Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek ilyenek. Nem szívesen megyek be hozzájuk. Megkérdezed, hogy mennyi, azután megkérdezed, hogy blokkot, vagy valamit esetleg adnak-e, akkor kinyögi, hogy ja akkor plusz ÁFA.
Utána meg próbáld érvényesíteni a garanciát.
A másik, hogy "nagyon kedvesek és segítőkészek" a boltban...
Na ilyen lett a villahíd fúrás, illetve az erősítés (alulról)
nagyon magasan ültem rajta, nem szeretem. Van ez az érzés, amikor "beleülsz" az ülésbe (mint nekem az SV, és amikor "ráülsz" a motorra (mint pl. a Tuono, supermoto-k,)szóval valahogy az érzés nem volt jó. Egyébként a többi az parádés volt. a fékek a motor karakterisztikája, ..... de az összkép az valahogy nem jött össze.
Ja...........a köcsög mohabá csak azt utcát találta meg.

De bebattyogtam valami gyár portájára és megkérdezem egy benszülöttet.

Erre mondja hogy az a kereszteződés után balra.

Na egy udvar mélyén jó apró betűkkel felírva.Sötét bót,sok cucc unatkozó eladók,nincs visszavétel,blokk nuku.Titta törvénytisztelő hely.
Ezek szerint megtaláltad a boltot.
Meg finomitok a technikan mert igy ketemberes a felvetele.Vagy kell ket bodon zsir hozza.
Nem bojlertestu rovidkaruainak van kitalalva.pedig nagy.egy medve is beleferne.csak tapad mint egy olcso urruha.
De kipróbálhattad az érzést...
Amúgy az egyrészes esőruha szívás a köbön...................a partravetett hal kutyafüle hozzám képest.
Ha adsz hozzá egy ezres sv-t.
Csak a gyári N-es forma az alternatívája a jelenlegi verziónak!

ITT RAGADNÁM MEG AZ ALKALMAT ARRA HOGY MEGKÉRDEZZEM NEM KELL VALAKINEK EGY FEKETE SHORT TITAX FÉK-KUPLUNG KAR SZETT 1000-ESHEZ?
Vizesvágó olcsóbb.
Esetleg ebay-en kéne egy lsl vagy abm híd.
Majd meglátjuk! Persze az óra felfogatásával pöcsölök, hogy miként legyen! Sajna ezt nehéz úgy megcsinálni, hogy ne legyen kutya, de kompromisszumokat kell kötni. Most lesz egy Béta verzió, aztán télen unalmas óráimban rámegyek a 3D-s tervezésre és kimaratok egy gyári hidat nagyobb befogókkal, ami jó a gixxer villára. Biztos olcsó lesz
Ismerem az érzést.
A plexin csattan a szemgolyód tőle.
A felsőt fúrtam (a sajátját), de ügyesen, majd holnap rakok fel képet, hogy milyen lett. Kicsit bánom, hogy nem az 1000-esét tettem alá, de már mind1, ez is jó lesz! nem is tudom talán a K4-es 1000-esé jó alá, a másiknál már sokat kellet volna mókolni a távtartókkal, tengellyel,........ és nagyot változott volna a villaszög. Itt leginkább az R6R fékeken van a hangsúly (persze a villa sem elhanyagolható.)
Ápropó ma megvolt a táska próbája.

Zseniális darab.Csak méregdrága.És hátizsákként is használható,flexibilis minőségi darab.
Felsőt fúrni kellett vagy valami csilli utángyártott naked hídja lett?

A gixxi ezres rugóstag nem drága és simán alámegy.
mi nem tetszett a Tuonon?
Villahidat igen mivel az SV 46mm-es villával rendelkezik, ezek meg 50/53mm. A kerék maradt, tárcsa maradt, és a gixxer keréktengely kellett bele távtartóval együtt, de mivel a kerék csapágytávolsága megegyezik a K6 -éval ezért minden klappolt.
Remélem! Azt nem szeretném ha gixxer lenne, mert az SV érzés megfizethetetlen! Majd folyt. köv., ha lesz rá igény! Ez a motor Örök nekem, mert ami ebben van az szintén megfizethetetlen
Tökéletes! Azóta is az alapjárat 1500 nem ingadozik nem durrog.
Ha bár ma a Denil jött mögöttem és azt mondta mikor jobban oda húztam neki akkor füstölt ,de ez nem igazán zavar.
Nem tudom mit csináltál, hova tekergetted, de nagyon jól eltaláltad a gyenge pontját.
Nem, nem hiányzik, megy még a szekér?
Felnit,féktárcsát,villahidat cserélni kellett?
Vagy csak a távtartókkal kell mókolni?
Szia Sanyi!
Nálam van egy pár kesztyűd nem hiányzik?
Nagyon jól néz ki és jó is lesz a teló, nagy a különbség, már csak a hátsót kell lecserélni valami jobbra (bár gixer azért nem lesz belőle ) oszt jónapot.
Nekem felmerült a csere lehetősége egy 2008-as Tuono-ra . Kipróbáltam és nem tetszett annyira, így úgy döntöttem, hogy amit rá fizettem volna arra, annak egy részét beleölöm ebbe, így lesz olyan motorom amilyet szeretnék. (remélem)