nézd meg majd a motor rajzát, mert úgy emlékszem az üres állás kapcsoló testet kapcsol, nehogy pont fordítva működjön a dolog.
a sebesség jel szerint azért is jobb lenne adagolni, mert akkor a használattal arányban kapná az olajat, ha gyorsabban mész többet kap ha lassabban akkor kevesebbet. idő alapján csepegtetni olyan mintha minden este befújnád a láncot függetlenül attól hogy 5 vagy 500km-t mentél aznap.
Na ja.Viszont nem akartam megvágni a sebességjeladó vagy az üres jelzést.
De valszeg kell.
Mivel a dobozkából jön egy vezeték ami ha pozitívat kap megszakítja a csöpögést.
Most vagy az üres lámpát keresem meg és oda rakom vagy az üresjeladóra.
Ezt még nem döntöttem el.
Majd leülök a motor mellé és gondolkodom erősen.
én nem bonyolítanám túl, a sebesség szenzorra kötnék egy osztót, hogy minden x fordulatra adjon egy cseppet. akkor nem kell foglalkozni hogy üresben van vagy sem stb.
Szia!
Elsőnek azt kell tisztáznod magadban,hogy mit is szeretnèl
Ha vègsebessègre szeretnèl többet,kissebb lánckerèk hàtra,de sok èrtelmèt nem látom,mert levisz a menetszèl
Sziasztok! Tudnátok segíteni hol lehet sv 650 N hez beszerezni jó áron láncszettet, milyen márkát érdemes venni és érdemes e változtatni a gyári fogaskerekek méretén?
a sebesség jel szerint azért is jobb lenne adagolni, mert akkor a használattal arányban kapná az olajat, ha gyorsabban mész többet kap ha lassabban akkor kevesebbet. idő alapján csepegtetni olyan mintha minden este befújnád a láncot függetlenül attól hogy 5 vagy 500km-t mentél aznap.