Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adok érte 10 bummedlit egy lukas fémbilit és 3 barackot.Sárgát.
Lehet, hogy egy hét, de lehet egy élet... Zoli! Esetleg érdekel? Mert Neked szívesen eladnám, tudom, hogy vágysz a cserére már
de meddig?
Szia mrPoz.
Tudnál írni nekem egy email elérhetőségedet az email címemre ?: atomik851@citromail.hu

Lenne egy pár kérdésem privátban a gépedről! Persze csak ha nem titkos infók! Nagyon köszönöm előre is.
Péter! Mától én is csatlakoztam a DL1000-esek táborához
Lehet cserés, elég egyszer egy rossz minőségű fékbetét. De valószínűleg igen, többnél kéne elkopnia.
Itt általában 5-15e km között megy egy user évente. A 2,5 év alatt 6000km az semmi szinte, ezért egy BMW-vel se lenne gondod valószínűleg.
A hátsó féktárcsa erősen kopott már, és az általad vezetett táblázatból következtetek, hogy 30k km-nél még nem szabadna azért annak cserésnek lennie :)
Óra szerint 28.000 km-el vettem, ami vélhetően persze nem igaz. Én 6000-et tettem bele eddig.
És mennyi a kilométer?
Csakhogy ellenvélemény legyen: én 2,5 éve vettem olasz K1-es SV-t. 50-et ráköltöttem, lánccsere, folyadékok cseréje, egyéb apróságok, és azóta csak olajat cseréltem benne. Szerencsére semmi hiba nem volt még vele. És ezt úgy értem, hogy egy döccenés sem a járásán, egy akksi lemerülés és delejvadászat sem. Sokan mondják itt a motorjaikra, hogy hibamentes, meg tökéletes, de azért csak csak beírják, hogy éppen mivel szívtak és mennyi időt töltöttek szétbontott motor mellett... Persze hozzátartozik az is, hogy én lényegesen kevesebbet használom a motort, mint a többiek. Csupán hobby céllal tartok fent egy ilyen gépet. Lakásvásárlás miatt lehet meg kell vállnom tőle, de nem mindenáron. Ha marad, akkor tavasszal egy karbiszinkron és szelephézag ellenőrzés + olajcsere.
Minek neked ez a minőségi motorkerékpár.
A glockneren láttunk asszem 3 éve egy oldalas 650-est, az világoskék volt.
Ha valaki egyedi sv-re vágyik
Ha van benn gépük próbára akkor megírod melyik kell és jössz-mész velük.Félórás menetek vannak.
Igen?....akkor nem érdemes szarakodni a kisiparival.
Kb. 5-6e Ft a gyári és külön van. A porvédő és a szimmering ennyi együtt.
Nekem valami kisipari van amit itt gyártatott akitől vettem, de amit eddig elhasználtam (magamnak is azt tettem be 2 éve) azokra nem volt panasz.
A V2 MÁS. Ha nem szeretnél szervizelni, akkor 2003 utánit vegyél, lehetőség szerint gondos gazdától. Nem ez lesz a legolcsóbb, viszont a jövőben nem kell majd rá költeni. 60-70e km után kell elkezdeni költeni egy SV-re, de még akkor sem vészes a többihez képest. A 2002 előttiekkel több a gond, ahogy azt itt már írták többen.
Akkor egyeztetek velük tavasszal időpontot. Jó lenne mindkettőt kipróbálni.
Sajnos gyári nemvan, illetve 30e Ft felett hajlandó vagyok vele foglalkozni, itt már talán tudok jobb árat is adni szalonnál... apróbb cuccok esetén be kell menni bármelyik márkakereskedésbe és megrendelni.
Nem fizetem semmit.
Semmi hiba, ami nem kopó alkatrész lenne.
Az első féket most cseréltem le az ezres SV-jére, miután a 2. garnitúra nyerget kukáztam ki (gyári). Ez már kicsit komolyabb, talán ezt már nem nyírom ki azzal, hogy fékezek :)
Futóművel nincs gond, de persze ilyenkor azt tudni kell, hogy ez egy középkategóriás motor, nyilván nem lesz alatta egy BMW futómű. 3 évente olajcsere és ennyi.
Kényelem max, erő nekem elég (bár kicsit az áttétel módosítva van), enyhébb terepen is megállja a helyét, bár elég nehéz. Jelenleg nem tudnék jobbat venni, nézve azt is, hogy a megbízhatóság számít (tehát KTM, Aprilia, BMW kiesett).
Mennyit kell fizetni?