Az olcsóbb alternatívák régi japoban lassabb komótosabb haladás lötyögős futóművel.De a világból kimennek.
Ami gyors,precíz,penge az meg drága.
Jellemzően ami mindenre megfelel azok a GS1200,varadero,Tiger 1050,1200-as tenere,Ez a V4-es honda túratehén.....stb.
2 személyes túrázgatás is szempont a cserénél, sv kényelmetlen. DLel az a baj, hogy nekem nagyon nem tetszik. Viszont túra enduróra kéne valami jó alternatíva.
Lehet azzal gyorsabban is közlekedni :) de több dolgot kell figyelembe venni mint pl. milyen stílusban motorozol mert sv után ez egy kissé más stílust fog igényelni. Teljesítményük jóval kevesebb mint sv-é ami előzéseknél, 2 személyes utazásoknál és megpakolva is hátránynak számít. Ha többnyire egyedül mész, kevés csomaggal, olyan csoportban ahol nem hajtanak a nagyobb teljesítményűek a Pegaso is jó választás lehet. Viszont ha túra endúróban gondolkodsz a DL650 jó alternatíva lehet még :)
SVről nagy visszalépés lenne a 650es pegaso strada?
Strada meg versys típusú motorokat tudna még valaki mondani (kis szupermotyó kerék, hosszú rugóút, túrásabb kivitel nem olyan fapados mint egy szupermotyó illetve a műszerfala is infirmatív)?
Hát igen :) De a mi csoportunkba a túra endúrókon kívül volt egy KTM Superduke, és egy 250es Ninja na meg az én Banditom nekünk nagyobb kihívás volt mint a többieknek. Na de mindegy legalább volt egy kis izgalom :)
Sziasztok!
A Ti segítségeteket is kérném! Bár nekem Cagiva Raptor 650i-m van, de a szíve SV650i! Valamiért elfogy az üzemanyag működés közben pl: behúzom a kuplungkart és lefullad, a lehető legrosszabb helyzetekben, de csak kis sebességeknél (városi használatkor, visszaváltáskor, lámpánál való megállásnál, kanyarodás, stb.) Arra gondoltam, hogy esetleg egy diagnosztikát kellene csináltatni, de azt sem tudom ,hogy merre induljak előre... Köszönettel venném a segítségeket, ötleteket. Köszi Krisztina
Jójó, de honnan tudom, hogy belső, külső menetes fitting, t elágazó, alu tömítés meg mittudom én még mi kell hozzá. Meg miből mennyi. Holnap megnézem már közelebbről is a fékcsövet a motoron, gondolom abból kitudom majd sakkozni mivan.
kiszámolod mennyi cső kell és megrendeled (1egység 10cm) megszámolod hány fitting kell és milyen hajlitásuak azt is megrendeled ezekhez kapsz roppantógyűrűt és anyát majd a biztonság kedvéért vegyél még pluszba 1-1 roppantógyűrűt és fitting anyát (de akár többet és én sajna egy fittingnél törtem ketté két anyát nagyon de nagyon óvatosan szabad csak meghúzni de nemkell aggdni nem fogja engedni az olajat) szerelési útmutatót meg nekem küldtek mellé egy papiron
Értem köszi. És akkor a linken lővő dolgokból mitis kell megvennem a csövön kívül hogy felrakjam a motorra? Azt írják amúgy, hogy az oldalukon a szerelési útmutató fentvan, de én nem találtam. Te honnan szedted le?
Sziasztok! k5ös ezresen a kuplung olajtartályból eltűnt az olaj, vagyis éppen az alján a csőben volt.... öntöttem rá, kiemel meg vált szépen, nem csúszik, viszont ahogy behúzom vissza bugyog a tartályába... az normális? :/
Ezek szerint ti is Sebes felől mentetek. Jövőre vissza szeretnénk menni, de akkor Novaci környékén keresünk szállást. A 7C-re mi is rá tévedtünk, de a DL-nek nem volt probléma.
Arról nekem is van mi is voltunk most augusztusban, de az útminőségéről megoszlik a véleményünk :)
A Transalpinán a "fekvőrendőr"-ként használt aszfalt nélküli csíkok elég zavaróak voltak, és volt több kátyús vagy épp aszfalt mentes szakasz rajta. Persze a nagyobb részén ahol kész az aszfalt az valami brutálisan jó.
Na meg nekünk sikerült rátévednünk a 7C-re amin 30km-t mentünk aszfalt nélkül majd ezután be az erdőbe ahol megint mentünk 70et
De aztán jött a Transzfogaras a maga ugyan hepe hupás kátyús felmart minőségével de a látvány mindenért kárpótolt. :)
nemkell hozzá semmi felbontod a fémhálót egy kicsit hogy rátudd húzni a roppantógyűrűt beletolod a fittingbe majd rá az anya és egy villáskulcsal meghúzod de csak finoman mert kettétörik az anya de ha jól emléxem kapsz hozzá leirást de semmiféle célszerszám nem kell hozzá
Én ilyet vetem az előző motoromra (rg125) könnyen összeszerelhető otthon is de roppantógyűrűből és fittinganyából vegyél pluszba mert az anya könnyen ketté tud törni és ugye akkor már a roppantógyűrűt is cserélni kell. 2évig használtam egyszer sem volt vele problémám
Ami gyors,precíz,penge az meg drága.
Jellemzően ami mindenre megfelel azok a GS1200,varadero,Tiger 1050,1200-as tenere,Ez a V4-es honda túratehén.....stb.