Természetesen ha lemegyek csak dozer nélkül teszem.
Kéne egy melegebb hétvége.Amiből mostmár szűken vagyunk.És minden hétvégén a fűtésen ügyködök mostanában.
De legalább 28e-ig el kéne tolni a biciklit.
Általában a fórumon azt mond meg szóban az ember amit nem szégyell.
Így billentyűzet mellett én vagyok a motoristen.Mindent tudok és sisakoldalra is kell koptató olyan tempóval veszem a murvás hegyivisszafordítókat.
Holott csak egy nagypofájú túramalac vagyok akit a nagyérdemű 95%-a otthagy az első két kanyarban.
Annyiban vagyok szerencsés helyzetben, hogy ahol veszem a gumit egyből ki is cserélik és nagyon precízek, tehát így nekem előnyös. Ki-be szereléses és gumishoz elszállítós megoldásnál már lehet én is meggondolnám
kinek mi hogy jön be már már szerintem túl van reagálva ez a gumi téma is mint az olaj... nálunk nagyon sokan azért mert szerpentinezni járnak kell a supersport gumi mert ahogy ők motoroznak már kell viszont akinek egy sporttúra gumija van is ugyanolyan tempóval motorozik és neki nem csúszik szerintem ezeket a kanyarba megcsúszik dolgokat már csak bemesélik maguknak az emberek
Mondjuk első gumi.Ragadós használt-vágott husos 3-4000 és KO.Ha jó akkor mondjuk 10-es darabja de legyen 8e.Egy ezres minimum a gumis de inkább 1500 és akkor olcsó.
És neked kell kivenni a kereket tehát macera.De tegyük fel szereted csinálni.
Matek.
3x8000+3x1000=27000.-És birt 12000.-et.
Egy power elöl bir 15000.-et 25-26e+1000=27000.-
Tehát ugyanott van az ember és nem hinném hogy szar csuszkálós lenne.
Nya Tehát ugyanott van az ember és nincs kitéve mondjuk annak hogy nincs gumi de menne,vagy drága,és a gumis tuti leveri a felnit.
Tudom mert sokat használtoztam oszt kicsit de látszik a felnin az ezerforintos gumizás.
A slick gumival kapcsolatban. Olvasok ilyen-olyan hozzászólásokat "hidegen elcsúszik" esőben életveszély, "melegen kell tartani" stb.
SV 1000-en volt 1 szezon amikor csak slicket használtam, elől superlágy hátúl félkemény keveréket normál és pálya használat mellett is. De a sok elhangzott ítéletet egyszer sem tapasztaltam. Lehet vannak szarabb minsőgéű slickek amik csúszkálnak meg billegnek. Jómagam igaz csak jó forrásból és nagyon fiatal gumikat használok és eddig pozitívak a tapasztalatok.
Ha nincs nyár az értelmesebb visszafogja magát.
A slic el tényleg az a gáz hogy ha kihül pofáraesik az ember.
Üzemi hőfokon kéne tartani.
De igazából tényleg mindenki annyira penge közúton hogy simán elmelegít/csúsztat egy valóban jó utcai sportgumit Pl D211-D212-est,Sportsmartot,power pure-one-t,rosso corsát?
Na neeeemááááá mert leakasztom a szegre a carbonbukóm és parafa sisakban lepékre fogok vadászni.
Vagy csak az olcsóság látszik meg milyen vagány a lepályázott gumi a parkolóban a szélén 1 centi olvadék a közepe meg szép sima?
Így van, SV túrán a bükkben találkoztunk egy 650-es sráccal akinek a D220 volt fent....nem is láttuk amíg meg nem állt elköszönni pedig akkoriban még arcoskodtunk, hogy kinek hogy megy....
Kéne egy melegebb hétvége.Amiből mostmár szűken vagyunk.És minden hétvégén a fűtésen ügyködök mostanában.
De legalább 28e-ig el kéne tolni a biciklit.