Tdm 850-900asokon nem gondolkoztal ? Jó nagy meg normális a tdm-es csapat. Apu 850ese elég kezes a tomegehez képest es lepeget is 140-160ig konyeden gyorsul es nagyon kényelmes... Fogyasztasa ami 6liter + :(
900asok keveset esznek es elfogadhatóan is néznek ki szerintem ;)
Igen nagy.Volt egy 900-as hornetem,azt lecseréltem egy ilyen pegára.Na az egy siralom az a motor.130-ig még úgy ahogy megyeget,de onnantól már előzgetni ne akarj vele.Most megvettem az SV-t,most megint úgy érzem,hogy egy vadállaton ülök.Látom a srác aki tőlem megvette,már ő is árulja,biztos nem jött be neki sem.A stabilitásával sem voltam igazán megelégedve.De ha nem akarsz vele száguldozni,akkor nincs vele baj.
A solvart kft nel vagy a kelle.hu n talalsz jo minosegu utangyartott fesszabot.
A generatort meg ki kene merni.
Gyakorlatilag minde ilyen koru japo gep ezzel kuzd.
Ekkor meg nem tudtak jo fesszabot legyartani.
Kopasznak az akksija is felrobbant.
Teny hogy az ujabb evjaratok stabilabbak ezen a teren.
Üdv mindenkinek.
A hétvégén tulajdonosa lettem egy 2001-es 650N-es SV-nek,de sajnos nem mondhatom,hogy boldog tulajdonosa,mert már van is egy kis probléma vele.Hazajöttem vele 220km-t semmi baj nem volt,csak annyi,hogy az üzemanyag visszajelző nem jelzett és kifogyott a benya.Másnap elmentem vele dolgozni,semmi baj,tegnap megint,tök jó minden.Ma reggel akarom indítani,az aksi épp hogy csak megtekerte.Valami leszívta egy éjszaka alatt.Hozzáteszem,hogy az aksi az új.Feltöltöttem beindítom,rámérek,hogy van-e töltés,alapjáraton 12,85,ha elkezdem húzni a gázt akkor pedig leesik még 11,90-re is.Tehát töltés az semmi.Nézem a fesszabályzót már valaki bele kókányolt,kívülről úgy van össze ragasztgatva.Okozhat a fesszabályzó ilyen problémát,vagy ez inkább generátor lesz?
Esetleg tudtok valami helyet,ahol jó áron be lehetne ilyesmit szerezni?Egyébként a motor nagyon tetszik,de most egy kicsit letörtem.
Nekem is azt mondták, hogy csak egyenesen kell menni és a végén találkozunk. Aztán egy húszast ráhúztunk a murváson, miután nem fordultunk balra Novaci felé. Egyébként a csapatban volt csopper és zzr1400 is.
Ilyen nagy 1200es dögöket nem akarok. A DL egyébként tökéletes lenne. Elegendő teljesítmény, hosszú rugóút, kényelmes stb... csak ne lenne ennyire bűn ronda
kép1
kép2
Gondolom a Tiéden is valahol arrafelé érdemes keresgélni... ja, üzemmeleg motornál állítsd!
900asok keveset esznek es elfogadhatóan is néznek ki szerintem ;)
A generatort meg ki kene merni.
Gyakorlatilag minde ilyen koru japo gep ezzel kuzd.
Ekkor meg nem tudtak jo fesszabot legyartani.
Kopasznak az akksija is felrobbant.
Teny hogy az ujabb evjaratok stabilabbak ezen a teren.
A hétvégén tulajdonosa lettem egy 2001-es 650N-es SV-nek,de sajnos nem mondhatom,hogy boldog tulajdonosa,mert már van is egy kis probléma vele.Hazajöttem vele 220km-t semmi baj nem volt,csak annyi,hogy az üzemanyag visszajelző nem jelzett és kifogyott a benya.Másnap elmentem vele dolgozni,semmi baj,tegnap megint,tök jó minden.Ma reggel akarom indítani,az aksi épp hogy csak megtekerte.Valami leszívta egy éjszaka alatt.Hozzáteszem,hogy az aksi az új.Feltöltöttem beindítom,rámérek,hogy van-e töltés,alapjáraton 12,85,ha elkezdem húzni a gázt akkor pedig leesik még 11,90-re is.Tehát töltés az semmi.Nézem a fesszabályzót már valaki bele kókányolt,kívülről úgy van össze ragasztgatva.Okozhat a fesszabályzó ilyen problémát,vagy ez inkább generátor lesz?
Esetleg tudtok valami helyet,ahol jó áron be lehetne ilyesmit szerezni?Egyébként a motor nagyon tetszik,de most egy kicsit letörtem.
Megszoktam.
Még őrlődök, de szerintem megválnék tőle.
És ezek is csak szódával.