Nem suzuki SV.Street triple.
Az országban van 15 ép példány.
szerinted mennyi bontott lehet a polcokon?
A legközelebbi anglia.
Valszeg sós-párás légkör.
És szerintem minden bontott ugyanilyen lesz fél év polcon állás után.
Ez nem bandit.Alúlról egy 20 centis lukon megy bele egy 25 centi magas AC pumpa.Lecsavarod oszt annyi.Jön ki belőle a naagynyomású cső.Meg megy bele egy vezeték.
Nincs hova szűrőzni.
Bár az AC-ban természetesen van szűrő.
Nya szóval tisztázzuk.
Egy 9-10-12 évig a motoron lévő alul AC felül tanksapk által zárt térben jó esetben nyakig benzinben úszó tankbelső még hógy nem lesz rozsdás.
De amiről beszélek ki tudja meddig állt a bontóban csupaszon.Mivel enyhe horpadással vettem angliából.Mikor megvettem jól látható vízfröccsök nyomán tele volt vakrozsda pöttyel.
Első menetben elvittem egy kasznishoz és kiütötte (nem lángal,hegesztővel csak kalapáccsal) igen fainul a horpadást.
Utána állt 1-2 hetet oszt elvittem savazásra és galvanizálásra.
Ott az emberke mondja savazni kívül meg amig bele folyik tudja de telibe mindenhol nem mert a medencében nem olyan az áramlás így a galván kiesett a tankforma miatt.
Csak savazták kívül és amig a lötty odaért belül.
Fasza 1 héttel utána leküldtem alapozóval kívül és eltettem pár hónapra.
Mikor vittem fényezőhöz már vakrozda volt rajta belül.
Szobában volt nyáron.
Ezután fényezőtől el és ujra szobában.
Most ráérek,vetem rá szivacsot belűre,tanksapit lesz hozzá AC meg minden.Le lesz fóliázva.
Nem reves,nem leveles nem átrzsdállt.Csak vakrozsda.
Nem tom mit tenne az inyektorral a részecskék amik leválnak.
De baxxa a csőröm hogy ilyen.
Mert annál ez nem szokás. ...amúgy tizenéves gépeknél ez nem ritka sajnos, de a kavicsos, a műgyantás és még ki tudja miféle megoldások csak ideig óráig jók utána még jobban jelentkezik a rozsda, egyetlen igazi megoldás van a galvanizálás.....nem olcsó, de szinte örök.
Szia!
A rozsdát szerintem csak rozsdamaró viszi le vagy a csiszolóvászon :)
Szerintem hagyd a csudába, semmi baja nem lesz tőle a gépezetnek, mert általában, ha le is válnak a rozsdásodott részről szemcsék, azok egy része megszűrődik, majd a hengerbe jutva el is ég...
Mellesleg szerintem minden motor tankja rozsdásodik belül, de csak a szájrésznél látható a "rettenet", ettől még máshol, kevésbé látható helyen is lehet, akár sokkal drasztikusabb korrózió.
Ha pl vásárlásnál a tankot nézed és abszolut nincs rozsda, akkor az szerintem 2 dolog miatt lehet:
1. Új a tank.
2. Ezt a motort állandó jelleggel teletankolták és nagyon jó minőségű benzinnel ment és/vagy lelkiismeretesen tárolták mindig a mocit.
De egy idő után, bárhogy is tárolod a gépet (hacsak ki nem fújod belül viasszal) elkezd rozsdásodni. Tehát, a fene tudja hogy egy X idős gépnél látsz e foltokat vagy sem.
Nagy a csend szal kérdezek.
Tank felületi vakrozsdás az állásban.
Belül.
Ha baxok bele 15 liter E85-öt és hagym egy hétig álni lemarja vagy valami erősebb cucc kellene hozzá?
Esetleg haggyam a fenébe nem gáz?
Este teszek fel képeket vagy videót.
Szerintem a tank belsejében semmiféle védőréteg nincs csak puszta acél.
SRY!
De körbekérdezek az autóépítős ismeretségeim között, hogy tudnak e neked seíteni.
Nem suzuki SV.Street triple.
Az országban van 15 ép példány.
szerinted mennyi bontott lehet a polcokon?
A legközelebbi anglia.
Valszeg sós-párás légkör.
És szerintem minden bontott ugyanilyen lesz fél év polcon állás után.
Ujonnan a csupasz cucc 548 font.
Heveny ket kilo.
Szerintem jobban jarok.
Lehet jobban járnál, ha vennél egy újat, ha ennyire rossz a helyzet.
Nincs hova szűrőzni.
Bár az AC-ban természetesen van szűrő.
Egy 9-10-12 évig a motoron lévő alul AC felül tanksapk által zárt térben jó esetben nyakig benzinben úszó tankbelső még hógy nem lesz rozsdás.
De amiről beszélek ki tudja meddig állt a bontóban csupaszon.Mivel enyhe horpadással vettem angliából.Mikor megvettem jól látható vízfröccsök nyomán tele volt vakrozsda pöttyel.
Első menetben elvittem egy kasznishoz és kiütötte (nem lángal,hegesztővel csak kalapáccsal) igen fainul a horpadást.
Utána állt 1-2 hetet oszt elvittem savazásra és galvanizálásra.
Ott az emberke mondja savazni kívül meg amig bele folyik tudja de telibe mindenhol nem mert a medencében nem olyan az áramlás így a galván kiesett a tankforma miatt.
Csak savazták kívül és amig a lötty odaért belül.
Fasza 1 héttel utána leküldtem alapozóval kívül és eltettem pár hónapra.
Mikor vittem fényezőhöz már vakrozda volt rajta belül.
Szobában volt nyáron.
Ezután fényezőtől el és ujra szobában.
Most ráérek,vetem rá szivacsot belűre,tanksapit lesz hozzá AC meg minden.Le lesz fóliázva.
Nem reves,nem leveles nem átrzsdállt.Csak vakrozsda.
Nem tom mit tenne az inyektorral a részecskék amik leválnak.
De baxxa a csőröm hogy ilyen.
Tanktisztítás
A rozsdát szerintem csak rozsdamaró viszi le vagy a csiszolóvászon :)
Szerintem hagyd a csudába, semmi baja nem lesz tőle a gépezetnek, mert általában, ha le is válnak a rozsdásodott részről szemcsék, azok egy része megszűrődik, majd a hengerbe jutva el is ég...
Mellesleg szerintem minden motor tankja rozsdásodik belül, de csak a szájrésznél látható a "rettenet", ettől még máshol, kevésbé látható helyen is lehet, akár sokkal drasztikusabb korrózió.
Ha pl vásárlásnál a tankot nézed és abszolut nincs rozsda, akkor az szerintem 2 dolog miatt lehet:
1. Új a tank.
2. Ezt a motort állandó jelleggel teletankolták és nagyon jó minőségű benzinnel ment és/vagy lelkiismeretesen tárolták mindig a mocit.
De egy idő után, bárhogy is tárolod a gépet (hacsak ki nem fújod belül viasszal) elkezd rozsdásodni. Tehát, a fene tudja hogy egy X idős gépnél látsz e foltokat vagy sem.
Nekem ez a meglátásom.
Tank felületi vakrozsdás az állásban.
Belül.
Ha baxok bele 15 liter E85-öt és hagym egy hétig álni lemarja vagy valami erősebb cucc kellene hozzá?
Esetleg haggyam a fenébe nem gáz?
Este teszek fel képeket vagy videót.
Szerintem a tank belsejében semmiféle védőréteg nincs csak puszta acél.