Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég a féktisztító, mosni is azzal a leggyorsabb, egy fújás egy jobb termékből és egy törlés és marad a csillogó felni.

Akkor nekimegyek benzines, féktisztítós, zsíroldós, acetonmentes szuperkeverékkel!
A féktisztító a legjobb csak a lényeg, hogy ne legyen matt a felni tőle, a jobbak már aceton mentesek.
Ok! majd jövő héten ha lesz időm rápróbálok. Remélem nem kell kidobni :D

Higito vagy tiszta benzin.
brigéciol jó lesz?
Zsírtalaníts. Alaposan
A polaroidhoz több a tartozék:
roam
polaroid
más különbség van köztük?


más:
vettem ma felnicsíkot (igazából névnapomra kaptam az asszonytól mást és inkább beváltottuk felnicsíkra ), van hozzá felrakó bizbasz. Valami hasznos tipp, hogy mire figyeljek felrakásnál? Majd nézek videót előbb, csak hátha van valami tipp ami videón nem látszik.
" így inkább Predátornak nézek ki mint távirányítós autónak"
ezen besírtam!
Én is oldalra gondoltam, bal oldalra.
Azt se szeretem ha egy motornak fixen előre néz a lámpája, nem fordítható a kormánnyal együtt. Miért ne legyen mobilabba kamera is ilyen szempontból? Amúgy a roam2 is kb azt tudja mint a polaroid xs100.
Ma pont jól jött volna egy kamera, kimentem pitbike-ozni erdőbe és találtam pár jó pályát
Az jó, keress meg mail és ott adok telszámot.
Nem az elejével van baj hanem inkább a hátuljával...kanyarban attól hullámzik, de azt azo9k tudják jobban akik pályáztak anno SV-vel...ma már ritka fajta az olyan...azt sem tudom, hogy van-e még V2 kupa.
Nyitott vagyok az ötletekre
Ennél jóval olcsóbban is ki lehet jönni...
650-be van olcsóbb rugany is mint a Wilbers és tsai és ugyanolyan jó....és van egy még olcsóbb megoldás igaz azt a rugósok fel támogatja fele meg nem...
Ja, ahogy Gabenn írta ki kell olvasni ha van olyan szerencséd, hogy éppen kiírja a hibakódot...ha nem akkor méricskélés...
méreteket próbálok valahogy szerezni, és azt legyártatom majd ismerőssel. Lézerrel tud vágni, nem egy bonyolult alkatrész. Úgyis akarok csináltatni majd lábtartóhoz is.
Ja.Meg az adapter.
A Honda az egy CB1300-as, közel sem sportgép. a betét ígyis-úgyis cserés lesz lassan, szóval arra mindenképp kell költeni. Ebay-en nézelődtem ezres nyergeket, 100euró alatt kilehet fogni egy kis szerencsével
Se honda se gixxer nem lesz belőle.
Max futóműcserével.
Talán egy 30-40%-al jobb ha 4 dugós tokico esetleg nissin 4 dugós nyereg/adapterrel.És lesz érezhető nyomáspont.
De ez betéttel és mindennel KB 70 rugó lesz beszerzéstől függően.
többnyire motorféket használok, elsőfékkel óvatosan bánok, hátsóval pedig csak kanyarban. jobbára. Folyadék idén lett cserélve, pucolás betét ellenőrzés mostanában lesz, szerintem takarítással együtt. Nekem a fék karaktere nem tetszik, hogy semmi nyomáspontja nincs. Előtte az RS-en radiális nyereg volt fém csövekkel gyárilag, és nagyon jó volt a fix nyomáspont. Meg apa Hondáján is nagyon jól érezhető/adagolható, pedig az sem radiális.
Elso korben elpucolod,rendesen,dobsz ra egy fen csovet es egy uj brembo sa betetszettet friss folyadekkal nameg valts stilust es ne fekezz nagyokat kanyar elott.
En patika daytonat lottem egy szaz dodoert hetmilis ebc szinter betetekkel.
Sugonal allhat par keszlet.
őszintén szólva lövésen sincs. Még előttem került bele, de jövő szezonban már cserés lesz szerintem. Csak gondolkodtam, hogy egy munkahenger/fékcső csere nem lenne annyira húzós tétel, és ha sokat dob, akkor megpróbálkoznék vele. Vagy valami 4dugattyús pár, csak azokhoz már konzol is kéne gondolom.
Ebay-yel legutóbb befürödtem féknyereg ügyben. De végső esetben az lesz.
03 elotti gixxer de jo bandite es gsr 600 e is.
Ehay nem jatszik?