Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hagyjuk már 15 ép példány
FudeBenéztem Nem tudtam, hogy Triumphról van szó
SRY!
De körbekérdezek az autóépítős ismeretségeim között, hogy tudnak e neked seíteni.
De..............ez volt az.

Nem suzuki SV.Street triple.
Az országban van 15 ép példány.
szerinted mennyi bontott lehet a polcokon?
A legközelebbi anglia.
Valszeg sós-párás légkör.
És szerintem minden bontott ugyanilyen lesz fél év polcon állás után.
És az nem játszik, hogy veszel mondjuk egy fasza bontottat, ami nem rozsdásodik és azt fújatod le?
A tank kb 60 rugo.
Ujonnan a csupasz cucc 548 font.
Heveny ket kilo.
Szerintem jobban jarok.
Mennyibe van már neked ez a tankos művelet?
Lehet jobban járnál, ha vennél egy újat, ha ennyire rossz a helyzet.
Ilyet nem találtam fenn :(
Ez nem bandit.Alúlról egy 20 centis lukon megy bele egy 25 centi magas AC pumpa.Lecsavarod oszt annyi.Jön ki belőle a naagynyomású cső.Meg megy bele egy vezeték.
Nincs hova szűrőzni.
Bár az AC-ban természetesen van szűrő.
Tegyél egy szűrőt a benzincsőbe,ha megfog vmit akkor jogosan aggódtál,ha nem akkor nyertél.
Ez egy nagy paca.
Ezen a 3 pöttyön nem aggódnék,benzint bele és gooo!
Volt.....,de drága, 80-90 körül van bruttóban boltban, ennyiért használtat papír nélkül nem éri meg...
Ez is eladó.
Ez sajna nem jó, ilyesmi kéne: link
Nya szóval tisztázzuk.
Egy 9-10-12 évig a motoron lévő alul AC felül tanksapk által zárt térben jó esetben nyakig benzinben úszó tankbelső még hógy nem lesz rozsdás.
De amiről beszélek ki tudja meddig állt a bontóban csupaszon.Mivel enyhe horpadással vettem angliából.Mikor megvettem jól látható vízfröccsök nyomán tele volt vakrozsda pöttyel.
Első menetben elvittem egy kasznishoz és kiütötte (nem lángal,hegesztővel csak kalapáccsal) igen fainul a horpadást.
Utána állt 1-2 hetet oszt elvittem savazásra és galvanizálásra.
Ott az emberke mondja savazni kívül meg amig bele folyik tudja de telibe mindenhol nem mert a medencében nem olyan az áramlás így a galván kiesett a tankforma miatt.
Csak savazták kívül és amig a lötty odaért belül.
Fasza 1 héttel utána leküldtem alapozóval kívül és eltettem pár hónapra.
Mikor vittem fényezőhöz már vakrozda volt rajta belül.
Szobában volt nyáron.
Ezután fényezőtől el és ujra szobában.
Most ráérek,vetem rá szivacsot belűre,tanksapit lesz hozzá AC meg minden.Le lesz fóliázva.
Nem reves,nem leveles nem átrzsdállt.Csak vakrozsda.
Nem tom mit tenne az inyektorral a részecskék amik leválnak.
De baxxa a csőröm hogy ilyen.
Tényleg, gumivágó?
Mert annál ez nem szokás. ...amúgy tizenéves gépeknél ez nem ritka sajnos, de a kavicsos, a műgyantás és még ki tudja miféle megoldások csak ideig óráig jók utána még jobban jelentkezik a rozsda, egyetlen igazi megoldás van a galvanizálás.....nem olcsó, de szinte örök.
Lassan 9 éves a motorom, de nem látok rozsdát. Pedig nem figyeltem rá oda abszolút...
A cikk is bizonyítja, hogy ne az a kis pörsenés aggasszon, hanem az, ami még "mögötte" van
Rozsdás tankra ezt találtam

Tanktisztítás
Úgy értem, hogy a fene tudja hogy '...JÓ E, ha egy X idős...' szal érted
Szia!
A rozsdát szerintem csak rozsdamaró viszi le vagy a csiszolóvászon :)
Szerintem hagyd a csudába, semmi baja nem lesz tőle a gépezetnek, mert általában, ha le is válnak a rozsdásodott részről szemcsék, azok egy része megszűrődik, majd a hengerbe jutva el is ég...
Mellesleg szerintem minden motor tankja rozsdásodik belül, de csak a szájrésznél látható a "rettenet", ettől még máshol, kevésbé látható helyen is lehet, akár sokkal drasztikusabb korrózió.
Ha pl vásárlásnál a tankot nézed és abszolut nincs rozsda, akkor az szerintem 2 dolog miatt lehet:
1. Új a tank.
2. Ezt a motort állandó jelleggel teletankolták és nagyon jó minőségű benzinnel ment és/vagy lelkiismeretesen tárolták mindig a mocit.
De egy idő után, bárhogy is tárolod a gépet (hacsak ki nem fújod belül viasszal) elkezd rozsdásodni. Tehát, a fene tudja hogy egy X idős gépnél látsz e foltokat vagy sem.

Nekem ez a meglátásom.
Nagy a csend szal kérdezek.
Tank felületi vakrozsdás az állásban.
Belül.
Ha baxok bele 15 liter E85-öt és hagym egy hétig álni lemarja vagy valami erősebb cucc kellene hozzá?
Esetleg haggyam a fenébe nem gáz?
Este teszek fel képeket vagy videót.
Szerintem a tank belsejében semmiféle védőréteg nincs csak puszta acél.
Igényesen upgrad-elt motor egyébként. . A kipolírozott kipufogó leömlő gondos gazdára utal.