Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz rendes vagy.Azért nekem sem kell "minden áron".
Én így vettem törötten.Olaszból való a gép.
vasárnap vki vhova!?
Helló!
Szoktam arrafelé is motorozni.A pontos hely várpalota.Egy hónapja vettem,előtte XT 600 volt.
höööööh, azért ennyire nem kell mint amennyiért itt "árulják".
Meghagyom akkor /hodus/ kolegának. Neki nagyobb szüksége van rá. Amúgy mi pézt kértél volna érte?
Sziasztok!
Olvasgattam a feszszabályzós hozzászólásokat,és most kicsit aggódom... Idén vettem egy 2001-es 650 N-est,és nem tudom hogy ezen jó lehet-e.. Az utángyártott amúgy mennyibe fáj?

u.i.: Hodus kolega olvastam hogy a tartózkodási helyed a Bakony,ha publikus akkor pontosítanál? Csak mert én is a Bakonyban tartózkodom és úgy vettem ki hogy te is mostanság vettél gépet. Esetleg a közelmúltban láthattalak Fehérvárcsurgó környékén?
Helló!
Engem érdekel,mert az enyém törött.Az adatlapomon ott az e-mail címem.Mondj egy árat!
Üdv!
Nekem van egy gyári "krómos" fordulatszámmérő borításom, ha érdekel.
megegyezik két darabból áll,de nem lesz olcsó: link
De túraszervezőhöz méltó szállást kaptam igaz, hogy 60km-re a ti szállásotoktól na de hát ez van.
Solvart mindenképp, 6 hónap garanciát is adnak. Hidd el megéri
Ha elszáll bukhatod elektronikát, aksit és ha rosszkor szarik be akkor mást is :S
Én szerencsére még félre tudtam állni.
Szevasztok.

A "régi fajta" SV-men fekete műszerfal burkolat van. Ez megegyezik a krómossal? Csak a burkolatot ugye lehet cserélni?
rendben köszönöm a segitségedet
a csatikat ledobálom akkor róla illetve átteszem a feszszabot egy nem szélvédett helyre
Az könnyen lehet.
akkor az lenne az ami nálam jelen esetben egy csatiba beledugott kis fekete kb 1cm*1cm-s valamicsoda lenne?
mert egy olyan van a feszültségszabályzó előtt két vezeték megy a csatiba meg magába abba a valamibe
Az jó ötlet, nem véletlenül tették ki a blokk mellé az újabbakon.
A váz mellé van felfogatva a tank alatt....nem nagy cucc sőt igen apró, de van csatija...
illetve arra gondoltam hogy a feszültség szabályzót a jobb hűtés érdekeében átenném az ülés alatti kis idom mögé hátha több levegő járna ott de ott meg attól félek hogy a blokktól jövő forró levegő nemhogy hűtené hanem inkább fűtené csóri feszszabimat
baloldalon ennek semmi sincs csak jobb oldalon a fékolajtartály illetve a feszültségszabályzó
De így már nem annyiora gáz....akkor úgy fest érintkezési hiba van....a csatikat jól nézd át esetleg cseréld..
Ha jól emlékszem a régin a baloldalon van a diódasor, de meg kell nézni a manualban.....,de annak ritkán van baja..
igen úgy is volt de szétszedtem a csatikat meg újra összedugtam és utánna már ezt produkálta
jah és a feszültség szabályzón sehogysem tudtam kimérni a diódákat két multiméterrel is próbálkoztam egyiksem mutatott semmit
A fesszab melegszik, de az előbb mintha azt írtad volna, hogy fordulaton 13 alá megy.
szétszedtem a csatikat majd újra összedugtam alapjáraton 14.4 világitással is meg nélküle is 5000-res fordulaton 13.7-8 világitással is meg világitás nélkül is, de kb 5perc után már bő kézmeleg volt a fesszabályzó ez normális? vagy csak kontakt hibám lenne vagy épp haldokló félben van akkor a feszültségszabályzó? (generátor fesz egyforma mind a fázisnál illetve az ellenállás is 1.3ohm mind a 3 fázis közt)