Az első tréningig én sem használtam. Azóta sokkal könnyebb a városban közlekedni, de a szerpentinen is nagy hasznát vettem. Egyformán kopik most az első és hátsó betét.
Sv-nél max gangol 1-2 vissza..........de helytelen.................vagyis nem csak más stílus kéne használni a cuccot.Mivel visszaváltással igen darabosra fog sikerülni a kanyarodás.Kevesbb munka a hátsófékes kanyar de bele kell tanulni.
ÉN hátsóba DOT 4et elsőbe DOT5.1et raktam.Mennyi kell bele? pasz.
Attól függ mennyit pumpálsz át rajta? Én teleszkópba Motul Fork oil 15W-t rakattam (sokkal feszesebb lett) Abból 1 littyó elég
Gyárilag 5W-s a villaolaj? Mennyi kell bele ha ki akarom cserélni? Egyszerű a csere? Valami leírás nincs a menetéről valakinek?
Fékolaj dot4es? Abból mennyi kell ha kiakarom cserélni első-hátsót?
Előre is köszi!
Igen nála lehet bérelni futókat bár motorost nem láttam de kérdezd meg. A tulaj szintén motoros szerintem ha neki nincs is,de talán fog tudni valakit mondani akinek van.
Talán három helyen tört el ahogy ott hirtelen fel mértem a kárt. A fényszórók is egyben maradtak. Lábtartó kell váltókar,baoldali irányjelző+tükör kb ennyi.
A km. pedig 53e.
nekem ovodásamatőr stílusban már megy.
Attól függ mennyit pumpálsz át rajta? Én teleszkópba Motul Fork oil 15W-t rakattam (sokkal feszesebb lett) Abból 1 littyó elég
Fékolaj dot4es? Abból mennyi kell ha kiakarom cserélni első-hátsót?
Előre is köszi!
Főleg asszony örülne neki.