Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első körben kell két első sárvédő,dobbetétek,lökhárító.
Meg egy szélvédő,teljes szervíz.A bele ki lett takarítva azt meglátom.
Viszont 56e Km 2006.Kombi 1,6 benya.
Megy,dudál,világít.

A többi része kérdéses.Ugyanis ezt le kell vizsgáztatni amihez biztosítás kell,aztán átírni 15 napon belül.
A régit meg eladni amin van egy B10 biztosítás.Erre még nincs vevő sem.
Tehát lehet fél évig rajtam marad.Szal 22-es csapdája.

A héten elkezdem intézni a biztosítós-átírós dolgot és összerakom a régit hogy valamit villantson a hahun.
Úgyhogy hétvégére tudok mondani valamit.
Na ja csak ne álljon senki elé mert orrbagyűri.
hasonlóan meg szeretném menteni a B10-em

régen ugy volt, eladtad a régit,s kaptál egy igazolást a B fokozatról ami 30 napig él,azon időszakon belül kellett venni egy másik autót,szerintem nem válltozott ez

akkor én az ujjabb autóra kötöttem egy B0-t,majd mikor elment a régebbi annak az igazolását érvényesítettem a jelenlegire ami most 20 éves (természetesen visszakaptam a külömbözetet a régiből is és az ujjabból is,de előre bele kellett tenni a pénzt )

de ha tudsz biztos infót ne tardsd magadban
Már megvágtam vele az egyik pótkocsigumit....tényleg nem nagy teljesítményű, de szép lassan azt is viszi.
Heló Nezsolti!

A gátló ház 20-cm. Ha a kormány egyenesen áll, akkor 4-cm mindkét oldalon látható a szárból. Ha ütközésig fordítom a kormányt, akkor 7-cm látható a szárból, értelemszerűen az elfordítási oldalon.Ilyenkor a másik oldalon 1-cm. Másik irányban ütközésig, természetesen ugyan ez lesz a helyzet.
Sok sikert.
Majd fél-1 év után jön a bünti. Nekem ez volt.
Gyere.
Most indulok felétek, benézek 1 óra múlva.
Még egyenlőre nem írtam alá adásvételit,a delikvens picit lelombozó kinézetű de azt pikk-pakk megoljuk.
Eladó egy picit nehéz eset.
Amúgy ha kivonod a forgalomból ideiglenesen akkor a biztit felmondhatod és szerintem át lehet vinni a másikra a bónuszt, de ezt meg kéne kérdezni egy biztosítóstól.
Jó lenne egy pár hónapra jegelni az átírás.
Kívánatossá kéne tennem a puntot.
Igen így van, de Bacsi mintha azt írta volna, hogy ha bejelenti az ember akkor ugyan nem írják át, de halasztó hatállyal bír, erre vagyok kíváncsi.
Amúgy én is azért vártam 40 napot mert nem volt műszaki, csak mivel össze is volt törve, ezért kellett várni ilyen sokat. Mondjuk ez őket nem érdekli
Én 40 nap után irattam át egy 307-est most 2 napja és nem szóltak semmit... Ez okmányirodában ülő ember jóindulatán múlik csak.
Engem nem egyszer szopattak màr ezzel meg. Ha müszaki nélkül veszed, nem irjàk àt. Az àtiràs meg 15 nap jelenleg....
Ez mennyi ideig bír halasztó hatállyal az átírásra? ...a jawa-ból kifolyólag a feltámasztása eltart vagy 1 évig. ha szépen akarják megcsinálni.
Én is így hallottam a héten, valaki vitte volna a jawa-t, de mivel nincs vuizyga nem tudja átíratni.....ez elég gáz szerintem.
Afelől semmi kétségem de nekem jövőre akkor is fel kell tekerni a biciklit mert 12 éves lesz. Ilyen korban megérdemel egy kis törődést!
Laller gépe nem drága.
Olcsóbb ezt meghekkelni sztem! A +350cm3 meg túl egyszerű lenne! Az 1000-est nem tudnám kihasználni, egyszerűen az már túl sok nekem.
Plussz 350 köbcentivel.
Érezhetőbben több benne a kakaó! 10-el lassabb és 500-al forog többet de városban 60-nál 6.ban rángatás nélkül gyorsul és korforgóból 4.ben kijövök. Kapcsolgatni nem kell sűrűbben persze nyilván másabbak lettek így az áttételek mint az S-nek. Harapósabb az én N-esem mint bátyám S-ese. A -1 foggal jobban ugrik. Csak azon agyalok, hogy ugorhatna jobban-e is!?
Még semmi sem biztos.
Tapogatózom.
Érdeklődj itt mailben:
http://villam-muszaki-vizsga.h...

Nekem még aznap visszaírtak.
http://www.gearingcommander.co...

Tapasztalatom nincs sajnos, de ezt a linket tudom neked segítségül küldeni.
Amúgy engem is ez foglalkoztat. És mennyivel nyomatékosabb, sűrűn kapcsolgatósabb a 14/45?