30e-nél tettem bele a K&N-t meg az ezres szívócsonkot. A dobom gyári volt, tehát nem a teljesítmény miatt, de a hangja jobb lett (sofőrként), és a sportszűrő ha fújva van jobb hatásfokkal dolgozik, mint a papírszűrő. Nálam elég volt a 4-6e km-enkénti takarítás, és a kompresszió 80e-nél még teljesen zsír volt.
De persze lehet én vagyok az extrém eset... Amúgy itt olvasható egy kis leírás a sportszűrőkről.
Üdv Srácok!
K&N sportlégszűrőnek lenne értelme úgy hogy nem igazán van lehetőségem padon összehangolni az injektorokkal (2004,650) ront vagy javít így a teljesítményen és a fogyasztáson?
Egyébként meg szerezni kell egy ilyen állapotú tankot, fel kell tenni a motorra pár hétre... utána meg visszacsere, aztán már majdnem olyan érzés lesz mintha hibátlan lenne az az élhorpadt tank
Kicsit ránéztem.Postával 300-380 dollárért egy pár horpadt van fenn jelenleg.
Ami ép az drágább.
És bontós.A legtöbb bontós tisztelet a kivételnek dobaálja halomba a cuccot tehát karc,horpadás,dzsuva lesz rajta.
Pont mint a kocsi alkatrésznél.Még életben nem láttam amúgy arcmentesen beérkező sárvédőelemet,ajtót ami beérkezés után nem lett volna lepattogott,karcos fényezésre szoruló cucc még ha színhelyes is.
Ami tényleg szép állapotú az meg jóval drágább.100 felett.
Itthon ha kapsz 70-ért sérülés,karcmentest akkor örülhetsz.
üdv
Én egy igen parasztos megoldást ismerek ami nekem be is jött az előző motoromnál. Ott nem élhorpadás volt hanem a tank teteje horpadt be és én is fényezés nélkül szerettem volna javittatni. Egyik karossziriás ismerősöm tanácsára levettem a tankot leengedtem a benzint bezártam a tanksapkát majd a tank alsó kivezetésénél kompresszoral nyomattam bele a levegőt
És csodák csodájára egyszer csak "kipukkant" a horpadás és nyoma sem volt hogy hol volt behorpadva még a lakkréteg sem sérült.
De persze lehet én vagyok az extrém eset...
Amúgy itt olvasható egy kis leírás a sportszűrőkről.
levinek már jó is lenne.
A gyári papírszűrőnél ha eltömődik max erőtlen és némileg többet eszik.
Ha egy ilyen szűrő telítődik akkor átereszti a port.
Versenykörülményekre találták ki nem utcára.Ha pályaördög vagy van értelme ha nem nem nagyon a jobb hangon kívül.
Kristóf szarjad le, úgyis lesz még rajta
K&N sportlégszűrőnek lenne értelme úgy hogy nem igazán van lehetőségem padon összehangolni az injektorokkal (2004,650) ront vagy javít így a teljesítményen és a fogyasztáson?
Ami ép az drágább.
És bontós.A legtöbb bontós tisztelet a kivételnek dobaálja halomba a cuccot tehát karc,horpadás,dzsuva lesz rajta.
Pont mint a kocsi alkatrésznél.Még életben nem láttam amúgy arcmentesen beérkező sárvédőelemet,ajtót ami beérkezés után nem lett volna lepattogott,karcos fényezésre szoruló cucc még ha színhelyes is.
Ami tényleg szép állapotú az meg jóval drágább.100 felett.
Itthon ha kapsz 70-ért sérülés,karcmentest akkor örülhetsz.
Én egy igen parasztos megoldást ismerek ami nekem be is jött az előző motoromnál. Ott nem élhorpadás volt hanem a tank teteje horpadt be és én is fényezés nélkül szerettem volna javittatni. Egyik karossziriás ismerősöm tanácsára levettem a tankot leengedtem a benzint bezártam a tanksapkát majd a tank alsó kivezetésénél kompresszoral nyomattam bele a levegőt
És csodák csodájára egyszer csak "kipukkant" a horpadás és nyoma sem volt hogy hol volt behorpadva még a lakkréteg sem sérült.