Azért mondom, hogy lehet vele tovább menni (az enyém is ilyen), de ez azt jelzi, hogy látott pályát a gép vagy naponta szerpentint egy vad rider alatt...
Az előbb belinkelt ezüst SV-m (amivel még Te is mentél Sanyi anno Senjbe mikor jöttetek a Laci motorjáért) szerintem elég erősen sírt 3-ba, azóta beleraktak 30E-et és minden ugyan olyan mint volt. Műszakilag mintha tegnap adtam volna el.
Igen, kevesebb, az injektornak ehhez nincs köze, de ha van sportdob nem árt utána írogatni, de ha nem akkor is menni fog....még amit érdemes megnézni az ezresnél, hogy 3.-ban sír-e 3-4000-es fordulaton?...ha igen akkor nem kímélték. ....bár ettől még lehet menni vele.
Eddig a túrakormányos amin nemvolt sportdob, valószínű ő túrázásra is használta.
Amúgy ha sportdobbal használja valaki, akkor kevesebb lehet a kompresszió? Gondolom csak ha nincs írva is az injektor térkép.
A 30000km-er amúgy sok egy SV1000-ben? Árához és kinézetéhez képest?
Ez a két motor egy színű, ugyanolyan ezüst színű mindkettő, vagy az egyik grafit szürke? Nem ismered a motorokat?
Semmilyen adat, van mindig és legutóbb valami 13 rugó volt. Ezek univerzálisak és a felfogató pontok is ugyanott vannak, kicsit nagyobb a hűtőborda, de elfér.
Üdv!
Valaki esetleg el tudna látni instrukciókkal SV 650 kipuf-átalakítás témakörében? Nyitott dob lenne a cél nyilván. Esetleg valami folyamatábrát tudtok e témában?
Köszi előre is!
Szia!
Látom SV 1000-et keresel. Esetleg tudom ajánlani ezt
Egy barátomé, karc és sérülésmentes, sok extrával és az összes gyári tartozékával.
üdv: Sifi
Nagyon valószínű, hogy jövő év nyár közepéig majd a gyári cuccokkal használom, amúgy is össze kell szoknunk, aztán kiderül, hogy szeretném e a nyomatékosabb lenne vagy jó nekem 15/45.
gyári 45/15 áttétel értéke 3.
Az általam használt 49/15 áttétel értéke 3,267
az általad említett 46/14 áttételértéke pedig 3,286
Szóval a tiéd még rövidebb fokozatokat eredményezne. Egyébként túrán meglehetősen rövidnek érzem így a fokozatokat, nagyobb tempónál feleslegesen pörög ennyit. Viszont alatta
Gyári értékek: N 15/45, S 15/44
Hátulra kell nagyobb vagy előre kisebb.
N esetén, ha jelenleg 198 km/h a sebességed 6. fokozatban 9000 fordulatnál (standard váltó és hátsó gumi), akkor az alábbiak szerint fog módosulni a sebességed a fogszám változtatásával:
hátsó lánckerék: +1 194, +2 190, +3 186
első lánckerék: -1 185
Ha nagyobb lánckereket szeretnél érdemes odafigyelni a lánc hosszára is a cserénél.
Illetve, hogy milyen sebességgel szoktál hosszabb távokat megtenni.
Ha 15/45-el a 130 km/h 6. fokozatban 5900 fordulatnál van, 14/45-el már 6300-nál lesz.
Azta! Hát az nem kevéssel több. Nekem anno a Z1000-resen volt úgy, hogy az elsőből vettem el egyet a hátsóhoz adtam egyet és már 700-1000 (már nem emlékszem pontosan) fordulattal változott a 6-ban 100km/h. Fasza volt nagyon és pont elég. Bele se merek gondolni abba, hogy mi lett volna akkor, ha nagyobb lett volna a különbség
S-nél 15/44 N-nél 15/45. Nekem jelenleg 15/49 van fennt, de már ezzel vettem. Szerintem ölég böszme lett így, 100-nál 5ezret forog 6.ban. Amúgy eddig 215 volt a csúcs, de még ment volna tovább, szerintem leforogná a 6.at így. Szóval nem mondanám hogy kevesebbet megy végre.
Amúgy ha sportdobbal használja valaki, akkor kevesebb lehet a kompresszió? Gondolom csak ha nincs írva is az injektor térkép.
A 30000km-er amúgy sok egy SV1000-ben? Árához és kinézetéhez képest?
Ez a két motor egy színű, ugyanolyan ezüst színű mindkettő, vagy az egyik grafit szürke? Nem ismered a motorokat?
Köszi!
Valaki esetleg el tudna látni instrukciókkal SV 650 kipuf-átalakítás témakörében? Nyitott dob lenne a cél nyilván. Esetleg valami folyamatábrát tudtok e témában?
Köszi előre is!
2006 vagy 2007-est keresnék. Köszi!
Látom SV 1000-et keresel. Esetleg tudom ajánlani ezt
Egy barátomé, karc és sérülésmentes, sok extrával és az összes gyári tartozékával.
üdv: Sifi
Néztem még 2db SV1000-ert, esetleg tudtok róluk, vagy láttok rajta valamiket? Tankpad ha nincs akkor gyanakodjak?
Maksiautós Megvan a gyári kipufogó, rendszámtartó.
hahu
Telefonon azt mondta, hogy nem vészesek a horzsolások, állítólag állóhelyben dőltek el, viszont nincs tankpad.
Köszönöm!
Az általam használt 49/15 áttétel értéke 3,267
az általad említett 46/14 áttételértéke pedig 3,286
Szóval a tiéd még rövidebb fokozatokat eredményezne. Egyébként túrán meglehetősen rövidnek érzem így a fokozatokat, nagyobb tempónál feleslegesen pörög ennyit. Viszont alatta
És 650N 130-ál forog gyárilag 5900-at? Vagy ezt csak hasracsapásra írtad a példa kedvéért?
Gyári értékek: N 15/45, S 15/44
Hátulra kell nagyobb vagy előre kisebb.
N esetén, ha jelenleg 198 km/h a sebességed 6. fokozatban 9000 fordulatnál (standard váltó és hátsó gumi), akkor az alábbiak szerint fog módosulni a sebességed a fogszám változtatásával:
hátsó lánckerék: +1 194, +2 190, +3 186
első lánckerék: -1 185
Ha nagyobb lánckereket szeretnél érdemes odafigyelni a lánc hosszára is a cserénél.
Illetve, hogy milyen sebességgel szoktál hosszabb távokat megtenni.
Ha 15/45-el a 130 km/h 6. fokozatban 5900 fordulatnál van, 14/45-el már 6300-nál lesz.
Zoli