Sziasztok!
A SV650 K3-asnak megtudná mondani valaki a gyári első-hátsó lánckerék fogszámát? És esetleg azt, hogy ha az ember cseréli, akkor hogy érdemes választani, ha nagyobb nyomatékot akar és kisebb végsebességet?
A fesszabnál azért írtam, hogy véletlenül se bontottat mert a gyári alapból szar....eddig 2X vettem mindkétszer rossz volt és nem vették vissza.....bontósként se nagy öröm visszavenni vagy azt megtagadni egy ilyen amúgy nem drága alkatrészt ami viszont sűrűn szar....minden mást érdemes bontottat venni, de fesszabot szerintem nem.
Szerintem ugyanolyan színű a két motor, csak más fényképezővel készültek, mert élőben ilyen volt a kecskeméti is.
A budapestiben a kuplung kopogott, behúzott kuplungnál teljesen elhallgatott. Ha a külső kosár hátulján lévő csillapító rúgóknál lötyög, akkor is elhallgat behúzott kuplungnál? Milyen kuplung hibák lehetnek még a kopogó hangra?
Amúgy nem csúszott a kuplung, könnyen lehetett váltani, csak kopogott
És akkor hogyan is volt a törése, mert azt nem értettem. Nálad törött össze? Nagyon szép volt ebben a formájában.
A tulaj lefénymásolta a hitel papírjait, az is benne volt hogy 2007.04-ben kezdte a hitelt, és a neve.
Köszi!
Sziasztok,
A hátsó ülésemen keletkezett egy kb 2cm-s repedés/szakadás. Érdemes bontóból másikat venni?
Vagy lehet valahogy javítani, újra "kárpitozni"?
A választ előre is kössz.
Sziasztok nincs valakinek elfekvőben egy jól működő feszültségszabályzója 650 S-hez 2000 évjáratról van szó vagy esetleg tudtok egy jó bontó ahonnan tudok venni ?
Az alap hogy körbenézni mindent meg idomok hátulját stb. csak gondoltam régi tulajt megtalálom vagy valaki ismeri a motor előéletét. Ha a motor jó állapotú megérné a csere?
A SV650 K3-asnak megtudná mondani valaki a gyári első-hátsó lánckerék fogszámát? És esetleg azt, hogy ha az ember cseréli, akkor hogy érdemes választani, ha nagyobb nyomatékot akar és kisebb végsebességet?