SV1000-en gyári lánchoz lehet venni nittelő szemet, amit össze tudok otthon préselni a kézi szerszámommal?
Le kellene vennem megmosni petróleumban, de gyári a szegecselés, nem nittelőszemes.
Dragan ad mindent.
Mondtam hogy adok a lestrapalt csirkeszarnyasert egy delceg fasza digo autot de nem,...........nem hajlando erre az elonyos uzletre.
Ujak de 2010esek viszont nincs semmi bajuk puhak faszak. Ha lesz tavasz es motorral jarok suliba az heti400km na meg transfogaras tura... Hamar lekopna a közepe. Kene helyette egy sima pilot power 2ct szett
Kerék nélkül tökéletesen működik,és sokkal jobb mint a kis kerekes mert nem akad el a legkisebb göröngyön.Az elsőhoz viszont elengedhetetlen a kerék,de arra 10cm-est teszek.
Pár változatot teszteltem az elején.
Ferihegyen melózok mindennap.
Ha úgy alakul a honlapomon ott az élérhetőségem...
Köszönöm! Tényleg nagyon jól néz ki így az adatlapi képeden. Elvitted a mocit és helyben megcsinálták vagy csak a gyári dobot vitted és belőle kiálló csödarabot, majd visszamentél érte?
A motorozz-on ki van írva hóbagoly, de általában a fele sem jelentkezik fel aki megy....most próbálnak a lányok szabadnapot intézni rá és nekik házat bérelek én meg sátrazok a többiekkel.... .....nagy tábortűz, sütögetés 24 órában, bogrács meg hasonlók na meg fürdés Bogácson a termálban.
Sziasztok .Vettem az olajleersztő csavar al tömítést és a kérdésem az lenne ,hogy kell felrakni a leeresztő csavarra a kúp néz a kartel fela vagy a csavar hatlapfejű része felé néz? Mellékeltem hogy néz ki ez a tömítés
SV1000-en gyári lánchoz lehet venni nittelő szemet, amit össze tudok otthon préselni a kézi szerszámommal?
Le kellene vennem megmosni petróleumban, de gyári a szegecselés, nem nittelőszemes.