szétszedtem én gyárinak néztem a rúgót annyi hogy a rúgú alján (nem a rúgóval egyben hanem a rúgó alá kell tenni) van egy alátét ezt nemtudom hogy gyárilag is benne volt vagy esetleg ezzel feszitettek volna elő egy minimálist.
A gyárival, 10-es... ...ha azután is parrogónak érzed szét kéne borítani mert lehet, hogy kitámasztották vagy másik rugót tettek bele....van egy csomó gyári rugóm, olcsóért némelyiket ingyé el lehet vinni...
üdv
olasom hogy mennek a hsz-ek az elsőtelóról. nekem meg az a nagy bajom vele hogy túlságosan kemény nemtudom hány W-s olaj volt benne de én szeretném ha sokkal puhább lenne mert eléggé "pattog".
szerintetek milyen viszkozitású olajjal kéne próbálkoznom?
Igen-igen, azt tudom h a gyári is az!
Csak reménykedtem h kicsit azért javul mert a tavaszi csere előtt még nem volt szerintem! De nem jött be.illetve először 15W került volna bele csak a szerelő mondta h először cseréljük le a gyárira hátha ....
Na de mind1 már...
Ezért gondoltam a rugócserére, csak kicsit elbizonytalanodtam mert a képeken láthatók mintha nem hasonlítanának (nem csak a doboz ) .
Lejjebb említettél valami olcsóbb megoldást, vagy félreolvastam valamit?
Lejjebb volt téma a Wilbers\egyéb progresszív rugó.Mostanában engem is foglakoztat ez a dolog, ezért a neten nézelődtem kicsit. Találtam is: az 1. képen van, de a 2. képen láthatóhoz képes más.
Szerintetek az 1. képen lévő az jó , ha a fő cél az lenne h két személlyel (80kg+55kg) ne bólintson akkorát?Tavasszal friss olaj(10w) ill. szimering került bele de nem hozott sok javulást! :S
Jah és a motor egy SV650 K8.
Sziasztok. Eladó egy SV650S 2004-es 2006-ban lett üzembe helyezve. A motor makulátlan karcmentes állapotú. 18000km. Törzskönyv, szervizkönyv. Megnézhető átnézethető, akár szakszervizben is. email. refi.sandor@chello.hu tel: 0630 417 08 53
Nem, aksi is Ok , rámértem , műszerfal fel se villan, viszint amit mondtatok, a relé lehet , most szedtem ki épp és ellenőrzöm , ha egyáltalán bontható
ha rányomsz az önindítóra, kattan az indító relé? Ha igen, akkor meghalt az akksid. Cellazárlat féleség. Nekem is ez volt. Jöttem haza Csesznekről, majd az egyik faluban megálltam dumálni ismerősömmel. 10 perc múlva indítanék, amint rányomtam az önindítóra egy kattanás, és se kép se hang. Műszerfal épphogy pislákolt-erőlködött. Kapott új akksit, és gond nélkül ment. Az akksi ilyenkor szépen lassan haldoklik, majd amikor indításnál felveszi a nagy indítóáramot, az megadja neki a kegyelemdöfést.
Az ülés alatt hátul vannak a relék és a főbizti mellett van egy kisebb dobozos biztiancug is.
Azt kihajtva alatta van egy halom 5-20 amperes biztosíték.
Na most adjatok ötletet?!
Tegnap este mentem egy kicsit , majd leállítottam a motort , ma délben el akartam indítani:
-ráadtam a gyújtást (minden ok (szivattyú ment, világítás ok)
-megnyomtam az indítógombot (ebben a pillanatban hátulról egy pici pukkanás és minden elment)
-most végignéztem az összes biztosítékot (ülés alatt is) mind rendben van , ha ráadom a gyújtást akkor jön áram a gyújtás biztire és tovább is engedi, lámpára indexekre szintén
Viszont se a műszerfal , se a lámpa se az indexek, se szivattyú, sem nem indít...
Ilyenkor mivan? , mit nézzek meg még?
Wilbers prog. rugók olajjal együtt 52.000+szimering+szerelés. Eléggé elkeserített Úgyhogy úgy döntöttem kötelező szervizeken kívül nem költök semmire(csak benzinre) és inkább félreteszem ezeket a pénzeket. Következő télen pedig valami komolyabb gépet, aminél már nem kell futómű és fékcserén gondolkozni...
Régiből nemigen.
25 kw az újakra volt opció anno a szalonos eladásokkor.
És tömegesen 2003-2004-körül kezdték eladni az SV-ket.
A karbis jobbára használt importként jött be.
Keress esetleg mobile.de-n 25 Kw-ost és azt behozva lehetne ilyened.
Sziasztok nem érdekelne valakit pár SV 1000 alkatrész?
Titax fék és kuplung kar fekete, rövid: 28.000 Ft
Kormánylengés csillapító: 13.000 Ft
Első sárvédő: 13.000 Ft
N-es felső villahíd: 23.000 Ft
Villaszárak: 43.000 Ft
Volt ott ma egy Shiver, azt hittem te néztél ki. meg ottvolt az épített ezres SV is, egyszer láttam róla itt galériát. Házi félkarú lengővilla, lecsapott segédváz, stb. Böszme egy gép
én az ilyen érzékeny dolgokat den.szesszel vagy ha van izopropilalkohollal szoktam zsirtalanitani, igy a legkissebb az esélye hogy oldja a festéket/lakkot/müanyagot
olasom hogy mennek a hsz-ek az elsőtelóról. nekem meg az a nagy bajom vele hogy túlságosan kemény nemtudom hány W-s olaj volt benne de én szeretném ha sokkal puhább lenne mert eléggé "pattog".
szerintetek milyen viszkozitású olajjal kéne próbálkoznom?
Csak reménykedtem h kicsit azért javul mert a tavaszi csere előtt még nem volt szerintem! De nem jött be.illetve először 15W került volna bele csak a szerelő mondta h először cseréljük le a gyárira hátha ....
Na de mind1 már...
Ezért gondoltam a rugócserére, csak kicsit elbizonytalanodtam mert a képeken láthatók mintha nem hasonlítanának (nem csak a doboz ) .
Lejjebb említettél valami olcsóbb megoldást, vagy félreolvastam valamit?
Lejjebb volt téma a Wilbers\egyéb progresszív rugó.Mostanában engem is foglakoztat ez a dolog, ezért a neten nézelődtem kicsit. Találtam is: az 1. képen van, de a 2. képen láthatóhoz képes más.
Szerintetek az 1. képen lévő az jó , ha a fő cél az lenne h két személlyel (80kg+55kg) ne bólintson akkorát?Tavasszal friss olaj(10w) ill. szimering került bele de nem hozott sok javulást! :S
Jah és a motor egy SV650 K8.
Köszönöm előre is a vélemény/segítséget!
Az ülés alatt hátul vannak a relék és a főbizti mellett van egy kisebb dobozos biztiancug is.
Azt kihajtva alatta van egy halom 5-20 amperes biztosíték.
Tegnap este mentem egy kicsit , majd leállítottam a motort , ma délben el akartam indítani:
-ráadtam a gyújtást (minden ok (szivattyú ment, világítás ok)
-megnyomtam az indítógombot (ebben a pillanatban hátulról egy pici pukkanás és minden elment)
-most végignéztem az összes biztosítékot (ülés alatt is) mind rendben van , ha ráadom a gyújtást akkor jön áram a gyújtás biztire és tovább is engedi, lámpára indexekre szintén
Viszont se a műszerfal , se a lámpa se az indexek, se szivattyú, sem nem indít...
Ilyenkor mivan? , mit nézzek meg még?
25 kw az újakra volt opció anno a szalonos eladásokkor.
És tömegesen 2003-2004-körül kezdték eladni az SV-ket.
A karbis jobbára használt importként jött be.
Keress esetleg mobile.de-n 25 Kw-ost és azt behozva lehetne ilyened.
A régebbi Sv 650 ből is lehet találni olyat ami 25 v. 35Kw-ra van papírozva? Erre a típusra gondolok: http://www.suzukicycles.org/ph...
Hirdetésekben van több db 25-ös is de azok az újabb változatok...
Titax fék és kuplung kar fekete, rövid: 28.000 Ft
Kormánylengés csillapító: 13.000 Ft
Első sárvédő: 13.000 Ft
N-es felső villahíd: 23.000 Ft
Villaszárak: 43.000 Ft
És még pár apróság.