Azt nem tudom.
De először mindenképp kifogástalan állapotba kell hozni a féket hogy dönts a sorsáról.
Egy jó betét (brembo SA,EBC szinter bejött Ferodo nem annyira) csodákra képes.
Ezeket mindeképpen cserélem.Lehetséges hogy a felsömunkahenger miatt úgymond "ragadós" a fék,tehát minél erősebben húzom annál jobban tapadna/akadozna?
6fokozatú váltó örvendetes. De ehhez a retro motorhoz nem illenek ezek a modern formák(lámpa). Ráadásul a motor legszebb részét elhagyták, az aranyszínű felniket és nyergeket.
Ez egy 2004 es honda még szép hogy karbis Manuál szerint raktam össze nem ír sehova menetrögzítőt, nem is használtam. Nyomatékra lett húzva minden Nincs mi ki lazuljon rajta Kell egy szimeringet cseréljek a kuplunk tengelyénél azt talán láttátok is hogy fossa az olajat akkor szétkapom megint belenézek hogy mi lehet.
Igazából tényleg nagyon jó motor, csak nem sportos vezetésre. Nyomatéka mint egy mozdonyé, 2000-nél is gond nélkül lehet vele közlekedni. Gyári hátsóülés eléggé szar, de átalakítva meg sem kottyan 5-600km/nap. Csak nem sportos vezetésre találták ki. Ja, és 5 sebességes váltó egy hatalmas baklövés, kéri a hatodikat
Azért az nem hátrány ha az ember megy egy motorral mielőtt belezúg és megveszi.
Ő ment vele.Bár ha neked jó volt a DL fékje hátt lehet a CB is neked való.
Én Kunmadáron láttam egy olyat amin hepco volt oldalt meg sztem hátul is, de az CB1300 S változat volt. Hát én nemtudom de szerintem az én 1000es SV-met is meg tudná viccelni a CB1300 bár még nem próbáltam viszont biztos hogy nagyon finom gépezet és kezes :) Nekem nagyon kéne!
2004 utáni R1-R6-on van ilyen viszonylag olcsón.
gixxerétől befonod a szemöldököd légtelenítéskor.