Hááát igazából a castrol kivételével szinte bármi....az olaj meg idővel a használat során romlik így az, hogy csak mostanában kezdte el nem jelent semmit, de ha mechanikus baja lenne azt hidegen is csinálná.
szia,köszönöm a gyors választ. Mivel nem vagyok motor szerelő a kérdésem az lenne nem tok én avval nagyobb kárt okozni vagy egy laikus is megtudja oldani az állítást?
A kuplung állításon pont az ellenkezőt próbáld meg, hogy kissebb legyen a holtjáték, ne nagyobb. egyébként halgasd meg a motor blokk bal oldalán ha hallasz zajt amikor üresben járó motornál behúzod a kuplungot és zajt hallasz, akkor lehet a kuplungal van baj. egyre figyelj semmiképpen ne eröltesd a váltót! inkább hagyd és hívj egy szerelőt.
Új vagyok itt, sőt SV tulajként is. Kicsivel több mint 4 hete van meg az SV 650S és olyan problémám van, hogy ha egy kicsivel többet megyek a motorral, mondjuk 10km-t akkor elkezd a váltó vacakolni, és lámpánál vagy valahol ha megállok akkor nem veszi be az üreset, csak nagyon-nagyon nehezen. Ugye úgy érkezek meg hogy 1-be gurulok, behúzott kuplunggal, majd mikor megáll, tenném be üresbe és nem akarja. Tegnap vettem észre azt is hogy nem emel ki rendesen a kuplung, ugyanígy, ha picit többet megyek vele és már rendesen felmelegedett, akkor van hogy beteszem 1-be és elkezd lassan gurulni. Tisztára mint 1 automataváltós autó.
Tegnap állítottam a kuplungon, de nem oldotta meg. Nem tudom hogy jól gondolom-e de én nagyobb kuplungkar holtteret állítottam, gondoltam így jobban kiemel,de nem. Plusz a visszaváltásoknál néha nehezen veszi a sebességet, erősebben rá kell lépni a pedálra.
Sziasztok!Milyen fagyálló kell a motorba és hány fokosnak kell lenni?Gondolom valami autósbolba kellene venni nem?
A motorolaj milyen minőség a jó bele milyen számú kell és hány dl a 650 sv -be.
Bocs a hülye kérdésekért de most vettem és eddig nem volt motorom!
Amikor már tényleg a "vastagabb" kell az olyankor van amikor a csapágyak ki vannak mint a liba éppen halál előtt és a nagy hézagokat ki kell tölteni valamivel amíg lehet. De akkor már úgyis mindegy.
Nem azt mondtam hogy nem birja hanem azt hogy hideginditasnal a surubb cucc nehezebbeb jut el a helyere igy nagyobb a kopas.de mivel nem az en motorom mehet akar pakuraval is.
Nincs a közeledben egy McGywer haver?
Merre vagy helyileg?
Azon kellene kicsit állítani nem fenn a karnál.
A kuplung állításon pont az ellenkezőt próbáld meg, hogy kissebb legyen a holtjáték, ne nagyobb. egyébként halgasd meg a motor blokk bal oldalán ha hallasz zajt amikor üresben járó motornál behúzod a kuplungot és zajt hallasz, akkor lehet a kuplungal van baj. egyre figyelj semmiképpen ne eröltesd a váltót! inkább hagyd és hívj egy szerelőt.
Új vagyok itt, sőt SV tulajként is. Kicsivel több mint 4 hete van meg az SV 650S és olyan problémám van, hogy ha egy kicsivel többet megyek a motorral, mondjuk 10km-t akkor elkezd a váltó vacakolni, és lámpánál vagy valahol ha megállok akkor nem veszi be az üreset, csak nagyon-nagyon nehezen. Ugye úgy érkezek meg hogy 1-be gurulok, behúzott kuplunggal, majd mikor megáll, tenném be üresbe és nem akarja. Tegnap vettem észre azt is hogy nem emel ki rendesen a kuplung, ugyanígy, ha picit többet megyek vele és már rendesen felmelegedett, akkor van hogy beteszem 1-be és elkezd lassan gurulni. Tisztára mint 1 automataváltós autó.
Tegnap állítottam a kuplungon, de nem oldotta meg. Nem tudom hogy jól gondolom-e de én nagyobb kuplungkar holtteret állítottam, gondoltam így jobban kiemel,de nem. Plusz a visszaváltásoknál néha nehezen veszi a sebességet, erősebben rá kell lépni a pedálra.
A motorolaj milyen minőség a jó bele milyen számú kell és hány dl a 650 sv -be.
Bocs a hülye kérdésekért de most vettem és eddig nem volt motorom!
Én is 10W-40-et használtam régebben de a vastagabbal nyáron finomabba váltóm.
Az olajpumpa meg beba...na ha nem tudná úgy hajtani az olajat..