Nem csak az.
Igen sok a különbség.
Inkább az átépítés mélysége a lényeges.
Mennyit szánnak rá.
A lábtartók alacsonyabbasn vannak az N-en.
A kuplungkaron van tükörtartó,más a fékmunkahenger,a gázbowden elezetése,gázkar kialakítása,a kuplungbowden is más felül.
A lámpánál a vezetékezés is mivel 2 an az s-esen.
Némely tipusnál a hűtő betöltő sapka is más.
A villahíd evidens de az óra burkolat is sokmindenből áll.Ha nem veszik meg látszik csúnyán.
Itt van a gyári száma az indító relének: 1-es számú alkatrész kompletten , ha újat akarsz.
Haveromnak mondjuk 2x csinált olyat hogy csak kattogott, mi is erre gondoltunk, de a szénkefe fogyott el az indítómotorban.
Hy!
Alkatrészt keresek,a ráírt kód: MS5F-421 . A pontos nevét nem tudom,de talán az hogy indító relé. Az a baja hogy néha inditásnál csak kattog,és akkor az öninditó nem teker... :-( használtat nem szeretnék újat meg sehol nem találtam... Ötlet? Előre is köszönöm!
Én igazából csak túrázásra fogom használni, nem tudom lenne-e értelme más cuccokat belerakni, azt szeretném ha full gyári lenne, leszámítva az S-ről, N-re való átalakítást.
Viszont a tippem hogy ne SV cuccokat használj fel hozzá.
Egy K4-K5 vagy utáni gixxer teló,első kerék,féktárcsák,villahidak R6R feéknyergekkel nem kerül sokkal többe és ütősebb.
Bár a sebességjeladót trükkösebb megoldani de nem lehetetlen.
Ha azt mondom 200 alatt volt? az milyen, még nincs nálam csak levan foglalózva... Kb én is úgy számolom az alkatrészek árát, plusz munkadíj, amit magamnak fizetek
Valaki tudna bontott alkatrészeket 2000-es sv650-hez?
Igen sok a különbség.
Inkább az átépítés mélysége a lényeges.
Mennyit szánnak rá.
A lábtartók alacsonyabbasn vannak az N-en.
A kuplungkaron van tükörtartó,más a fékmunkahenger,a gázbowden elezetése,gázkar kialakítása,a kuplungbowden is más felül.
A lámpánál a vezetékezés is mivel 2 an az s-esen.
Némely tipusnál a hűtő betöltő sapka is más.
A villahíd evidens de az óra burkolat is sokmindenből áll.Ha nem veszik meg látszik csúnyán.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy honnan lehet észrevenni azt, hogy egy SV65S-es verzió lett átépítve N-esre?
Itt van a gyári száma az indító relének: 1-es számú alkatrész kompletten , ha újat akarsz.
Haveromnak mondjuk 2x csinált olyat hogy csak kattogott, mi is erre gondoltunk, de a szénkefe fogyott el az indítómotorban.
Ott nézted?
Alkatrészt keresek,a ráírt kód: MS5F-421 . A pontos nevét nem tudom,de talán az hogy indító relé. Az a baja hogy néha inditásnál csak kattog,és akkor az öninditó nem teker... :-( használtat nem szeretnék újat meg sehol nem találtam... Ötlet? Előre is köszönöm!
Viszont a tippem hogy ne SV cuccokat használj fel hozzá.
Egy K4-K5 vagy utáni gixxer teló,első kerék,féktárcsák,villahidak R6R feéknyergekkel nem kerül sokkal többe és ütősebb.
Bár a sebességjeladót trükkösebb megoldani de nem lehetetlen.