Nem írják át vizsga nélkül. Be kell menni az okmányirodába az adásvételivel, és adnak egy igazolást, hogy elindítottad az átírást. Ha megvan a vizsga, akkor kapsz forgalmit a nevedre.
Én inkább előrefele nézek többnyire.
A tükörrel senkinek sincs problémája? Én a vállamtól alig látok valamit benne. Az "Adonisz-indexen" meg inkább még emelnem kellene, nem csökkenteni.
Szerintem úgy van ahogy SVLaller írja, biztosítás feltétel, műszaki nem.
Pl.: http://www.godollo.hu/ugyintez...
"kérelemhez szükséges:
hátsó rendszámtábla, kivéve, ha érvényes műszakival rendelkezik"
szerintem érvényes vizsga nem kell az átíráshoz, csak nem mehetsz vele. biztosítás viszont kell ha nincs kivonva a forgalomból. ha ki van vonva akkor viszont nincs mit átírni szerintem.
Apró kérdés.
Ha veszek egy járművet amin nincs vizsga.Viszont én addig nem akarom levizsgáztatni míg el nem adom a sajátot hogy a biztit áttehessem rá akkor átírható okmányban vagy ez sci-fi és átíráshoz kell vizsga meg érvényes biztosítás?
Jövőre áttételcserén gondolkozok. A motor megvétele után a főleg városi és rövid távú A-B közlekedés miatt a gyári N-es 15/45-ös áttételt 14/45-re módosítottam. Most egy 14/46-on gondolkozok amit a lánc és minden még el is bírna, csak sok érv van mellette meg ellene... Ilyen áttétellel kinek volt vagy van tapasztalata? Most 193 a vége papíron és 6.-ban 6000-en 130-at megy elméletileg. Nem tudom önmagában ez mennyire számít rövidnek? Érdemes-e még rövidíteni egy picit a szekundert nyomatékos V2 stílusához? Jobban szeretem a nyomatékot és gyorsulást mint a nagy végsebességet. Nem vagyok se Mátra menő se Max Biaggi. A válaszokat előre is köszönöm!
Újabb probléma, a hátsó fékkar összeszerelésénél a konzolon a két rugót hogyan kell visszarakni mert ha a kép alapján rakom valami nem stimmel máshol meg úgy látom a vastagabb rugó a váz és a fékkar hátulja között van akkor most hogyan kell?
Később lehet valahogy kigolyózni az új biztit hogy maradjon a régi B10-es?Vagy bukom az egészet?
A tükörrel senkinek sincs problémája? Én a vállamtól alig látok valamit benne. Az "Adonisz-indexen" meg inkább még emelnem kellene, nem csökkenteni.
Pl.: http://www.godollo.hu/ugyintez...
"kérelemhez szükséges:
hátsó rendszámtábla, kivéve, ha érvényes műszakival rendelkezik"
Ha veszek egy járművet amin nincs vizsga.Viszont én addig nem akarom levizsgáztatni míg el nem adom a sajátot hogy a biztit áttehessem rá akkor átírható okmányban vagy ez sci-fi és átíráshoz kell vizsga meg érvényes biztosítás?
Joaz ahogy van.
Jövőre áttételcserén gondolkozok. A motor megvétele után a főleg városi és rövid távú A-B közlekedés miatt a gyári N-es 15/45-ös áttételt 14/45-re módosítottam. Most egy 14/46-on gondolkozok amit a lánc és minden még el is bírna, csak sok érv van mellette meg ellene... Ilyen áttétellel kinek volt vagy van tapasztalata? Most 193 a vége papíron és 6.-ban 6000-en 130-at megy elméletileg. Nem tudom önmagában ez mennyire számít rövidnek? Érdemes-e még rövidíteni egy picit a szekundert nyomatékos V2 stílusához? Jobban szeretem a nyomatékot és gyorsulást mint a nagy végsebességet. Nem vagyok se Mátra menő se Max Biaggi. A válaszokat előre is köszönöm!
szerintem ez jól van így...
A kisebbik huzza vissza a hátsó fékkart, a nagyobbik pedig a féklámpa kapcsolót működteti