Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok! Adott egy 2001 es sv650 nem az enyem! Az a baj vele hogy 3000-3500 nal folyamatos fordulaton mintha rangatna mi lehet vele a baj?
Sziasztok!

Nincs valakinek elfekvőben egy ilyen lábtartó konzol, vagy esetleg komplett lábtartóval hátsó fékkarral? Megvenném!
(Régebbi ..-2002 650es SV-hez kéne.)

Köszi!
Lehetne mondani,szinte természetes.Elméletileg határértéken belül kellene lennie minden nyomásértéken,de vizsgán "csak" a 80% hatásfokon értékeli a program. Elég egy pici felfekvési gond is,kevés fékerőnél adódhat nagyobb ingadozás, extrém körülmények közt talán okozhat meglepetést.
Ez nem egészen így van!
A megengedett ingadozás 30%,Nagyobb fékerőnél az ingadozás értéke a fékerővel arányosan csökken,az ütés meg van ,csak a fékerő miatt nem éri el a határértéket.
A vizsgabiztosok nem ritkán kamuznak ilyenkor a valami reményében....
Csájna.

Bontott gyári.

maxsalvage egy jó bontó kinn usa-ban.A telóim tőle vannak.
annyi gond van ,volt, vele,hogy a müszakin a 25%-os fékhatásnál nem egyenletesen mér a műszer,de a vizsgabiztos átengedte mert ezt Te nem is érzed,nagyobb terhelésnél már nem volt ilyen probléma

ja és ténleg nem is érzem, vagy fel se tünik számomra
Nya egy kérdést megér me régi a hirdetés.

http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Javagyúgy...
GSXR-esek állandóan szegecseltetik a tárcsáikat mert az is hulladék.
Én keresném az ott felbukkanó emberkéket hátha.
Meg itt az apróban láttam DL tárcsát.
Szerintem az ugyanaz.
A szegecsek nem az igaziak rajta..a motorban 30k van.
Nem kéne még cserélni csak a szegecsek aggasztóak:(
Azért normál körülmények között nem kell olyan gyakran. Ha jól emlékszem Fr régi gépén úgy 100k km körül lett cserélve. Az azért nem olyan rossz, végülis mennyi idő alatt gyűlik össze 100.000 egy motorban...
Persze lehet cserélni 1000 más okból is, nem tudom Neked épp miért kell, ez csak úgy kikívánkozott...
A kínai hullámos megáll 60-ban a pár......eddig nem láttam azzal sem gondot, persze ez nem jelenti, hogy nincs vele csak én nem láttam olyat.
Na de most ott tartunk 100k 1 féktárcsa szett?
Nehogy már. Vagy mindenki is dobálja a százasokat mikor tárcsát kell cserélni?
Biztos, hogy van ésszerű kompromisszum ahol sokkal kevesebbért is lehet minőségi tárcsát venni. ( egyébként nekem úgy rémlik,h amit mi néztünk az tényleg 2db-ra vonatkozott )
Azt nem néztem hogy 1 db.A képen 2 volt így tippem hogy kettőnek kéne lennie ennyiért.

Viszont itt az apróban egy jó pár SV tárcsát láttam csak meg kell nézni őket komolyan.
Zoli!
Hogy jött ki nekünk, hogy 1 pár tárcsak volt 50 körül?
Most nézem és darabja annyi:(
Sziasztok!Segitséget szeretnék kérni sv 650 s hasidom(ekeidom) felszerelésében mert az idomom megvan de konzolt nem sikerült szereznem hozzá ha valaki tudna nekem eladó konzolt vagy tudna nekem csinálni az mindenképpen irjon már.Előre is köszönöm.
Amikor az SV-t elkezdték gyártani az MA2 még sehol nem volt....jó bele még a sima MA is, persze azzal rosszat senki nem tesz ha jobbat tesz bele mint a minimum előírás.
Itt egy elég jó leírás az olajokrol:
http://www.dp-automotive.hu/dp...

legalább JASO MA-2 vagy ennél jobb kell bele. Szerintem bele teheted simán.
Hát ha te nyúlnád le az övét az jobb lenne.
Nem lenne költség.
Az minek?...majd lenyúlja valakiét...
Nem.
Kocsija van?
Dóri örül mint majom a farkának...tényleg, mondtam, hogy megvan a jogsija?..
Hali!

A motorban olajat szeretnék cserélni (650S 2005évj.). A service manual szerint API SG vagy API SF szintet elérő motorolaj való bele. Van itthon ilyen olaj: Castrol
Ezen API SL és JASO MA-2 (JASO T903:2006) besorolás található.

Jó lehet ez az olaj a gépbe? Tudtok valamiféle felvilágosítást adni, hogy ezek az előírások mit is jelentenek, mi alapján tudom, hogy az előírást teljesíti-e a motorolaj?

Köszi!