Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én egyenlőre hagyom a pi...ba.
Megjön a dekli oszt kijavszerelem majd még ki kell totózni hova fúrjam a kisvérnyúl furatait.
Gell hozzá gumianya.
Nomeg kéne szelephézag-szinkron-vezérműfeszítő.
Erre gyúrok.
Még nagy vágyam egy sérülésmentes váltó-kuplungkar.
Egyébként igen.
Én 2X szoktam egy évben átpuceválni aztán csókolom.
Az egyik ebből most jön. Sámli, gumikesztyű, szivacs és a szép munkához türelem.
Ősszel.
Időszakosan újra takarítani kell..Ennyi.
Rohadni nem fog............de sosem lesz igazán szép.
Hacsak nem vasárnapi fagyizós motor nem lesz vagy nem krómoztatod.
Nem feltétlen lakk. bármi. Hogy ne kezdjen el egyből rohadni a frissen kezelt felület.
A kosz elegge.
Lakkozni kipuffogócsonkot? 800fokon megmarad akármi is?
Valaki használt már darázsgarázs féle lipufogótisztítót? Elhiszem hogy szépen elszedi róla a ráégett dzsuvát, de utána mivel kéne még nekiesni? Filc+polírpaszta kis fordulaton? Majd valami lakkszerű lehet nem ártana rá..
ugyan ilyen hézagokat mértem én is a motornál pont múlthéten állitottam be a hézagokat
Köszi a választ!
Kimentem megnézni.A hátsó hengernél kezdtem,és itt meg is álltam... Hézagmérés. Szívó oldalon a 0,10 épp hogy alá megy,kipuffon meg a 0,20 is csak az egyiknél megy alá ezek alapján úgy gondolom hogy ez iggen határon van,sööööt... Jól gondolom? Azt hiszem kell valaki aki tud rajta állítani,mert annak inkább nem állok neki
Van 2 bontott eladó. Megy egy e-mail. ;)
Helló!
Ha a vezérlés összerakása nem okoz gondot akkor Te is megcsinálhatod.Lehet nem is kell bontani,ha jók az értékek.link
Szépjó estét! Ismét kérdéssel fordulok hozzátok...
K1-es sv szelephézag beállítás igényel valami spec szerszámot, ill van olyan dolog ami kötelezöen cserélendő ilyen bontás után? Vagy bizzam profira?
Hát..............nem eccerű...............szokik kelleni gugli fordító..............az muris.

Monnyuk az SV karbik is ugyanennyiért mennek szal felesleges tipusidegen cucc.
Bár mivel a karbikba árulnak felújítócuccot lehet nem is kéne komplett bizgere.
Ebay.-en nézted?

Vagy ha atix-nak van esetleg.

Talán sugomotor.

A legtöbb tagnak azért van hozzá motorja is.
heló mindenki! :)
nincs véletlen elfekvőbe 650 es karbitok?
nekem hyosung gt 650 r re kellene a 2 db karbi, csak nem igazán találok rá és tudtommal az sv-n olyan van.
ha van valakinek vagy tudtok eladót akkor írjatok már a kole.gege@freemail.hu ra.
köszi előre is :)
Bazz 2,5 óra és van orra a járgánynak.
Igaz randa és egy centit elkajszult a lökhárító (csálé mint a részeg roma feje).
Holnap eredetiség vizsga és ideiglenes kivonás félévre.
Hopp! A 650-esnek lehet, hogy 4,5 az új mérete! Én az 1000-esre gondoltam
Zoltán jobban emlékezett, 5 az új és 4,5 a min. Amúgy a volt ezüst SV-mben 51E km van és 4.9 a tárcsa most... Mondjuk sok jelentősége nincsen, mert a szegecs a tárcsa kopásához képest 80%-al hamarabb tönkremegy
Elöl 4.5mm a gyári és 4mm limit hátul 5mm a gyári és 4.5 a limit.
Ha jól emlékszem 4,5 mm a minimum.De rá van írva a tárcsára.
Mennyi az új féktrácsa vastagsága az Sv 650 esetében.Nekem 4.5mm elől mennyi kilóméter lehet így benne nem tudom mert törötten vettem és nem volt kilóméter óra?