Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát volt aki kicsit elsokalta a dolgokat Nem ismertelek titeket, okosba motoroztam na meg annyira jül sikerült buli volt előtte hogy még akkor is másnapos voltam
Hát néhány helyen Pécs felé azért kellett volna.
Nekem ilyen felirat van "Fékezés a haladás gátja"
Ja és a buzik sornégyel járnak az Ember meg sorhárommal.


Őőőőő V2-vel.
Szóval neked is a "nem fékezünk senki kedvéért" felirat van hátul mint az Űrgolyho 1-en?
lendületből szoktam menni, nem kell váltogatni
Pontosíts.
Mit hagytál el?
70-es.
És veszélyesebb volt mint az SV.
meguntad hogy előzéshez hármat vissza kell váltani?
hornet jobb lenne "kezdő" motornak, mondjuk az enyém eladó
A profik 50-es Piaggio SR-ről ülnek át SV650re
Sokan kezdték vele, volt akinek bejött és volt akinek nem....azért számít a méret is, kevésbé megengedő mint egy sor4, de annyival nagyobb is az élvezet.
Üdv

egy olyan kérdésem lenne hogy a Sv 650-t mennyire ajánlott kezdőnek?
Illetve motorozok 150ccm- robogóval meg volt egy 250-s.
Illetve mennyire motorozható és mennyire megszokható?

köszönöm a válaszokat
Ma hazafelé menet néha eszembe jutott mi a francért kell ennyire bent váltani mármint a dekli felé. Betolom a garagéba hát mit látok elhagytam a nemgyári díszes kis váltókar véget amit taposok. Mégh ilyet azt most ottan lifeg egy félgömbfejű hatos csavar. Örülök hogy nem akadt el a rudazatban. Amúgy lehet ilyet kapni vagy pótoljam valami igazi magyar megoldással?
meg egy ilyen is van LOL
íme.
motorral kipuffal együtt menj, és megoldják :)
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ez is janodobos.Csak én szereztem egy 4 csavaros talpat meg egy leömlőt pluszba komplett és ezekből szermányolták polírozott csővel hegesztve nem bilincsel.
Köszi neked is!
Valamikor a hónapban elugrok akkor a Janóhoz és csináltatok egy összekötőt. Bár nálam van egy kis cifra a dologban, mert a dob fogadó részének BELSŐ átmérője 55mm viszont, a gyári cső KÜLSŐ átmérője 54mm. Namost, vagy végig 54mm és akkor lötyögni fog a dob szájában vagy 55mm, de a gyári csőre való csatlakozásnál meg kell bővíteni, hogy rá tudjam dugni az 54mm vágott gári csőre.
CoRo_Z -nek válaszoltam az előzőt :)
ez a régi fotó. a mostani szebb :)
vittem egy zxr-10-esre való dobot, meg a motoromat.
gyönyörű darabot hajlítottak és hegesztettek hozzá, bilincses kivitelben persze.
árra nem emlékszem, de teljesen jó áraik vannak.
Sziasztok,

Tegnap végre hozzámkerült az új motorom ... Lesz mit csinálni rajta, egy ideje egyhelyben állt (3év) .
A gond hogy nem fogod egy megnézéssel egy TPS-t vagy egy fesszab hibát kiszúrni.
Zörgő vezérműlánc feszítő már elég gáz.
De ritka.Nagyon.
Egy állapotfelmérés szakszervízben a legjobb megoldás ahol mérnek kompressziót és egyebeket.
Ha nem vagy biztos magadban.
Sziasztok,

én meglehetősen új vagyok még itt, már egy ideje olvasgatom a fórumot és én is hasonló cipőben járok, SV650 S-t szeretnék mindenképpen, de nekem a régebbi (karbis) formája jobban bejön. Újabból-régiből elég nagy a felhozatal, de kevés a tényleg korrektnek tűnő példány. Típushibákról én sem nagyon olvastam, abban viszont tudnátok segíteni, hogy típusspecifikusan mik utalnak komolyabb elhasználtságra gépészeti szempontból? Holtjátékokra, zörejekre, ilyesmikre gondolok.
Inyektoros.
TPS szenzor.Amúgy más nemigen.Sérülések,kopott cuccok.Tulajdonos gondossága.