Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 650 igen, illetve a betöltő nyílásban van különbség, hogy S vagy N...
Miért lenne?...általában jobbat és erősebbet gyártanak mint a gyári. ....nem beszélve, hogy a hűtőközeget mindenki méretre rendeli, a gyár is (illetve a beszállítója aki valószínűleg kínai) és csak a lezáró széleket kell magának alakra gyártania....hidd el jobb az ithoni mint a gyári, amíg volt az a kupa akkor a burkolt ezresekre gyártatni kellett nagyobb hűtőt mert a gyárival túlmelegedett.
Egyébként a 2003 utáni hűtők, azok mind egy kaptafa?
Húú, nem kockázatos ez?
Ennyi erővel az ebayről kínai utángyártottat veszek 20 körül, de pont emiatt keresnék inkább bontottat, mert valamiért csak megvan az oka annak, hogy a gyári bontott drágább mint az utólag készített , de új.
Csináltass hűtősnél, 30 körül meg szokták csinálni, viszed a régit és a mintájára elkészítik, a gyári marha drága.
Valakinek esetleg akad eladó váltókarja? Netán indexek? (SV650)
Sziasztok!

Nem tud valaki egy jó állapotú bontott gyári hűtőt 2003-as SV650N-hez?
1-2 deklin parkolas utan a karcoknal annyira elvekonyodhat az anyag.Ez gondot okoz egy kovetkezonel.Berepedhet.
Jobb megelozni.
Vaaaagy 2guriga szigeteloszalag
a tiéd sérült csúszkakor? Hagyd a fenébe, úgy is lesz még rajta.. (a tankos témára reagálva )
Sziasztok!

Valakinek van ötlete, tippje vagy egy jó gondolata hogy K2-esemre hogyan tudnék kormány lengéscsillapítót felszerelni (rögzítési pontok stb...) Agyalok rajta nagyon de a 120mm-s lökethossz miatt lövésem sincs, hogy hova tudnám rögzíteni a stabilizátor másik végét a vázon. Esetleg képet tudna vki vagy rendelkezik ezzel a motorja?
Na igen, mindennel együtt lehet, hogy ugyanott vagy.


akkor lehet benevezek egy ilyenre.

Bár 30e alatt van új is tömítéssel.

Szal lehet nem éri meg szenvedni vele.
Forrni ott nem tud, a blokk annyira meleg legfeljebb mint a víz benne....a kipuff melegebb csak.... ..tehát az akkor inkább só.
Csúszásnyom másmilyen az tuti.Nézem az enyémet.

Inkább felforralásra tippeltem volna.
Akkora hőt kaphatott e hogy folyós legyen a festés?
Mert akkor szart se ér annyira deformálódott.
Ja, egy kis könnyű homokfúvással eltüntetni a régit és szintert neki. ....mondjuk én azért kissé vak vagyok már.....meg kéne nézni jobban, hogy csúszásnyom nincs-e rajta?....bár ha nem lukas az is javítható.
Akkor az nem rossz.Csak szinter kell neki vagy festés.
Sónak tűnik, nekem is hasonlóan nézett ki az első sv1000 deklije pár téli karika után.
Sziasztok!
SV1000-nél a hátsó hengertől lejövő kipufogócsonknál össze van dugva a rendszerrel. Itt milyen tömítés van? Elég jó kifúj itt.
Köszönöm!
Tobb garnitura contit elhasznaltam nagybanditon.
Sport attack elol 12e km,hatul 5-6e km,road attack elol 14-15e km,hatul 8e km,road attack2 kb mint a sport attack.Ehhez,kis sv-n hozzaadhatsz 2e km-t,az idealis kombinacio,sport elore,road hatra,tapad az, nem kell tartani tole,erezheto gumi.
Köszike!
Ettől tartottam.
Azt hittem egyszerűbb.
A TKC-n kívül nekem se jutna eszembe contin gondolkodni..Na de ha egyszer sok pénzem lesz és maradok olyan hülye mint most, akkor lesz TKC is
Ez olyan mint egy sima csavar csak van rajta az a szar plusz kör alakú rész.
Mint egy gyűrű lenne egy sima mentes csavaron.
Na azt a gyűrűt kell leméretezni és legyártani vagy 40 db-ot és árulni.
Olcsóbb lenne mint 970.-/db-ért venni a suzuki bótban.
13.-át írt a posta a plexire.
A kormánykapcsoló 20.-a körül jön.
A kamratartó is úgy valahogy de az kínai macskaevő.
Lehet meg se jön.

Ha a plexi beérkezik rápróbálom a fejidomra,bejeloölöm a 3 lukat felfúrom és megy a fóliáshoz a sárvédővel együtt így az meglesz január elején a kormánykapcsolóból meg csak 1 felső műhanyagért lett rendelve szal az pikk-pakk.

Nyünyörgök még a deklin mert elég szar látvány és félek még egy rajta parkolást nem bir ki.
Kéne egy másik de vagy karcos/leütött vagy drága.

Meg egy váltókar de az még drágán is ritka.
De attól hogy lencse fejű, jó nem esik be a lyukon de a menet fog kalmpálni benne, nem olyan kell ami a csavar feje alatt nincs menet és illeszkedik a műanyagba aztán menetes