Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó.Azt szeretem.
+35ben
Igen, bár nem mindenben mert a 4 év állás azért hagyott nyomott egyéb más dolgokon is. De szépen alakul...
Akkor szerencséd van.
Nem lesz ujrafenyezve mert sikerult ugyesen megoldania a szakinak. Igy csak az aljat kellett kivagni... ott meg alapozoval lett kezelve.
Kinn a -10-ben?
A szétvágás ujrafényezéssel együtt vagy a képeken másik tank van?
Actros vagy melyik a kisebbik olyannak hengerfejet kellett rarakjam ugyhogy emelgettem mar kamion hengerfejet zsiraffal utalok kamiont szerelni undorító pfujj
Sv650 siman az n-es es 650s a masik barhol keresed igy talalod
20 ban van.
Nekem bele van írva hogy S-es. Bár fura hogy van akinél fel van tüntetve van akinél meg nincs
Hopp, becsuszott az ok... (LoL)
Amugy a súly témára annyit , hogy emelgessetek meg egy új Volvo teherauto hengerfejet (nem az osztottra gondolok), vagy inkabb eleg lesz levinek a vezérműtengelye is
Nekem csak simán SV650 van beleírva..
Amúgy N-es.
Egy bontott jó tank nem lett volna olcsóbb?
Homokszórás, és a vége egy epoxy bevonat lett... Persze hegesztés után...
Sziasztok,

4 év álás után...
Egyedül is ment.
Összelegoztatok :D
Ja...................végülis.
De tiede n volt nem ?
Nekem benne volt az S-is.
Köszönöm az N--S átalakítással kapcsolatos hozzászólásaitokat. Még egy olyan kérdésem lenne, hogy forgalmiban mi szerepel típusként? Csak Suzuki SV650, vagy az utolsó betű is? Szélsőséges esetben bele lehet ebbe kötni akár igazoltatás, akár műszaki során?
De a legnehezebb az egy Zetor turbó 6 hengeres hengerfeje volt amit vittem a mosóba.
Minket szivattak.
Volt hogy meg kellett tartani a dobozos Uazt míg kirántották alóla a hátsó hidat.
soha életembe nem emeltem meg még ekkora akksit, azt hittem lesz vagy 30 kiló hát kicsit több lehetett Mesterem tudta szerintem mert röhögött az egész műhely, de én is