Tutinak csak a halál tuti.
Nagy általánosságban KB 90%-ban fesszab a gáz az ilyen idős japo járgányoknál.
Általában ez nyírja ki a generátort Kopasznak az ECU-t is.
Viszont olyan kis pénz és még ha nem is ez a gond akkoris érdemes kicserélni egy jobbra.
A legtutibb ha elviszed egy autóvillamosságihoz és rámér a generátor kivezetéseire.
Már látom.
Fesszab.
Kelle.hu vagy solvart KFT.
11-15e közt lehet egy új fesszab.Utángyártott és jobb mint a gyári.
Kopasz az illetékes.
Vót belőle elég tapasztalata.
üdv
Olyan problémám lenne a motorral hogy alapjáraton a töltésem 14.3 világitással is de ha gázt húzok rá 5000-re fordulatig akkor leesik a feszültség 13volt alá. Áramerősség 5000rpm-nél lámpával +2amper töltés refivel -2ampert sziv az akksiból
A feszszabályzó melegszik tisztességesen
Generátor vagy feszültségszabályzó szerintetek?
ha esetlegérdekel csak hogy legyen otthon pár alkatrészed
Nem lesz soha az enyémből bontás, bár tudok egy törött hornetet, 03 előtti, oldalból elkapta egy autó, kormány, tank, faridom meg utaslábtartó kuka de amúgy tökéletes, most lett rajta hengerfej cserélve
Egyébként lehet hogy alkatrésznek eladni darabonként nem is olyan nehéz Pláne ha sikerül úgy összehozni hogy egyszerre legyen gatya az összes kopóalkatrész.. mert akkor már ott lehet "nyerni" nem is keveset
nagy tömegmotor a hornet, ma azt is látam egy csomó lelakott olaszt... azt hiszem jó áron vettem az enyémet 600+papírért...700ért tovább is adom Zoli, sőőőt a pilotpoert is rárakom neked
túl sok pénz és nemtudom hogy megéri vagy sem mert beszari vagyok tehát úgyse mennék gyorsabban a kanyarokban mint most
Mennyire büntetik ha pl egy gixxert átalakítok nakedra? egyenes kormány valami kerek lámpa de szigorúan csak 1db mert a kettő kerek az csúnya. MEg valami kolbászzsír metál narancs kéne
Erdemes hat.
Csak a vaz elbirja.
Hatccazrr telo egy par r6r nyereg es munkahenger es valami jobb allithato hatso teli es finom kanyarvadasz.csak ne lenne ilyen seszinu.
Nagy általánosságban KB 90%-ban fesszab a gáz az ilyen idős japo járgányoknál.
Általában ez nyírja ki a generátort Kopasznak az ECU-t is.
Viszont olyan kis pénz és még ha nem is ez a gond akkoris érdemes kicserélni egy jobbra.
A legtutibb ha elviszed egy autóvillamosságihoz és rámér a generátor kivezetéseire.
de szerinted ez tuti hogy feszszab?
Fesszab.
Kelle.hu vagy solvart KFT.
11-15e közt lehet egy új fesszab.Utángyártott és jobb mint a gyári.
Kopasz az illetékes.
Vót belőle elég tapasztalata.
Olyan problémám lenne a motorral hogy alapjáraton a töltésem 14.3 világitással is de ha gázt húzok rá 5000-re fordulatig akkor leesik a feszültség 13volt alá. Áramerősség 5000rpm-nél lámpával +2amper töltés refivel -2ampert sziv az akksiból
A feszszabályzó melegszik tisztességesen
Generátor vagy feszültségszabályzó szerintetek?
Nem lesz soha az enyémből bontás, bár tudok egy törött hornetet, 03 előtti, oldalból elkapta egy autó, kormány, tank, faridom meg utaslábtartó kuka de amúgy tökéletes, most lett rajta hengerfej cserélve
Egyébként lehet hogy alkatrésznek eladni darabonként nem is olyan nehéz
SV650S eladó
Olcson kell szar.nem dragan.
Fasza me olcson jolenne egy hornet.
Kilootvenbol kijon.
Es egyedi lesz.
Gixxert igenyesen dragabb nakedesiteni.sok kilogo cuccot kell eldugni.
Mennyire büntetik ha pl egy gixxert átalakítok nakedra?
Csak a vaz elbirja.
Hatccazrr telo egy par r6r nyereg es munkahenger es valami jobb allithato hatso teli es finom kanyarvadasz.csak ne lenne ilyen seszinu.