Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek se nagyobbak.
SV nekem sem volt kényelmetlen, de az újabb Hornet, gladius, 2006 utáni 600as sportok jórészt mind azok. Összemennek a motorok. Túraendúró meg szimplán nem tetszik. Következő valami SV1000-Z1000(első széria)-Tuono/rsv(első vagy második széria) lesz
Hidd el a 09-es sem nagy.
De valahogy nekem a Mallnitz-Kistarcsa 700 km-re sikerült.
Viszont a kesztyűm kinyúlt és nyomta a kezem így a tenyerem fájt a végére.
Más baj nem volt.
Tiger 800-as való eked vagy valami ilyenforma magas szörny.
Ha sokat adsz vanyek tuti eladja a DL-t neked.
Jóbarátomnak cbr600rr... Motoroztunk egy olyan kb 250km-t de ilyen nyugis szerpentinezős meg 220as téma volt aztán a barátnője félúton azt mondta hogy nem ül fel többé mögé... Zsolti tök nyugisan " adta az Isten" aztán rám nézett és mondta hogy vigyem haza
egyébként én picinek találom az új Triump street és daytona modelleket. Nem férek el rajta
kétlem. Az még kényelmetlenebb mint az SV-é. Mallnitzból hazafele jöttünk 540km-t egy nap, utána kijelentette hogy soha többet nem jön velem túrázni. Persze következő héten már nem ezt mondta, de na, nem tetszett neki az oldaltáska pántja
Grat :)
lehet kapott volna egy csinos 12-es street hátsó ülését a popsija alá megmaradt volna a mosolya
Barátnőmnek mondtam nyár elején hogy megyünk Pestre a Triumph üzletbe. Örült is, hogy biztos kap valami csinosat. Aztán amikor odaértünk, picit lekonyult a mosolya
Most ment csődbe a madaras teszkóban nálunk.

A betütipus és a logo sem stimmel szal szép próbálkozás de nem nyert.
Zoli már meg ne haragudj de
Akkor engedtesség meg a visszapiszka.
Cavinton.
Én csak azért piszkállak vele, mert látom, hogy érzékeny vagy rá Azért gyártanak ennyi féle motort, hogy megtalálja mindenki a magának valót. Arról nem tehetsz, hogy neked a Triumph lett ez a modell Csak vicceltem
Nem emlékszem, no mindegy talán más tud jönni.
Tennap mondtam.
Nem figyeltél?
Nem leszek kész.
De mé'?
Nem jön össze az biztos.Előre szólok.
Vasárnap egy guriga? Mondjuk nyugat felé?
Valami fogaskerék az oaljszivattyúnál műanyag ezért törik,főtengely ha köszörülik törik,a legtöbb gond az elektromos rendszerrel van.Fesszabb KO tud lenni nagy hányadnál mint minden ilyen idős japo modellnél.
őőőőőőő hozná a franc de gyakorlatilag minden hozzám intézett Hszben az orrom alá dörgölöd hogy az aktuális kiválasztottad jobb bárminél ami triumph.
Szal csak kölcsönkinyír visszajár.
Pláne az összemosás ám blokk bonneville-rocketen át a daytonáig sem vet jó fényt a tájékozott motortulajra.

Ez olyan mintha elégedett 306-os tulajként sommásan aszongyák neked hogy a peugeot szar.
Melyik?Egy ezeréves lelakott 106-os vagy a tied?
Lehet neked ez kóser de nekem nem.
Bár tény hogy nyugodtan alszom és nem kapok gyomorfekélyt hogy neked nem tetszik.
Mondhatnám hoy leszarom csak piszkállak de az rosszmodorra adna gyanut a részemről tehát nem teszem.

Szóval ez van.
Én kb.2 hónapja vettem a k1-es SV-m.Tegnap kicsit le is törtem,amikor olvastam itt,hogy a régebbiekkel több gond szokott lenni.De nagyon bízok benne,hogy nincs igazuk.Lehet,hogy a 2003 utánit már jobban összerakták,de olyat nem vettem volna,mert az nekem nagyon nem jön be.Túl szögletes.Ez a gömbölyű forma sokkal jobban el lett találva.
Nem tudom,hogy milyen hibák szoktak kijönni rajtuk,remélem nem is fogom megtudni.
Vigyázz Zoltán, nehogy belülről felemésszen az, hogy nem tetszik mindenkinek a Triumph. Nem tudom miért hozod mindig fel ezt. Én még életemben nem mentem ilyen 3 hengeres Roburral, lehet 2x jobb mint minden más...
Ezen a tájegységen lukas.
És ha ennyire nagylelkű az ajánlatom eme angoloknál mindenben jobb motokerékpárra szívesen lejjebmegyek és megeszem a 3 sárgabarackot.
Az lyukas és nem lukas Amúgy lehet, hogy bele megyek a dologba... nagyon jó az ajánlatod!