Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004 szeptember
Mikori?
Pffu ezt most nem tom mert a hirdetésben nem írja, kérdezni se kérdeztem meg
A te fixációd a sárga.
Karbis vagy inyektoros?
Egy olyan kérdésem lenne hogy ugye jovoheten nézek meg egy 650s-t a kérdés meg az lenne hogy milyen típus hibái vannak a motornak?
Fenyezgessem aztan a vegeb lesz egy sárga motorom es rakoltottem a szinere 100ezret bár a kolbászzsirsarga jo lenne
Szerintem bármikor lehet sárgát csinálni bármiből.
Mi mást ? :D ezresbol meg ugy sem lattam sargat, lenne két sárga motor a garázsban
Az sose fékezett?
De sárgát.
DL fórumon pont most olvastam, hogy gyári a fékbetét 64.000km-nél. Szóval semmi sem lehetetlen, bár én inkább élvezem a motorozást és cserélem ami kopik :)
amúgy többe volt de nem láttunk bele
inkább vegyétek meg a hornetem 700ért oda adom, új lánc jó betétek ÚJ akksi ami el is indítja még a Mecsekben is aztán veszek egy sv-t
A "kis"generál tuti 2 kilónál több volt.

Ebből mivel 20e km-enként cserélem KB 80 évesen fogom az utolsót ebből a pénzből betenni.

Nem hinném hogy olyan virgonc lennék akkorra hogy kelleni fog.
a "kis" generált csak egyszer kellett megcsinálni nem havonta cserélgetni benne a feszítőt
Persze.Mimásra?
Elvileg van a daytonáé ami olajos de ahogy néztem más a felfogatása és csúszói is mások.

De ha csak ennyi baja lesz és nem a fél blokk cserés már megelégedem vele.
Ja, hogy a kézire gondolt?....azzal azért vigyázni kell, egy kis túlfeszítés és sok minden megy a levesbe...
Hát......................ÉN vigyázok rá.
Lassan a 3. éve nem zúztam szegyényt meg.
Kézi feszítő.APE tensioner.

Ez.

Első körben most veszek egy gyárit.Rákérdezek van e valami fejlesztett darab és azt ha lehet megveszem.
És ha két év mulva ujra kopog eltörpölök az APE-en.
Ez 28-30a gyári meg 27-30e.

Tehát még csak nem is olcsóbb.
Most adott valakinek tanácsot Rc a szerelés topicban erre, van valami patron ami jobb a gyárinál és örök élet...
"Mivel ezeket szeretik a juzerek és törik is őket bőszen."
Tehát mások is szeretik az oldalát használni sztendernek
Hát nem várom ezt az bittos.
Viszont 3 kilóért bármikor vehetek egy komplett másik blokkot 3-10e Km-el a pocijában ebay-ről.
Mivel ezeket szeretik a juzerek és törik is őket bőszen.
És hál égnek a blokkalkatrészek szinte senkinek nem kellenek.
Nem mennek tönkre.

Mondjuk a feszítőpatron nem túl acélos.
épp az olcsósága miatt gondoltam rá én is főleg igy olajozóval 9000ft-ért adják a gyűrű nélkülit ami elég jó ár szerintem (16300ft-ért meg néztem gyűrűs jt láncot)
Na várj csak, vissza kapod még amikor szétesik a triumph

Hornetet is szét kéne borítani de lusta vagyok hozzányúlni néha nem szereti venni a 6.at
Háát régen ugye tokozva voltak a láncok gyűrűk nélkül és elég jól bírták, lehet amúgy kapni sima láncot minden méretben és nagyon olcsók....lehet, hogy egyszer kipróbálok egyet, de ahhoz előbb olajzót kéne applikálni a jószágra.