Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahaaaa értem. köszi
mire cseréted a puntót?
Egyre elkeserítőbb.

Később lehet valahogy kigolyózni az új biztit hogy maradjon a régi B10-es?Vagy bukom az egészet?
Nem írják át vizsga nélkül. Be kell menni az okmányirodába az adásvételivel, és adnak egy igazolást, hogy elindítottad az átírást. Ha megvan a vizsga, akkor kapsz forgalmit a nevedre.
Rendszám van vizsga lejárt. De még nem akarom használni.
Én inkább előrefele nézek többnyire.
A tükörrel senkinek sincs problémája? Én a vállamtól alig látok valamit benne. Az "Adonisz-indexen" meg inkább még emelnem kellene, nem csökkenteni.
Szerintem úgy van ahogy SVLaller írja, biztosítás feltétel, műszaki nem.
Pl.: http://www.godollo.hu/ugyintez...
"kérelemhez szükséges:
hátsó rendszámtábla, kivéve, ha érvényes műszakival rendelkezik"
Fene.................
Nincs műszaki nincs àtiràs.....
Hát valahogy át kéne vinnem a biztosításomat.De míg nem jön valami balek a kocsira nem tudom.
szerintem érvényes vizsga nem kell az átíráshoz, csak nem mehetsz vele. biztosítás viszont kell ha nincs kivonva a forgalomból. ha ki van vonva akkor viszont nincs mit átírni szerintem.
Apró kérdés.
Ha veszek egy járművet amin nincs vizsga.Viszont én addig nem akarom levizsgáztatni míg el nem adom a sajátot hogy a biztit áttehessem rá akkor átírható okmányban vagy ez sci-fi és átíráshoz kell vizsga meg érvényes biztosítás?
Nézd a képet amit csatoltam ha lenyomod a kart a vége felfelé megy tehát a rugó nyúlik.
A hátsó fékkar rugójára gondolok az S verzión máshol lenne mint az N?
Na akkor ezen miért így van?
En nem baxtatnam az attetelt.
Joaz ahogy van.
Sziasztok!

Jövőre áttételcserén gondolkozok. A motor megvétele után a főleg városi és rövid távú A-B közlekedés miatt a gyári N-es 15/45-ös áttételt 14/45-re módosítottam. Most egy 14/46-on gondolkozok amit a lánc és minden még el is bírna, csak sok érv van mellette meg ellene... Ilyen áttétellel kinek volt vagy van tapasztalata? Most 193 a vége papíron és 6.-ban 6000-en 130-at megy elméletileg. Nem tudom önmagában ez mennyire számít rövidnek? Érdemes-e még rövidíteni egy picit a szekundert nyomatékos V2 stílusához? Jobban szeretem a nyomatékot és gyorsulást mint a nagy végsebességet. Nem vagyok se Mátra menő se Max Biaggi. A válaszokat előre is köszönöm!
a könyv azt hiszem 1300+-50-et ir
sv-nek mi a jó alapjárat? 1400?
bene5,

szerintem ez jól van így...
A kisebbik huzza vissza a hátsó fékkart, a nagyobbik pedig a féklámpa kapcsolót működteti
a fékkar végéhez nem mehet a rugó mert akkor nem visszahúzná a fékkart hanem pont ellenkezőleg
mert valahol láttam képen hogy hátul a fékkar hátulján van egy kicsi lyuk oda kell és a vázon is van egy nyúlvány lyukkal a mások vége pedig oda
szerintem így van jól ahogy a képen van, mi nem stimmel vele?
Újabb probléma, a hátsó fékkar összeszerelésénél a konzolon a két rugót hogyan kell visszarakni mert ha a kép alapján rakom valami nem stimmel máshol meg úgy látom a vastagabb rugó a váz és a fékkar hátulja között van akkor most hogyan kell?