Az a baj hogy a drágalátos MAMI villanyász óráin szart sem tanultunk csak azt hogy hogyan kell egy generátor tekercseit kimérni meg hogyan állapítod meg hogy szar a fesszab így elkezdtem nézegetni a manuált de úgy döntöttem hogy hanyagolom a dolgot gondoltam megkérdezem a hornet topicban de rossz ötlet volt
Úgyhogy itt fordulok az okosabbakhoz aztán utána elmegyek egy jóbaráthoz aztán kimatekozunk valamit.
Miért hagyhat ki valamelyik henger néha néha ? Ehhez is fűzöm a koppanást, leáll egy pillanatra és vagy a kuplung vagy valaminek a fogaskereke koppan egyet
akkor elkeserítem mindkettőtök: Faternak CB1300 van. 2011-es, hepco top és oldaldobozok, quick-lock rögzítéssel, givi tanklockos tanktáskával, Zümo660 navigációval és Tommot zselés-áűtszabott üléssel. Jövőre cserélné(valszeg GS-re), és szóbakerült hogy én "öröklöm" . Nekem annyira nem bejövős, picit lomha, picit nehéz, picit túl túrázós még az én elképzelésemhez, és komolyan: közel sem emgy annyira mint a kisSV. Se alul, se felül. Igaz az enyémen a hátsó lánckerék 45-ről 49re lett cserélve, de akkoris.. Itt mondjuk nincs még GPS rajta, és nincsenek épp fennt az oldaldobozok
Én egy CB1300S-t nagyon szeretnék, mondjuk két darab Hepco oldaldobozzal meg egy topcase-el, tanklock tanktáskával és egy GPS-el :) Bilibe lóg nagyon a kezem? :)
Szia, hát itthon mind a kettő van, így véleményem szerint nemtom :P Igazándiból én nagyon lomhának érzem a DL1000et az SV-m után, egyébként bőven elég erős a V-Strom. Szerintem teljesen motorozható, iszony jó üléspozícióval szerintem a fékei is teljesen rendben vannak.
kisSV-vel nincs komoly bajom méretileg, ezért az ezres is megfelelne. Egyedül a rugózás és a fék zavar nagyon, de nem akarok erre ennyit költeni, inkább a nagyobbra cserélném. Esetleg az ülésen szélesítenék kicsit, menet közben is elől ülök a keskenyebb részén, ezért lehet picit kényelmetlen, de ez se vészes. Z750/1000 szintén rendes méret, elférek rajta gond nélkül. Az Aprilia úgyszintén, és azon legalább gyárilag elsőosztályú futómű/fék van
Hornet pl seggre ugyanakkorának éreztem a 11-est mint az enyémet csak kicsit alacsonyabban volt a lábtartó és széjelebb micsoda szó... Szerintem leginkább a műanyagok fogynak a motorokról
Úgyhogy itt fordulok az okosabbakhoz aztán utána elmegyek egy jóbaráthoz aztán kimatekozunk valamit.
Miért hagyhat ki valamelyik henger néha néha ? Ehhez is fűzöm a koppanást, leáll egy pillanatra és vagy a kuplung vagy valaminek a fogaskereke koppan egyet