Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem semmi.
Lassan elkészül a szezonvégi átalakítás! 8-)
Sv-n itt, a gép bal oldalán találsz egy kis csavart:
kép1
kép2

Gondolom a Tiéden is valahol arrafelé érdemes keresgélni... ja, üzemmeleg motornál állítsd!
És ezt hol kell csinálni? Ennyire nem vagyok Miss, csak még nem csináltam ilyet, főleg nem injektorosnál!
Nem csak az aksit az elektronikát is hazavágta .
De.Alacsony.Tekerd fel 1200 ra es nem fulladsz le.
Tdm 850-900asokon nem gondolkoztal ? Jó nagy meg normális a tdm-es csapat. Apu 850ese elég kezes a tomegehez képest es lepeget is 140-160ig konyeden gyorsul es nagyon kényelmes... Fogyasztasa ami 6liter + :(

900asok keveset esznek es elfogadhatóan is néznek ki szerintem ;)
900-1000 az alapjárati fordulatszám, de ez nem változott a probléma előtt is ennyi volt, emlékezetem szerint.
Köszönöm a gyors választ.
Igen nagy.Volt egy 900-as hornetem,azt lecseréltem egy ilyen pegára.Na az egy siralom az a motor.130-ig még úgy ahogy megyeget,de onnantól már előzgetni ne akarj vele.Most megvettem az SV-t,most megint úgy érzem,hogy egy vadállaton ülök.Látom a srác aki tőlem megvette,már ő is árulja,biztos nem jött be neki sem.A stabilitásával sem voltam igazán megelégedve.De ha nem akarsz vele száguldozni,akkor nincs vele baj.
Beteritette a fel motort.
nem felrobbant csak lefőtt mint a kávé a túltöltéstől
A solvart kft nel vagy a kelle.hu n talalsz jo minosegu utangyartott fesszabot.
A generatort meg ki kene merni.
Gyakorlatilag minde ilyen koru japo gep ezzel kuzd.
Ekkor meg nem tudtak jo fesszabot legyartani.
Kopasznak az akksija is felrobbant.
Teny hogy az ujabb evjaratok stabilabbak ezen a teren.
Üdv mindenkinek.
A hétvégén tulajdonosa lettem egy 2001-es 650N-es SV-nek,de sajnos nem mondhatom,hogy boldog tulajdonosa,mert már van is egy kis probléma vele.Hazajöttem vele 220km-t semmi baj nem volt,csak annyi,hogy az üzemanyag visszajelző nem jelzett és kifogyott a benya.Másnap elmentem vele dolgozni,semmi baj,tegnap megint,tök jó minden.Ma reggel akarom indítani,az aksi épp hogy csak megtekerte.Valami leszívta egy éjszaka alatt.Hozzáteszem,hogy az aksi az új.Feltöltöttem beindítom,rámérek,hogy van-e töltés,alapjáraton 12,85,ha elkezdem húzni a gázt akkor pedig leesik még 11,90-re is.Tehát töltés az semmi.Nézem a fesszabályzót már valaki bele kókányolt,kívülről úgy van össze ragasztgatva.Okozhat a fesszabályzó ilyen problémát,vagy ez inkább generátor lesz?
Esetleg tudtok valami helyet,ahol jó áron be lehetne ilyesmit szerezni?Egyébként a motor nagyon tetszik,de most egy kicsit letörtem.
Akkor keringek picit.

Megszoktam.
Nincs kitáblázva nagyon.
Majd a Moha bá.
Megtalálod a boltot?
Holnap megyek kecskemét felé.Ha időben odaérek megnézem az esőruhát is.
Nekem is azt mondták, hogy csak egyenesen kell menni és a végén találkozunk. Aztán egy húszast ráhúztunk a murváson, miután nem fordultunk balra Novaci felé. Egyébként a csapatban volt csopper és zzr1400 is.
Érdekelne vkit egy eladó SV1000SZ ?
Még őrlődök, de szerintem megválnék tőle.
Vegyél egy gs1200-at és elcseréljük a DL-re. Viccet félre téve próbálj ki egy DL-t.
1.2es bandit ;) simán elmentem vele 100at "könnyű terepen" meg kevésbé könnyűn is
A Duc 1200 multin és a Tiger 800.-on kívül egyik ilyen se szép.

És ezek is csak szódával.
Ilyen nagy 1200es dögöket nem akarok. A DL egyébként tökéletes lenne. Elegendő teljesítmény, hosszú rugóút, kényelmes stb... csak ne lenne ennyire bűn ronda