Vagy kevésbé neves, de jó olajat kell használni.
Nem kell alábbadni nagyon, mert pl. Szerintem a Valvoline Durablend jópofa kis olaj egy átlagos felhasználó számára. Mivel nem nagyon forog közszájon mint a MOTUL, CASTROL , stb. nincs is a hamisítók látó és érdekkörében.
Ahogy Laller írta.....,de ugye mi számít megbízhatónak? ....ezért nem merek máshonnan venni csak magyar nagykerből és minden egyes flakonon rajta van a vonalkódjuk......és még ez sem biztosíték semmire...
üdv
Olyan kérdésem lenne hogy az első szériás sv 650-re fel lehet tenni az újabb sv-nek láncvédőjét? ha igen akkor nincs valakinek véletlenül egy eladó?
Ha jól értem a szavaidból, elképzelhető ha veszek egy bontatlan literes vagy 4 literes olajat eredeti (vagy eredetivel teljesen megyegyező) csomagolású dobozban akkor kamu olajat tesznek bele? mégis honnan tudok meggyőződni az eredetiségéről? gondolom nektek sincs viszkozitás mérőtök és ti sem kóstoljátok meg az olajat mielőtt a mociba öntitek...
Igyekszem a 3 nagykerből vásárolni és onnan is a literes kiszerelést. Szállítottunk olajat anno és a variálós trükkök általában a hordóst érintették a nagykereknél mert túl sok a literes amire nincs idő a machinációra.....viszont netről vagy hasonló helyről származónál megéri a literessel is kis tételben szórakozni nem beszélve arról, hogy elvileg ha sikerül bizonyítani a kamu olajat akkor a nagykereknél van némi garancia.......amikor jobban foglalkoztam vele akkor bőven kínáltak be igen olcsón neves olajakkal, de soha nem vettem, inkább abbahagytam pl. a motult is mert én többért kaptam a német nagykertől mint amennyiért neten hozzá lehetett jutni.....ja, és ez azután volt miután két sv-nél is volt "garis" olajcserém..
Az olajmizériának egyetlen oka van az elmúlt 10 évben....a hamisítás....elképesztő méretekben történik, sokszor a boltos sem tudja csak örömködik a jó árnak....és a hamis olajjal is elmegy az ember vagy 3-4 cserét észrevehető baj nélkül és csak utána kezd jelentkezni, hogy elkezdi enni, kopogni halkan, rázni különböző fordulatokon stb......a valódi olajból a legrosszabbtól sincs igazi gond, de a kamutól igen...
Ebben az olaj mizériában , sosem fogom megérteni az aggodalmakat ,
fel kell csapni a gyári könyvet és meg kell nézni hogy milyen olaj való bele , valamint , hogy 5w-40; 10w-40; 10w-50 inkább attól függ hogy a Föld nevű bolygó mely részén van használva a robbanómotor! Természetesen számtalan leírást fog találni mindenki az óriás keresőcég alkalmazásával... ja és feleljen meg a minősítés a gyár által előírttal , vagy legyen jobb !
Sosem hallottam róla.
www.darazsgarazs.hu