Sziasztok!
Kérdésem lenne a rutinos SV-sekhez meg a szakikoz:
- milyen erős szelephangnál érdemes vinni a mocit hézagolni?
- mivel nekem a V2 blokk hangok még ismeretlenek, így nem is nagyon vágom, hogy mik a normális "zörejek".
Ezzel csak az a bajom, hogy az S-es villahidat nem erre tervezték, nem kell a kormányra támaszkodó rider súlyát elviselni fékezéskor, kátyúnál stb.....elég vékonyka is az N-eshez képest.persze a fene tudja, egészen addig tök jó míg valakinek ki nem szakad belőle a kormány egy 200+-os fékezésnél.
Nekem szépen megcsinálták a furkálós megoldást a K6-os Gixxer futómű beépítésekor. nem feltöltötték, hanem bevágtak egy olyan alu darabot, ami kitölti a kikönnyített részt és epoxival beragasztották.
Emlékszem, igazából nekem is elég lenne csak a villahíddal mókolni és egy túrakormányt rádobni mert amúgy nincs a többivel bajom, de valahogy a furkálós, feltöltős megoldás nem tetszik, de attól még lehet, hogy az anyagiak okán az lesz, de azért jobb lenne akár az egész elejét N-re cserélni.
Elsősorban nézd meg hogy a vázon rajta van-e a két furat az öntvényen óra/fejidomtartó konzol helye, ha igen akkor egyszerű, ha nem az suck!
Felső villahidat tudok adni, bár az csak abban az esetben fontos ha csutkakormányt szeretnél (szerintem)
Kérdésem lenne a rutinos SV-sekhez meg a szakikoz:
- milyen erős szelephangnál érdemes vinni a mocit hézagolni?
- mivel nekem a V2 blokk hangok még ismeretlenek, így nem is nagyon vágom, hogy mik a normális "zörejek".
Amúgy én láttam a gyári N-esemet.
Nem tünt erősebbnek...................Csak a lukaknál sima volt a belső része nem rácshálós mintás.
Felső villahidat tudok adni, bár az csak abban az esetben fontos ha csutkakormányt szeretnél (szerintem)
Az enyém 2006-os sv.
Melyik évjárathoz való, mi az ára?
Köszi!