz?
Ja?....akkor még mindig tartom amit írtam, nittelősben még nem láttam telit amúgy eredetileg a nittelőshöz is árultak kalapáccsal üthető szerszámot (ilyenem is volt), de annak is domború vége volt csak nem préselt hanem ütött.....meg kéne nézni, hogy annak a láncnak amit linkeltél milyen a nittelő szeme, ha Fr nézi ezt akkor majd megírja...
Ez egy nittelő szem csak amit vettem. Az sv gyári láncához való RK nittelő szem.
A képen ahol vettem nem a teli végű volt, hanem aminek üreges.
Igazából csak arra lettem volna kíváncsi hogy ezt hogyan oldja meg aki ilyet vesz.
Egyébként már megvetted azt a láncot és teli a nittelő csapja?......mert ha igen akkor kár volt itt találgatnom. .....szerintem a megfúrás nem biztos, hogy jó, elég kicsi a felület és elvileg igen kemény az anyag.....akkor marad az elütés amit feltéve a motorra szintén nem könnyű jól kivitelezni.
Kézzsákot vásárolnék,van neked olyan ?
Minden lehet, csak kérdés megéri-e. Az ABS belerakását nem fogod kifizetni utólag, ebben szinte biztos vagyok. Még bontottban is horror lenne.
Lenne még egy elég láma kérdésem: ABS-t utólag be lehet tetetni egy olyan példányba, amiben eredetileg nincs?
Köszi a válaszokat
Köszi hogy megmérted!
A többi méret stimmel a képedd alapján.
Köszi!
Köszi
Amúgy meg már mehetnénk motorozni...
Az 530VX szemét amúgy meg lehetne próbálni, de én gart biztosan nem adok rá ilyen formában!
A teli elütős az pont olyan, hogy kalapácsos szerszámmal kell eldolgozni, ugyanis a közepén nincs lyuk. Még sosem adtam el ilyet, és a gyári is üreges.
A képen ahol vettem nem a teli végű volt, hanem aminek üreges.
Igazából csak arra lettem volna kíváncsi hogy ezt hogyan oldja meg aki ilyet vesz.
Köszi!