Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan mint egy turmixgép jól felráz és megkavar.
Nincs tesztnap.Email-ben kérsz időpontot és gépet.Egyezettek és ha van meg az időpont is jó viszed-hozod.
A 650-re 32 körül...
Akkor csak tudhat valamit a V 2 amitől jobb, mint a Sor 4 :)
Néztem videókat a V2 nek olyan hangja van hogy ,,nem sámli,, A hang miatt is nagyon bejön a masina! Egy olyan gépet szeretnék amit nem kell mindig szervizelni, egyszerű legyen és strapabíró! Semmi extra. Remélem a suzuki ilyen! Egy láncszett mennyibe lehet rá?
Ki kellene próbálni, de nem tudom, mikor van tesztnap a triumphnál. Attól, hogy nagy, lehet kezes. A DL-ben is kellemesen csalódtam. Városban is nagyon kezelhető.
Az nem tetszik. Előző túrán volt velünk egy, nem tudom elképzelni kanyarvadászatra. Nem szeretek olyan sokat fékezni.
1200 az nagy.A mérete.Az 1050 jó is lehet de a túradromedárok közt most a legutsó helyen van a motorrevű teszten.
Ha így mondod tényleg ne aprózd el, legyen 2300.
A Transzalpinán azert néha jó lett volna pár lóerő. De így is jó időt futottunk.
Nem aprózom el. 1200, vagy 1050.
Az jó lehet, de még drágák.
800 tiger.........de még drágák.
A felújító készlet mindössze egy karmantyú és jó esetben a porvédő is jár hozzá, nekem még talán van egy karmantyúm (de azt nem adom ), de Fr-től próbáld beszerezni.....utoljára talán 4 rugó körül vettem, de rég volt nem emlékszem.
Sanya! Kuplung munka hengerekhez felújító készletet mennyiért tudsz?
Igazad van. Nekem is Triumph lesz a következő.
Szerezzen egy jó sor3-at.
És ne feledkezzünk meg a zajokról és zörejekről se.
Egyik sem igaz, többet eszik és ugyanúgy sőt magasabb fordulaton kell elváltani különben rángathat... ...viszont ugye az átlagnak sor4 van, de az embernek V2!
Kezdésnek szeretném majd a mocit. Friss A jogsival. A V2-es blokkról mit érdemes tudni? Az igaz, hogy kevesebbet eszik, mint mondjuk egy sor 4 es ugyan olyan használat mellett? Meg hogy nem kell annyira pörgetni mint mondjuk 1 sor 4-et. Vélemény? Azt is hallottam, hogy eléggé rángatós is tud lenni motorfék esetén.
K3-tól injektoros, de sok mindent változtattak az elődjéhez képest, ami azokon hiba volt azokat többnyire megoldották. Ne akard a régit ha csak nem extra olcsón jutsz hozzá egy jó példányhoz, de ahhoz nagy szerencse kell. A fogyasztás nem számít, kicsit kevesebb talán az újabb, de ez nagyon ember függő.
Nekem formailag jobban bejön a régebbi típus a nakedes kinézettel. Az injektorosak mikortól jöttek ki amúgy? Fogyasztásba mennyiket kajálnak mondjuk ha rángatod neki, illetve ha nem?
DL 1000 minősége engem is érdekelne. Sokan mondják, h gyenge a fék meg az első teló. Ez mennyire valós? DL kényelme nagyon vonzó, csak lenne olyan mint az SV Esetleg a testvére a Honda Varaderoról (szintén 1000 V2) tapasztalat?
Valami baj? .....gondolom semmi.
Miért csak a régi kéne? Nem sokkal drágábban ha nem ugyanannyiért kapsz már injektorost is és az sokkal gond mentesebb.
Sziasztok!
Egy kis infóra lenne szükségem. Tervbe van egy suzuki sv 650 N moci vásárlása majd jövőre. Jah és csak 2003 as évjáratig érdekelne. Érdekelnének, hogy mire figyeljek vételkor! Mik a típushibák? Fogyasztás? Szervizigény? Alkatrészellátás. Milyen a V blokk? Ha valakinek lenne ilyen mocija annak nagyon megköszönném, ha segítene egy pár jó tanáccsal! Minden érdekel a mocival kapcsolatban! :) Nagyon köszi előre is.