Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj hogy a drágalátos MAMI villanyász óráin szart sem tanultunk csak azt hogy hogyan kell egy generátor tekercseit kimérni meg hogyan állapítod meg hogy szar a fesszab így elkezdtem nézegetni a manuált de úgy döntöttem hogy hanyagolom a dolgot gondoltam megkérdezem a hornet topicban de rossz ötlet volt

Úgyhogy itt fordulok az okosabbakhoz aztán utána elmegyek egy jóbaráthoz aztán kimatekozunk valamit.
Miért hagyhat ki valamelyik henger néha néha ? Ehhez is fűzöm a koppanást, leáll egy pillanatra és vagy a kuplung vagy valaminek a fogaskereke koppan egyet
Erről beszélek.
akkor elkeserítem mindkettőtök: Faternak CB1300 van. 2011-es, hepco top és oldaldobozok, quick-lock rögzítéssel, givi tanklockos tanktáskával, Zümo660 navigációval és Tommot zselés-áűtszabott üléssel. Jövőre cserélné(valszeg GS-re), és szóbakerült hogy én "öröklöm" . Nekem annyira nem bejövős, picit lomha, picit nehéz, picit túl túrázós még az én elképzelésemhez, és komolyan: közel sem emgy annyira mint a kisSV. Se alul, se felül. Igaz az enyémen a hátsó lánckerék 45-ről 49re lett cserélve, de akkoris.. Itt mondjuk nincs még GPS rajta, és nincsenek épp fennt az oldaldobozok
Nagy böhöm és nem megy... .....kissé kiábrándító, de akinek erre van igénye annak pont jó.
Inkább találnád meg mitől kolompol meg csuklik aza HONDA.
Mér is?
még akár egy Triumph ra is ráülnék
Egy Honda Zoomer max speed-jétől harakirit kapnál ha azzal járnád be az utat.
Mentél már vele?...nagy csalódás lesz ha megteszed.
Nem is hangzik rosszul :)
én inkább egy olyan kártyát szeretnék amivel ingyen tankolok bárhol, leszarnám milyen motor de bejárnám a világot az tuti
Én egy CB1300S-t nagyon szeretnék, mondjuk két darab Hepco oldaldobozzal meg egy topcase-el, tanklock tanktáskával és egy GPS-el :) Bilibe lóg nagyon a kezem? :)
Végülis nincs messze a 3,9 milla sem ehhez a határhoz.
cb1300 vagy xjr1300
az meg drága nekem. Felsőhatárat 900-1mnál akarom meghúzni, és erre még jön az ügyintézés, meg ha kell gumi ésatöbbi
Szia, hát itthon mind a kettő van, így véleményem szerint nemtom :P Igazándiból én nagyon lomhának érzem a DL1000et az SV-m után, egyébként bőven elég erős a V-Strom. Szerintem teljesen motorozható, iszony jó üléspozícióval szerintem a fékei is teljesen rendben vannak.
Benzinnel megy.
Most még semmiképp, legkorábban egy év múlva csere. Egyelőre még korlátlan jogsi sincs
Az ezres speed nagyobb.Olyanforma mint az SV.
A streetben pont azt birom hogy kicsi-kompakt.
Pont jó.
Laller ezrese nagyon olcsó és jó gép.....aki azt most megveszi nem jár rosszul.
A tank formája más, nem fér el mellette rendesen a lólábam.
Nem.Drága is és nincs.18-30 közt ha lenne itthon.Így marad a külföld.
kisSV-vel nincs komoly bajom méretileg, ezért az ezres is megfelelne. Egyedül a rugózás és a fék zavar nagyon, de nem akarok erre ennyit költeni, inkább a nagyobbra cserélném. Esetleg az ülésen szélesítenék kicsit, menet közben is elől ülök a keskenyebb részén, ezért lehet picit kényelmetlen, de ez se vészes. Z750/1000 szintén rendes méret, elférek rajta gond nélkül. Az Aprilia úgyszintén, és azon legalább gyárilag elsőosztályú futómű/fék van
Tesód a közelben van?...vajon talált-e kijelzőt itthon?
Hornet pl seggre ugyanakkorának éreztem a 11-est mint az enyémet csak kicsit alacsonyabban volt a lábtartó és széjelebb micsoda szó... Szerintem leginkább a műanyagok fogynak a motorokról