Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lengyelországban volt már valaki motorral ? Érdekességek, útvonalak érdekelnének
A videózással kapcsolatban volt ez a cikk: link és érdekes dolgok vannak benne, pl. hogy nálunk ugyan nem tiltot a videózás, de nyilvánosságra hozni már igen ha felismerhető rendszám vagy orca van rajta, de még rosszabb, hogy pár helyen maga a kamera birtoklása a járművön ha az az útra van irányozva tilos, pl. ausztriában.....igaz ahogy írják még tán senkit nem állítottak elő ez miatt, de ami késik az múlik.
Majdnem pont így!
Ezt hogy érted? Szerinted hosszú mindened, de az asszonyod szerint rövid?
Vedd meg lallerét és boldoggá teszed.
Nekem hosszú mindenem, asszonynak meg rövid. :D Ez alapján akár jó is lehet. :D
Köszi. Megfogadom a tanácsokat! ;-D
Helló!
Én autóknál vagyok járatos ilyen ügyben, de szerintem ugyanaz az eljárás kb a motoroknál is.

Érdemes szétkapni a gépet egy cseppet, és ha már szét van kicsit kapva, akkor pl a szelephézagokat megvizsgálni, vezmű láncot, vízpumpát.
A gyertyát, olajat, szűrőket és a hűtő- és fékfolyadékot cserélni kell! az üzemanyag rendszert mindenképpen érdemes tisztítani indítás előtt, mert a tankban lévő kosz leülepedhetett/összeállhatott, amit az első nagy erejű szívás beszippanthat és eltömítődhet, vagy sokáig rendellenes működést okoz.

Az első indítás előtt érdemes a gyertya nyílásokon keresztül a dugóknak/hengereknek adni/spriccelni egy pici olajat (kb 1,5-2 ccm) és kézzel beforgatni. Mikor már érezni lehet, hogy könnyebben jár, akkor gyújtókábelek nélkül indítózni vele 2-3 hosszabbat (kb 5-10 sec). És ha ez is megvan, akkor beröffenteni és 2 percet járatni kb, majd izibe full olajcsere és utána hosszan járatni, mielőtt terhelést adsz.

Amit még fontosnak tartok, az a fékrendszer átvizsgálása. Ugyanis ennyi állás után nem ritka jelenség a fékdugattyúk kis vagy nagy mértékű berohadása. A gumikarmanytúk igénybevétel hiányából fakadó bekeményedése, elöregedése.

Tán még a gáz bwdent érdemes indulás előtt megnézni, hogy könnyen járjon és ne forduljon elő beragadás.

Nyílván a többi alkatrész szemrevételezése és áplása/javtása is fontos, de azt majd tapasztalod a próba kör után.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv
gyárilag kicsit kemény a szivacs,asszem egy ötezrest hagytam ott Fekete Rezsönek az alsö-hátsó ülés puhitásért (freb-bt,ferihegy mellett)

...esetleg vkinek nem kell egy hátsóülés doboztartó célra,occsóé?
(én arra használtam)
akkor neki biztos kényelmetlen lenne
Nekem az S nem volt kényelmetlen, igaz én 187 vagyok, akkor meg kb. 90 kiló voltam.
Utasnak akkor lehet kényelmes ha nem túl magas, nem túl hosszúak a lábai és nem túl nagy darab. Ezekben az esetekben nagyon kényelmetlen tud lenni már rövidtávon is hátul.
Mint konstatáltam karhossz kérdése.
Én alapból ráhajolok valamennyire ha még ehhez alacsony korányt teszel azt már nem tudom derékból tartani.
Ergo fáj tőle a hátam.
Neked meg túl egyenes a pozíció.
Ugyan nem házi módszer, de homokszórással kitűnően eltávolítható a festékréteg. Az egyik legjobb felület-előkészítés a festés számára.
Homokszórás nem tudom milyen áron megy, de a porfestés pár száz forintból megvan.
Már nem emlékszem kinek a motorjával mentem, nekem a naked volt nagyon kényelmetlen, minden egyes hupli az úton ütötte a gerincemet mint állat, nagyon utáltam. Szóval kinek a pap kinek a paplan
Sziasztok,

Van egy 2004-es évjáratú SV650, 3 éve meg sem lett mozdítva a motor. Mi a teendő, hogy ujra életet szeretnék lehelni bele? Gondolok itt a kötelező dolgokra ami cserés...

Üdv,
Márciusban még mennek wellness túlélőtúrára a hóban fagyoskodás rekorderei.
Huhh ha csutkás elátkozod a napot hogy vettél ha naked a világból kimész.
Minden karhossztól függ ahogy figyeltem.
A rövidkarú pocakosok nem szeretik.
Hátul a csajok nem panaszkodtak.
Igaz Tsándor lányait látom hosszabb úton és ők jól képzettek.
Ha már betévedtem ebbe a fórumba, lenne egy kérdésem az 1000 sv-t birtokló motorostársakhoz: Mennyire kényelmes a motor? Hátul ülő mennyit bír ki anélkül, hogy mondaná a magáét?
Milyen fél év? 3 hónap és itt a tavasz!
Nem.
Viszont alkalmi vétel volt.
Minden nyűgével együtt.
Motorozni meg fél év mulva fogok csak.
Kellett neked autót venned.
Viszont kívánok Neked is!
KELLEMES ÜNNEPEKET!

Minden kedves motorosnak kellemes ünnepeket kívánunk, és sok balesetmentes kilométert a 2014-es szezonra is!
www.motoralkatresz.eu
Hasonló.
Én powert raknám.Ha sportos.
Sporttúránál előre powert hátra pr2-t.