Szokott az csökkenni, nőni átlag használat esetén szokott, csökkenni meg erőteljes hajtásnál és/vagy sportdob használatakor... ....még egy keveset kibír ha tényleg ennyi a hézag, de tavasszal nem árt megoldani.....amúgy milyen hézagmérővel mérted?.......5 vagy 1 századossal?
Üdv
Olyan kérdésem lenne tőletek hogy miért lehet az meg mennyire baj, hogy megmértem ma a kis sv szelephézagait és mind vagy határeset vagy kisebb (pedig általában nőni szokott nem csökkenni ) a hátsó hengernél a szivó 0.10 illetve 0.8 a kipufogó meg egyformán 0.20
Az első hengernél a mindkét szivó 0.13 a kipufogó pedig 0.20-as.?
ezekkel az értékekel gondolom illő lenne újrahézagolni a másik meg hogy hogy csökkent a hézag nem pedig nőtt?
Elsö fektarcsaba a csavarokat vissza lehet rakni olyan csavarragasztó nelkül? Mennyire kell meghuzni(Nm)?
Zoli olvastam, hogy vakrozsda van a tankodban. 20% os ecetet bele, razogatod vagy negyed orat es lehozza szepen.
Valaki nem tudja megnézni van egy alátét a hátsó fékpedálnál csak amikor szétszedtem nem néztem meg és nem tudom hová kell visszarakni, a lábtartó és a fékpedál vagy a fékpedál és a tartókonzol közé?
Ja, hogy csak ennyire sérült?....látszani fog rajta, hogy javított, de ha az nem zavar akkor javíttasd meg, amúgy 3-10000-ig kérnek érte attól függően hova viszed. Ha Bp. közelében vagy akkor a 10. ker Liget utcait javaslom vagy a Hüllő KFT-t., azokban ez középáras dolog, de jól dolgoznak.
Szia Nezsolt!
A múlt héten olvastam a kérdésedet, de csak most vagyok itthon.
Nekem is 2004- es a mocim. Az Xbike-ban lehet rendelni hozzá kormánygátlót, ami a felső villahídhoz szerelhető. Ez 2012-ben 132.ezer volt. Én vettem egy sv-1000. vagy régebbi gsx r ét. Úgy tudom egyforma. Lett egy tartó konzol csinálva, és ugyanoda raktam fel, ahol az sv1000 en van. Küldök pár képet, remélem használhatók. Kell hozzá egy U-alakú konzol, aminek az aljára hegeszteni kell egy csöcsöt, vagy csavart. Kiszeded az első idomot tartó 4db csavart, és feltolod ide a konzolt. Kicsit hosszabb csavarokkal rögzíted. Az U-konzol alján levő csavarhoz rögzíthető a gátló. A gátló szára pedig a balos telón levő csavarokhoz, egy lemezzel szintén rögzíthető. És kész. A balos telón érdemes a muslica fogó műanyagot levágni, és ragasztani oda egy gumit. Ugyanis le tud odáig koppanni, és letörheti a gátló. A fényképen láthatod ezt is. De hozzáteszem ettől még nem lesz egy gsx r futómű. De rosszabb úton, kanyarban, nem szitál a kormány. Csak úgy átmegy simábban a huplikon. Ettől biztonságosabbnak érzed. Én legalábbis ezt tapasztaltam. Ha úgy döntesz, ezt a megoldást választod, de nem egyértelmű, szívesen megmutatom a motort. Tatabányán lakom. Remélem tudtam segíteni.
ŰDV.
Szerintem az enyém bőven menthető, mert nem folyik és csak görbült a jobb oldala, a sapka rész van csúnyán sérülve, de még tekerhető valamennyire. Én nem bízom a sérült a alkatrészekben, mert anno 2x is befürödtem hűtőtéren a veterán járgányomnál. 2x is olyat vettem fele annyiért mint az új, ami csak részben sérült és javítható volt, de akkor máshol adta meg magát. Az Andrássy úton, 40 fokban nagyon kellemetlen volt ezzel a problémával küzdeni
Arra gondoltam, hogy ezt a hűtőt eladom valamennyiért és az árához hozzádobok valamennyit és abból veszek egy sérülésmenteset vagy újat vagy OEM bontottat.
Januárra tervezem szétdobni.
Ha lenn a fedél a feszítőt is ki kéne kapni.Megint csattog.