Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak piros kell majd, nem akarom fényeztetni
Tuti UFO vagy.
30e-nél tettem bele a K&N-t meg az ezres szívócsonkot. A dobom gyári volt, tehát nem a teljesítmény miatt, de a hangja jobb lett (sofőrként), és a sportszűrő ha fújva van jobb hatásfokkal dolgozik, mint a papírszűrő. Nálam elég volt a 4-6e km-enkénti takarítás, és a kompresszió 80e-nél még teljesen zsír volt.
De persze lehet én vagyok az extrém eset...
Amúgy itt olvasható egy kis leírás a sportszűrőkről.
szíp sárga 416 ojróé?


levinek már jó is lenne.
Igyekszem majd pótolni
Viszont ha nem pucolod itteni körülmények közt 2-3e Km-enként akkor megnézheted a kompressziót.

A gyári papírszűrőnél ha eltömődik max erőtlen és némileg többet eszik.

Ha egy ilyen szűrő telítődik akkor átereszti a port.

Versenykörülményekre találták ki nem utcára.Ha pályaördög vagy van értelme ha nem nem nagyon a jobb hangon kívül.
Aki alig kitöltött adatlappal nyomul ne csodálkozzon ilyen apróságon
igen ha másnem annyi előnye van
Bebaszna Levi így is tépem a hajam:-D nesze neked szalon állapot
Nem a trapézvázasé kell :-D
gömbölyű k3 előtti

Kristóf szarjad le, úgyis lesz még rajta
Be kell állítani akkor a hirdetésfigyelőt... egyszer biztos akadni fog piros is.
Dipshit,piros tankról van szó :-D egy db van a neten amerikában :-D 88 ezer az ára
2-3 csere után behozta az árát, de azon kívül nem sok.
paddal kipufogóval se sk értelme van, már meg ne haragudjanak a szerelmesei
Üdv Srácok!
K&N sportlégszűrőnek lenne értelme úgy hogy nem igazán van lehetőségem padon összehangolni az injektorokkal (2004,650) ront vagy javít így a teljesítményen és a fogyasztáson?
Egyébként meg szerezni kell egy ilyen állapotú tankot, fel kell tenni a motorra pár hétre... utána meg visszacsere, aztán már majdnem olyan érzés lesz mintha hibátlan lenne az az élhorpadt tank
A különbözetet kell nézni... mert egy kishibás tank se két fillér akkor, és ha van hibátlan akkor el lehet passzolni
Kicsit ránéztem.Postával 300-380 dollárért egy pár horpadt van fenn jelenleg.
Ami ép az drágább.
És bontós.A legtöbb bontós tisztelet a kivételnek dobaálja halomba a cuccot tehát karc,horpadás,dzsuva lesz rajta.
Pont mint a kocsi alkatrésznél.Még életben nem láttam amúgy arcmentesen beérkező sárvédőelemet,ajtót ami beérkezés után nem lett volna lepattogott,karcos fényezésre szoruló cucc még ha színhelyes is.
Ami tényleg szép állapotú az meg jóval drágább.100 felett.
Itthon ha kapsz 70-ért sérülés,karcmentest akkor örülhetsz.
üdv
Én egy igen parasztos megoldást ismerek ami nekem be is jött az előző motoromnál. Ott nem élhorpadás volt hanem a tank teteje horpadt be és én is fényezés nélkül szerettem volna javittatni. Egyik karossziriás ismerősöm tanácsára levettem a tankot leengedtem a benzint bezártam a tanksapkát majd a tank alsó kivezetésénél kompresszoral nyomattam bele a levegőt
És csodák csodájára egyszer csak "kipukkant" a horpadás és nyoma sem volt hogy hol volt behorpadva még a lakkréteg sem sérült.
Elég öreg meg tucat motor már az SV... mennyi lehet ebayről egy színazonos, hibátlan tank? Kevesebb macera az tuti..
Nos hagy még hátha hozzájön pár másik és akkor megéri ujrafesteni.
Az nem jött le de kegyetlenül zavar
Szerintem hagyd a fenébe ha nem jött le a festék. Hacsak nem akarod a közeljövőben eladni.