Nem teljesen.
Eléggé döglődött a triumph.
A kéthengeresei jól mentek retro vonalon de a sornégyesei hát...............kullogtak a japok után.
Akkor kezdték ezt a 3 hengeres dolgot.
Csak a 90-es évek elején kezdték a 3 hengeres cuccokat.
Keresgélték a rést amivel üthetenk maguknak piacot a John Bloor féle éledezéskor.
És sikerült.
Mondjuk a daytona kimúlt és lett belőle a sprint 1050.
A speed meg ikonná vált.
Én a 2005 utániakat birom jobban.
Elég jól sikerültek.
De igazából ami telitalálat fomailag a 2013-as modell.
Kíváncsi lennék ki mit gondol arról,hogy egy sv 1000 el lehet e első motornak venni.
Olyan emberke venné,akinek már van jogsia,nem hülye a motorozáshoz,és történetesen már ment sv-vel.
Ezek a daytona 955-össel rokonok anno.
Fulliomos.
Ha lerúgsz idomokat bármiről amit úgy terveztek meg iszonyat hülye helyeken találsz sérülékeny cuccokat.
Amik egy nakednek tervezett gépen logikusan vannak elhelyezve.
Ahogy telt az idő a daytona is más fejlesztői irányt vett és a speed is.
Nemtudom hogy ez gyári vagy miféle de ahogy sétálgattam kb lerúgtam már a helyéről. Olyan kiforratlannak tűnik vagy hogy is nevezzem, de úgy az egész motor
A hűtő alatt van.A lehető legfelül ahol lehet.
Max az olajcső lóg lefelé-oldalt.
Ez van.
Gyakorlatilag a blokkja egy speednek KB a 80-as években kezdődik.
885-ös,955-ös,1050-es.
Mind ugyanaz a konstrukció mint a gixxer légolajosa.
Más korosztály.
De jóóóó.És műkszik.
normális motoron már hőcserélő van Nem úgy értem, ott lógott a semmibe az oldalán furcsa volt az a triumph olyan mintha ott még nagyon csak tanulgatták volna a motorépítést, tiedén már minden átgondoltabbnak, kidolgozottabbnak tűnik
Szinte minden motornak ki van lógatva az olajhűtője.Ha van neki.
Mostanában inkább a vízkörbe kötik.Nincs is hűtő.
955-1050-eseken kinn van.De ducatinak is.
Hornetnek van egyáltalán?
Ma megtudtam hogy a ducati jobb mint a japók mert a japókat lapkázni kell... Meg egy átlagos motoros évi pár ezret megy csak... Így kb nálam nem is kéne a ducin szíjat cserélni
Amit én linkeltem az egy az egyben paszolt a régi helyére, itt még egyszer megjegyezném nekem 2001-es volt az SV-m bár elvileg ebay-en azt írják mindegyik évjárathoz jó. Én azt tenném a helyedben megnézed a sajátodat milyen van benne és az alapján választasz. Valószínüleg ezek az univerzálisak is jók, de meg kell nézni a leírásukat hogyan kell bekötni/rádugni, jó-e egyáltalán sv-hez stb. Louisosnál az áll a kommentekben, hogy ha a motoron egy index vissza jelző lámpa van vagyis nincs külön bal és jobb oldalra akkor nem ajánlják, bár ennek ellenére van aki berakott ellenállásokat és úgy megy neki.
Évek óta sok motoron hosszú utakon használtam mindig utassal, nem volt igazából gond vele azon kívül, hogy a békán az első osztrák úton leszedte a fényezést a hátsó idomról. ...akkor kezdődött a többszöri színváltása. Zoli által írt megoldással azzal sincs többet gond.
Eléggé döglődött a triumph.
A kéthengeresei jól mentek retro vonalon de a sornégyesei hát...............kullogtak a japok után.
Akkor kezdték ezt a 3 hengeres dolgot.
Csak a 90-es évek elején kezdték a 3 hengeres cuccokat.
Keresgélték a rést amivel üthetenk maguknak piacot a John Bloor féle éledezéskor.
És sikerült.
Mondjuk a daytona kimúlt és lett belőle a sprint 1050.
A speed meg ikonná vált.
Én a 2005 utániakat birom jobban.
Elég jól sikerültek.
De igazából ami telitalálat fomailag a 2013-as modell.