Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári s-est fúrták meg!
De Neked arra gyártott villahíd van nem házilag mókolt ha jól emlékszem.
Sziasztok!
Kérdésem lenne a rutinos SV-sekhez meg a szakikoz:
- milyen erős szelephangnál érdemes vinni a mocit hézagolni?
- mivel nekem a V2 blokk hangok még ismeretlenek, így nem is nagyon vágom, hogy mik a normális "zörejek".
Mondjuk lehet mi lihegjük túl a dolgokat , de az ördög sosem alszik
Én estem és a kormányvégen csúszott a motor semmi baja nincs a villahídnak,annál inkább görbültek a teloszárak!
Hááát a fene tudja.....majd megnézem.
Emlékeim szerint nem.
Mint mondtam nézz meg egy n-est.Semmivel sem vastagabb a lukaknál.Csak az óratartó a difi.
Ja meg a lyukaknál vastagabb volt az anyag...
Én egy szezont lenyomtam egy simán átfúrt S-es villahíddal, minden gond nélkül, bár ez a gond egyszer merül fel, aztán halál
Tavaly nem, de tavalyelőtt volt rá példa ahogy bukkanóra is......
Mikor fékeztél legutoljára 200+-ost?

Amúgy én láttam a gyári N-esemet.

Nem tünt erősebbnek...................Csak a lukaknál sima volt a belső része nem rácshálós mintás.
Ezzel csak az a bajom, hogy az S-es villahidat nem erre tervezték, nem kell a kormányra támaszkodó rider súlyát elviselni fékezéskor, kátyúnál stb.....elég vékonyka is az N-eshez képest.persze a fene tudja, egészen addig tök jó míg valakinek ki nem szakad belőle a kormány egy 200+-os fékezésnél.
Nekem szépen megcsinálták a furkálós megoldást a K6-os Gixxer futómű beépítésekor. nem feltöltötték, hanem bevágtak egy olyan alu darabot, ami kitölti a kikönnyített részt és epoxival beragasztották.
Nekem meg van az N-es gyári eleje (1000-es)
Emlékszem, igazából nekem is elég lenne csak a villahíddal mókolni és egy túrakormányt rádobni mert amúgy nincs a többivel bajom, de valahogy a furkálós, feltöltős megoldás nem tetszik, de attól még lehet, hogy az anyagiak okán az lesz, de azért jobb lenne akár az egész elejét N-re cserélni.
Az enyém S-N verzió, illetve már az N is UPDATE verzió
Hopp, látom kicsit lemaradtam !
Fordítva sem egyszerűbb. ...nem találok senkit aki N-ről S-re alakítaná az ezresét pedig benne lenék a cserében.
N-esből szeretnél S-est csinálni? Az költséges móka lesz. 650-es vagy 1000-es gépről van szó?
Elsősorban nézd meg hogy a vázon rajta van-e a két furat az öntvényen óra/fejidomtartó konzol helye, ha igen akkor egyszerű, ha nem az suck!
Felső villahidat tudok adni, bár az csak abban az esetben fontos ha csutkakormányt szeretnél (szerintem)
küldj egy email címet és akkor tudok képet is küldeni róla.
Szia !
Az enyém 2006-os sv.
Szia!
Melyik évjárathoz való, mi az ára?
Köszi!