Ha anno nem esem pofára egy teleszkópjavszeren,akksin,fékbetéten,olajon,szűrőn kívül nem hinném hogy több kellene hozzá a vezérmű feszítőt kivéve.
De elkapott a gépszíj és simán csináltam egy félig daytona félig 2012-es R-t.De ez nem újdonság.Az sv-t is reszeltem eleget.
Én sosem fogom váltogatni a motorokat mint az alsógatyát te meg úgy sem állsz le az adok-veszekkel.
Mivel nem vagyunk egyformák így parttalan a dolog.
Én úgy nézem, hogy a réz alátétnél csöpöghet. Majd megnézem jobban. Olvastam az SVmedián, hogy valakinek a szalonban vett SV1000-es is csöpögött ugyanitt. 1800km-nél
Valóban sokat fizetek ocsmányirodába. A mostani DL1000 920E ft-ba állt meg átirtva, friss műszakival. 1.1 mill-ért kelt el. Még soha nem adtam el motort, hogy nem kerestem rajta. Mindig jön valami madárka aki beleszeret és megveszi. Ennyiért meg nyilván odaadom, mert holnap ismét vehetek 740-ért kb.
A gumidnál az évjárat természeteseb számít. Most még 2013 van és a tieid 1-2 évesek. De a lényeg,h hogy voltak tárolva? Ha új gumik és raktárban voltak tárolva nem igazán számít az az 1-2 év. Én is gondolkodtam annó a 650-es sv-re nagyobb gumin de rájöttem,h tök felesleges. A mérnökök nem véletlenül így tervezték meg. egyébként kanyarban lehet más lesz a motorod ezekkel a méretekkel
Vettem hátra egy 170 michelin pilot road 3-at előre meg egy 120/60 michelin road 2 Hátul nem lesz para a 170 előre csak 60 volt perben tényleg sokkal jobb a 70 vagy nem fogom észrevenni?évjáratba 2010 és 2011 jelent ez valamit?
Pici kivonat a költésre:
Teleszkóppár Daytona 200 dollár.
Féknyereg pár teljesen új betétekkel 90 dollár.
Felső munkahenger Yamaha R1 11e forint.
Generátor dekli 99 cent.
Kormány gyári magura 21e forint.
Befogó gyár 2012-es 20e.
Tank másik a gyári javítva talán 40e plusz festés.
Egyik sem létszükséglet de mind olyan ami kellhet és bajos az olcsó beszerzése így betáraztam.
Mind mind felesleges a szemedben de nekem nem.
Jól jön mihez nyúlni és nem szezonban nézni hogy ehh nem motorozok mert elbaxtam egy kanyart.
Amúgy befektetésnek sem rossz mert a régi telópár ebay-en 5-600euróért megy el.Ha nem leszek olyan lusta fel kéne tennem.
Mondjuk inkább tavasszal mert a fene se vesz decemberben motoralkatrészt.
Csak én.
Tudod mikor az ember pofaraesik akkor kolt ra sajnos.
Ez meg a tavaly tavaszi maradeka.
Muszakilag semmi gond nincs.
Az hogy en kistafirozom az legyen az en gondom.
Ha nem esem pofara tavaly akkor a feszito huszonotezren es egy par lso fekbeteten,akksin kivul semmit nem koltenek ra csak olajat es szurot.
Bar mondjuk mondhatom neked mert ugyis ugy gondolod majd hogy sokat koltok.
En meg mondhatnam hogy az okmanyiroda beloled el annyi illeteket fizetsz.
Abbol kijon a triumph teljes elso futomuve uj tankal egyutt.
Kicsit sem basztatásból, de mennyibe van neked ez a Triumph? Szerintem nagyon sokat költesz rá... Amúgy gondolom nem lep meg, hogy eladtam a DL-t ugye?
De elkapott a gépszíj és simán csináltam egy félig daytona félig 2012-es R-t.De ez nem újdonság.Az sv-t is reszeltem eleget.
Én sosem fogom váltogatni a motorokat mint az alsógatyát te meg úgy sem állsz le az adok-veszekkel.
Mivel nem vagyunk egyformák így parttalan a dolog.
SV1000 első vezérműlánc feszítő patronnál olajcseppet találtam, hol jöhet? A réz alátétnél? Nem tudom behatárolni, mert olajos minden majdnem itt.
Én feleslegesnek tartom a 170-est de simán használható.
Járd le oszt jóvan.Nincs min parázni.
Lehet nagy befektetés de jót tesz a lelkemnek hogy lesz ilyenem is.
Teleszkóppár Daytona 200 dollár.
Féknyereg pár teljesen új betétekkel 90 dollár.
Felső munkahenger Yamaha R1 11e forint.
Generátor dekli 99 cent.
Kormány gyári magura 21e forint.
Befogó gyár 2012-es 20e.
Tank másik a gyári javítva talán 40e plusz festés.
Egyik sem létszükséglet de mind olyan ami kellhet és bajos az olcsó beszerzése így betáraztam.
Mind mind felesleges a szemedben de nekem nem.
Jól jön mihez nyúlni és nem szezonban nézni hogy ehh nem motorozok mert elbaxtam egy kanyart.
Amúgy befektetésnek sem rossz mert a régi telópár ebay-en 5-600euróért megy el.Ha nem leszek olyan lusta fel kéne tennem.
Mondjuk inkább tavasszal mert a fene se vesz decemberben motoralkatrészt.
Csak én.
Ez meg a tavaly tavaszi maradeka.
Muszakilag semmi gond nincs.
Az hogy en kistafirozom az legyen az en gondom.
Ha nem esem pofara tavaly akkor a feszito huszonotezren es egy par lso fekbeteten,akksin kivul semmit nem koltenek ra csak olajat es szurot.
Bar mondjuk mondhatom neked mert ugyis ugy gondolod majd hogy sokat koltok.
En meg mondhatnam hogy az okmanyiroda beloled el annyi illeteket fizetsz.
Abbol kijon a triumph teljes elso futomuve uj tankal egyutt.