Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresek SV1000 vagy GSXR600 első fékrendszert baráti áron működőképesen.
Most milyen betet van benne?
elsőfékhez nem tudtok javasolni valamit? Az ezres komplett rendszere fém fékcsővel sokat számítana?
vidd el szervízbe és rákötik gépre ami majd kiadja mi a gond. Az Fi felirat egy hibakód. Gondolom olaj van benne rendesen, sztem valami szenzor hiba lesz.
Sziasztok!

Sv650 reggel alig akart indulni. Gyújtás után a Fi felirat és az olajvisszajelző világított, de nem indult, mintha az AC se nyomta volna az anyagot.
Gyújtás le-vissza után jó lett, de nehezen kapta el, gázt is húzni kellett hozzá.
Motorozás után megálltunk és utána is csinálta a Fi és az olajvisszajelzős dolgot.
Mi lehet a gond?
Roam2 egyértelműen.
Hát kártyától függ :) Én 16 GB-os kártyát tettem bele 1080p 30FPS hivatalosan 8perc egy GB valójában 12 perc körül van. Vagyis 16 gigára 3 óra 12 perc fér. A sima Contour Roam kb 2.5 3 órát bír ki egy töltéssel. Amúgy az LCD kijelző is szívja az akksit rendesen, sztem nagyon jó ötlet, és hiányzik is a Contourról de ha meg lenne rajta kevesebbet bírna az akksi
Nekem sisakon van egy Contour Roam, és abból a szempontból jó, hogy ott van, hogy tényleg azt látod amit szemmel is DE a videónak lesz egy alapmozgása (nem rázkódásra gondolok mert van benne képstabilizátor) mert a fejedet azért mozgatja a szél akár milyen jó szélvédelmed is van. És akkor még nem beszéltünk a kátyúkról a hibás aszfaltról és egyéb hasonló dolgokról. Ezzel kell együtt élned ha azt akarod felvenni amit láttál (én a hegyekben sokszor direkt a táj fele fordítottam a fejem, hogy látható legyen a gyönyörű kilátás).
Motorra is lehetne rögzíteni akkor sokkal stailabb képet kapnánk viszont akkor egy csomó részlet elveszik amit fejforgatással feltudsz venni.
A sisakra 3M-es ragasztóval van felrakva amit hozzá adtak, és oldalt raktam fel így inkább Predátornak nézek ki mint távirányítós autónak. A Gopronál csak ez az egy nem tetszik, hogy egy nagy kocka és nem tudod normálisan elhelyezni sisakon csak a motoron.
De lehet. Csak büntetik
Nem is lehet sehol 130 felett menni semmivel.
Az ám a helyzet, hogy szerintem ezeket a csupasz gépeket legalábbis az sv 1000 N nem ezekre a 190 feletti tempókra tervezték. Havernak még csupasz ezrese van és neki is hajlamos rosszabb úton bebillegni az eleje. A kényelmes 140-180 volt neki a legideálisabb.
Fene tudja.
Nekem 200-nál is stabil pedig egy javított telópárt én raktm bele és naked.

Igaz hogy egy kezemen megszámolom mikor mentem ilyen gyorsan.

A szerpentinesen sose tudok 160 fölé gyorsulni.

És akkor még a kicsi se szitált.
Gyári sérülésmentes gép volt. Ezt úgy kell elképzelni, hogy ha jó volt az út tökéletes volt. A roszabb minőségű döcögősebb utakon kezdett elbizonytalanodni. Egyébként átnézettem a motort meg alaposan kivizsgáltam a dolgot és sajnos az n-es egy kicsit bizonytalanabb mint az s-es.
A polaroid is lekapcsol. De igazából még ráérek keresgélni így szezon végén
Köszi a véleményéket!
Vagy a kormányteló volt szar vagy a váz el volt tekerve.
Nem szokott az ezres kúszni.
Még sanyién se vettem észre.
Lehet fakezű vok.
A 650-es az szitált.Picit.
Még az RD32 is csak a kártyák miatt nem volt használható.
Kevés volt a 3x 8 giga.
És sok az átvezető kevéssé érdekes rész.
Ezért is van kormányon.
Érdekes akkor katt és megy.Ha nem akkor meg lekapcs.
5 percen belül ha nem vesz autómatikusan kikapcsol.
Hali.

Egyetlen bajom volt az sv-vel mégpedig az első futómű.Különben nem cserélem le. Cseréltem a villákban meg a kormánygátlóban olajat és beállítottam az elejét standard 2 személyre, de sajnos 180 felett így is sokszor elbizonytalanadott és billegett az eleje és nem éreztem biztonságosnak. Ettől függetlenül sok motort meg lehetett vele szorongatni, főleg taszáron bebizonyosodott és a pannónia ringen is Gondolom az idomos stabilabb is a kialakítása miatt. A busa nagyon jó, kezes,pontos,viszonylag kényelmes, elég jól kiszámítható és nagyon korrekt a fogyasztása. Eddig 7,5 volt a max 160-260 közötti tartományban Átlagban 5,5 és 6,5 között kajál. Az sv-ből viszont nagyon hiányzik a hang
Nem feltétlenül, de te is tudod, hogy minden kindig akkor merul le ha kell, nagyon kell..
Találsz a belátható környékeden non-stop 10 órás szerpentint vagy 24-órás le mans versenyen akarsz indulni hogy egyben akarod a teljes menetet felvenni?
Köszi azért!
Jobbak amúgy a cserélhető akksis kamerák? Ha belegondolok tényleg nem hátrány ha lemerül, akkor gyorsan kicserélem azt mehet tovább. De akkor már több kártya is kell bele, annyit meg nem szeretnék rákölteni..
http://youtu.be/HGavknUurKY
prestigio ilyen, ami nem tetszik az hogy 1080p ben csak 120º -t tud, valamint hogy az aksi max. 2, 5 órát bír, és nem találni hozzá máshonnan akkut, max egy napelemes töltő, vagy szivargyújtós a megoldás!
Ja és a vidi:
Rugo olyan 37korul van, olajjal , szimmering meg par olyan 9000,-
Épp ezen törpöltem, higy télen megcsinálom, de igy nagyon drága...
Megkérdeztem, volt hozzá tok is de sajnos elkelt, marmint mindent eladott
polaroid xs 100 vagy contour roam 2 eddig a befutó
Szerinted?
link
Most kaptam árajánlatot Wilbers progresszív rugóra és olajra. Hát nem olcsó játék Szimering árát nem tudom, de nem lesz olcsó móka sajnos.. Előre még munkahenger csere és fém fékcső sokat lendítene a féken? Vagy érdemes lenne nyergeket is cserélni? Úszónyeregből van egyáltalán olyan, amire érdemes lenne cserélni?