A vágott slickről nem mondanék ilyet míg nem próbáltam.....nekem az pont soha nem csúszott meg még szilveszterkor sem a jégen. .....persze elméletben ugye rosszabb.....csak hát ott van a gyakorlat.
Esetleg próbálj ki nem a mult évezredben tervezett sport-túrát feltenni.
Meglepődnél.
Sokan főleg az erősebb nagy teljesítményű motorok tulajai jólesz a sporttúra alapon megveszik a régebbi tipusokat mert azok olcsóbbak.
És néznek hogy csúszik.
Nadekérem ez nem erre lett annak idején gyártva hanem 70-100 lovas hatszázasokhoz.
Tehát pl banditosok egész komoly tempót tudnak menni sok km-en keresztül BT023-assal,Pr2-3-al Roadsmartal,Pirelli angellel.
Próbáld ki és meglepődnél.
Attól függetlenül én speciel a PR2 első gumijával nem vagyok csak kibékülve.
Elkalandoztam a Rosso 2 irányába is.Könnyen dönthető,tapadós állati jó gumi nuku csúszással.
De fogy.Nagyon.Szerintem 10e-ret nem érem el vele csak közelébe jutok.
És mivel kutyaütő túrás vagyon nem túl nagy teljesítményű műanyagmotorral amit két laposelem hajt ezért jövőre rágyúrok a tartósságra.
Volt fenn használtban Power2ct-PR2 combó és 3 milisen 3-4e-ret simán birt nekem ez az öüsszeállítás.Ha újban veszem most már nem túl drágák így.Szerintem 50-ből megúszom a szettet.
Power azért előre mert elöl kell a tapadás a fék miatt.Bármi történhet.
Az meg hogy hátul alrébbrak 20-30 centit egy-egy olajfolt,úthiba,olvadt aszfalt nem mozgat.Pillanatanyi szívdobogást okoz csak.
Utcára feleslegesnek tartom a vágott cuccot,az embertelen gyors fogyása miatt.Meg minek?
Nem megyek én lapon kenyérért az ósanba de még tán a mátrában sem.
Nya tehát ha nem vagy rossi kisöccse,és tényleg friss viszonylag új sporttúra cuccod van fenn és nem digitálisan kezelsz egy 200 lovas gépet nincs mitől tartanod.utcán.
Egyet értek veled gumitémában. Akár az sv 1000-esen akár a hayabusán amikor sport-túra gumi (conti road-attack, metzeler z6) volt fennt az eleje és hátúlja számtalanszor megcsúszott, a hátúlja akár gázadásra is. Jómagam már csak lágy sportgumikat használok, jelenleg conti race attackot igaz 5500-6000 km alatt lefogy de talán egyszer ha megcsúsztam azóta
Én Z6-ot használok igaz eddig még csak 5ezet raktam bele de énnekem tökéletesen megfelel. zebrán megcsúszik, de voltam vele a mátrába magamban illetve személlyel is és egyszer sem csúszott meg, igaz nem is volt forszirozott tembó. ( túrára szerintem tökéletes én 99%-ban kétszemélyel megyek max 120-130km/h-val és csak ritkán húzatom meg a motort, de nekem bevált)
amikor megcsúszott biztos valami olajfolton csúszott meg
qualifier-re azt mondtátok hamar el fog kopni hátsó lassan cserés, 8000et ment nálam szerpentinnel egykerekezéssel horvátországot is bírta és volt most kb 1500km nyíl egyenes is
Én csak ajánlani tudom azt is
pilot power 2ct-vel mi a tapasztalat? lett egy ingyen hátsóm szinte új gumi közepéből hiányzik 1 mm
Kicsit faraszto mindig bizonygatni ezt a pr dolgot mert a motorosok 99% a folyamatosan csak azzal jon hogy dontve milyen jo.
Persze azzal sosincs gond.
Sot a hatsoval semmilyen gond nincs.
Ami viszont csak par ember fejebe fer bele hogy elol fekezesnel a kemeny keverekkel egyenesen igencsak tud meglepo lenni mikor jelzes nelkul siman kivagja alolad az elso kereketEs nem kell hozza semmifele extrem sebesseg.
Megteszi egy negyvennel araszolas a hungarian.
Tudom hihetetlen de velem tobbszor megtortent.
Miota sportgumi van fenn az eleje sose csuszott meg.
Sot akaratlan stoppie is befigyelt szazeves corsaval.De egyik se vagta ki az elejet.
nemtudom mennyire mész sportosan, de én a PR3-mal idén nagyon jót mentem. Nincs túl sok tapasztalatom még a többi szettel, de ez gond nélkül teljesített idén. Pályán még nem próbáltam, gumi széle sincs még meg teljesen, de két személlyel megpakolva hihetetlenül lehetett dönteni osztrákoknál. Középen 7.000 km alatt ~1.5mm-t kopott, szóval szerintem nem csak a jövő szezont fogja kihúzni.. Barátom nagySV-jén 22-t ment el hátul pl.
Angel.Bar most r17 nel accios.hogy kesobbis azt nem tom.
Kovetkezore en nem reszkirozok.
Power elore pr2 hatra.
Keresd zoldit a banditosoknal eleg jo aron hozza ezeket.
Talan 24 e korul az elsot de a hatsot passz.
En kihuzom jovo ev elejeig a mostanival.
...az igazság valahol a kettő között van félúton
Az aránylag nagy(és szerintem szép) gyári hang miatt tényleg jobban húzom neki,de azonos tempó mellet is többet enne mint az sv.
...volt egy tanknyi szakasz ahol nagyon figyeltem a fogyasztásra. Kb ugyanannyit tankoltam mint Töki, aki fogyasztásra figyelés nélkül és jobban megpakolva ment előttem a nagyon keveset fogyasztó bömössel (F800st)
öööö ez kicsit kusza nekem.. .....van ugye a hézagmérő és van a lapka.....hézagmérő készlet századpontosságú legyen lehetőleg a lapka meg olyan amilyen kell.
Üdv
múltkorában beszélgettünk a hézagmérő lapkakészletről és most olyn kérdésem lenne hogy a hézagmérőszalag az elfér a kis sv-ben? azaz meglehet mérni azzal is a hézagot?
Nem csak a gumin múlik kit tudsz követni.
Vágott slick meg lehet előbb fejre áll az ember mint egy sport gumival amíg be nem melegiti.
...csak a puha gumi csuszik a gorogoknel
Meglepődnél.
Sokan főleg az erősebb nagy teljesítményű motorok tulajai jólesz a sporttúra alapon megveszik a régebbi tipusokat mert azok olcsóbbak.
És néznek hogy csúszik.
Nadekérem ez nem erre lett annak idején gyártva hanem 70-100 lovas hatszázasokhoz.
Tehát pl banditosok egész komoly tempót tudnak menni sok km-en keresztül BT023-assal,Pr2-3-al Roadsmartal,Pirelli angellel.
Próbáld ki és meglepődnél.
Attól függetlenül én speciel a PR2 első gumijával nem vagyok csak kibékülve.
Elkalandoztam a Rosso 2 irányába is.Könnyen dönthető,tapadós állati jó gumi nuku csúszással.
De fogy.Nagyon.Szerintem 10e-ret nem érem el vele csak közelébe jutok.
És mivel kutyaütő túrás vagyon nem túl nagy teljesítményű műanyagmotorral amit két laposelem hajt ezért jövőre rágyúrok a tartósságra.
Volt fenn használtban Power2ct-PR2 combó és 3 milisen 3-4e-ret simán birt nekem ez az öüsszeállítás.Ha újban veszem most már nem túl drágák így.Szerintem 50-ből megúszom a szettet.
Power azért előre mert elöl kell a tapadás a fék miatt.Bármi történhet.
Az meg hogy hátul alrébbrak 20-30 centit egy-egy olajfolt,úthiba,olvadt aszfalt nem mozgat.Pillanatanyi szívdobogást okoz csak.
Utcára feleslegesnek tartom a vágott cuccot,az embertelen gyors fogyása miatt.Meg minek?
Nem megyek én lapon kenyérért az ósanba de még tán a mátrában sem.
Nya tehát ha nem vagy rossi kisöccse,és tényleg friss viszonylag új sporttúra cuccod van fenn és nem digitálisan kezelsz egy 200 lovas gépet nincs mitől tartanod.utcán.
A qualifier meg hátul 8e elöl 11e után kuka tehát ha hozzávesszük az átlagos tapadásást tuti a szar kategóriába kerül.
Power 2ct meg jó.Használd el.Pláne ingyen.
http://www.fetis.hu/format_hez...
de már sikerült találnom százados hézagmérőt igy tárgytalan a szalag
qualifier-re azt mondtátok hamar el fog kopni hátsó lassan cserés, 8000et ment nálam szerpentinnel egykerekezéssel horvátországot is bírta és volt most kb 1500km nyíl egyenes is
Én csak ajánlani tudom azt is
pilot power 2ct-vel mi a tapasztalat? lett egy ingyen hátsóm szinte új gumi közepéből hiányzik 1 mm
Persze azzal sosincs gond.
Sot a hatsoval semmilyen gond nincs.
Ami viszont csak par ember fejebe fer bele hogy elol fekezesnel a kemeny keverekkel egyenesen igencsak tud meglepo lenni mikor jelzes nelkul siman kivagja alolad az elso kereketEs nem kell hozza semmifele extrem sebesseg.
Megteszi egy negyvennel araszolas a hungarian.
Tudom hihetetlen de velem tobbszor megtortent.
Miota sportgumi van fenn az eleje sose csuszott meg.
Sot akaratlan stoppie is befigyelt szazeves corsaval.De egyik se vagta ki az elejet.
Kovetkezore en nem reszkirozok.
Power elore pr2 hatra.
Keresd zoldit a banditosoknal eleg jo aron hozza ezeket.
Talan 24 e korul az elsot de a hatsot passz.
En kihuzom jovo ev elejeig a mostanival.
...vagy húzzam ki a télig, "me akkó ócsóbb"
Ha arra járok majd beugrok,nem találtam még normális képtár helyet.
Amúgy fasza lehetett.
Ha jövőre kirúgnak tuti elindulok 2 hétre délre.
Az aránylag nagy(és szerintem szép) gyári hang miatt tényleg jobban húzom neki,de azonos tempó mellet is többet enne mint az sv.
...volt egy tanknyi szakasz ahol nagyon figyeltem a fogyasztásra. Kb ugyanannyit tankoltam mint Töki, aki fogyasztásra figyelés nélkül és jobban megpakolva ment előttem a nagyon keveset fogyasztó bömössel (F800st)
http://p2.vatera.hu/photos/34/...
én pl nem is hallottam még hézagmérő szalagról...
múltkorában beszélgettünk a hézagmérő lapkakészletről és most olyn kérdésem lenne hogy a hézagmérőszalag az elfér a kis sv-ben? azaz meglehet mérni azzal is a hézagot?
Viszont szerintem csak húzza neki mert élvezi.
Kurvajó hely.