Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pont fél blokkal több mint amire vágynék.
Egy fél blokk csere után most minden jó, előző tulaj nem igazán figyelt rá meg lehet volt már benne millio km. Tökéletesen működik olajfogyasztás nincs indul megy fasza minden le akarta cserélni 900asra mert azok 1-1,5 literrel kevesebbet esznek de nem éri meg lecserélni amíg minden jó benne
szerinted egy erősitett de gyűrű nélküli lánc olajozóval hogy szuperálna?
Csak eszi az olajat vagy mi.
meglepően jó a blokkja, Lengyeleknél rendőr motor me gitthon is van jó pár darab 100ezer fölött bőven és hibátlanok
Csak a blokk pusztul meg..................viva la yamaha.
Tudok egy olyan tdm-ról amit a gazdája újonnan vett most 60ezer fölött jár és a gyári lánc van rajta igaz, nyugodtan közlekednek, nálam biztos nem bírna ki ennyit, egykerekezést nem igazán szereti
Az olajzóval sokkal tovább bírja, láttam olyat, hogy utólag tették fel amikor már vagy 15000 volt benne és még elment vagy 40-50000-et. Ennek egyszerű oka van, bármivel fújkálja az ember a gyűrűk előbb-utóbb tönkre mennek (főleg ha tisztogatják a láncot) és beengedik a vizet amitől vége lesz míg ha folyamatosan kapja az olajat akkor még ha már rosszak is a gyűrűk akkor is olajat kap belül.....
én is most tettem fel egy láncolajozót a motorra ( meg van is egy scottoilrem eladó) egyenlőre még csak 60-70 km-ert mentem vele de a lánc szép olajos egy két csepp olaj van a hátsó lánckeréktartón de sem a felnin sem a gumin nincs, egyenlőre jó. Habár egy dolgot szörnyülködve tapasztaltam az olaj rozsdás trutyit mos ki a láncból :(.
Szerintem lassan gondolkodhatok egy láncszetten de legalább majd idővel elválik hogy olajzóval mennyit megy el a lánc
A 650-esen az új láncomat havonta mostam le petróleummal, és utána befújtam lánc spray-el. Nem állítottam rajta én sem 16000km alatt.
Én most aput ráugrasztom a láncolajzómra mert az övén tök jól működik, nem dobálja és mindig olajos a lánc. Nem érdekel mennyivel lesz hosszabb az élettartama de kényelmesebb
Soha nem mosom a léáncot, igaz retkes is ahogy kell, de a mostani ami a leggyengébb féle (nem rávaló) már kb 15000 óta van fent (vagy több) és még csak nem is állítottam rajta.... ...
Ugyanaz a szerszám jó hozzá, de a csap kitolása jó játék amúgy 530-as a lánc.....egyébként mihelyst szépen, jól elmosod tönkre fog menni....legalábbis általában ez van, ha mégis megteszed akkor a mosás után hiába petróval mostad amúgy rendesen olajozd is meg akkor talán bírni fogja még valameddig....
lánchoz csináljatok louisos 6000ezres láncmosó kefét két körömkefe összefordítva egy lemezzel összefogatva és egy erős dróttal felakasztod valahova aztán forgatod a kereket közben fecskendővel tolsz neki petróleumot, úgy le lehet mosni a láncot 10körbeforgatással mint az új

Én csak kisköbcentire vagyok hitelesítve.
Ezres nekem túl nagy.
650-sen nitteltem már, kétszer csináltam(karbison és injektoroson), jó lett. Van szerszámom is.
Milyen típusú a gyári lánc az 1000-esen?
Emiatt én nem kapnám szét a láncot.Kell hozzá nittelő és elég könnyű elcseszni.
Üdv

szurkoljatok lehet jövőhéten egy 650S tulaja leszek már én is :)
Persze kerestem, de nincs, gyári préselés van. Gyári lánckerekek vannak. Én is próbáltam ahogy te írod, de egy napom rámenne úgy.
Hol lehet olyat venni ami jó a gyári lánchoz?
A csapok átmérője szokott változni.
Talán még gyári a lánc.Kerested a nittelőszemet?Elég jellegzete.
Annyira nem kell lezsuvázni.
Én egy 200 forintos spricnis üvegbe teszem a petrot és azzal esem neki.
De csak úgy naggyából csinálom mert 10 perc alatt beáll a derekam.
A kitoló részt nem szoktam használni, csak simán le flexelem, ami kijön Tudom hogy őrültség, de nagyon vastagon zsíros :)
18000km van benne. Petróleummal akarom átmosni, mert csak fújták és fújták, és nekem nagyon zsuvás a lánc. Valószínű sokan nem nyúlnának hozzá, de nekem nem tetszik :)
Lehet külön kapni és nem is drága, de mosás miatt levenni a láncot? .....ja, és a levételhez ki is kell tolni egy szem csapjait ami a helyén kitoló eszközzel tud működni bár ha van rendes nittelőd akkor annak van kinyomó része is.
Km mennyi a motorban?